Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zerwany gwint jakies pomysły

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robson Robinson
Gość






PostWysłany: Sob 20:43, 02 Mar 2013    Temat postu: Zerwany gwint jakies pomysły

Mam zerwany gwint na śrubie spustu oleju tej z magnesem silnik jest świeżo złożony po remoncie.Jakieś pomysły może ktoś już naprawiał taki gwint.?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 21:20, 02 Mar 2013    Temat postu:

Oj będzie ciężko.
W takiej sytuacji chyba najlepiej wyjąć silnik i zastosować zestaw helicoil.
p.s jak zrobiłeś remont i w trakcie jego nie naprawiłeś tego tylko po złożeniu moto Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 21:25, 02 Mar 2013    Temat postu:

Albo nowy większy gwint i nowa większa śruba albo wkładki heli coil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robson Robinson
Gość






PostWysłany: Nie 13:13, 03 Mar 2013    Temat postu: gwint

Czy te wkładki Heli coli uszczelnią śrubę przed wyciekami z jakim max momentem można dociągnąć srube m 12x1.5 wkręconą w sprężynkę heli coli.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:26, 03 Mar 2013    Temat postu:

gwint nie uszczelnia śruby tylko miedziana lub aluminiowa podkładka pod nią, momentem możesz dokręcać takim samym jak na oryginalnym gwincie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 18:16, 03 Mar 2013    Temat postu:

A Jak boisz się szczelności są specialne kleje do uszczelniania gwintów ale seryjnie podkładka miedziana daje rade bez problemu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:14, 03 Mar 2013    Temat postu:

zadne kleje, nie stosuje sie ich przy srubach spustowych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gieeru




Dołączył: 29 Sty 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gozdnica woj.Lubuskie

PostWysłany: Nie 20:59, 03 Mar 2013    Temat postu:

dokładnie,albo helicoil, albo nowy większy gwint i większa śruba.
Ale według Mnie te drugie rozwiązanie będzie lepsze, bo trwalsze !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
servicetech




Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:15, 12 Gru 2013    Temat postu:

Helicoil to naprawa na szybko ale aby bylo porządnie to już gwintownik i większa śruba.Niestety przy tym zabiegu trzeba silniczek rozebrać albo jakoś wypłukać z opiłków których nagromadzi sie troszkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin