Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 450 xc remont silnika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
meser12




Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Wto 11:47, 17 Gru 2013    Temat postu: KTM 450 xc remont silnika

witam, mam parę pytani odnośnie części to silnika.
jaki polecicie tłok i korbe? Wossner, proxy czy vertex.
łożyska na wał oryginał czy zamiennik, i jak z resztą łożysk, na napinaczu zostały dwa ząbki, wymieniać łańcuszek czy nie, jak tak to jaka firma, i czy zestaw uszczelek firmy athena jest wart swojej ceny?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 23 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 12:48, 17 Gru 2013    Temat postu:

hej
wszystkie trzy są ok, nawet chyba najtańsza korba hot-rodsa daje radę, łańcuszek do wymiany, ale z producentem to nie wiem, ja zamawiałem oryginała, uszczelki atheny jak najbardziej, obejdzie się bez niespodzianek przy montażu
łożyska na wał możesz dostac w sklepie z łożyskami, weź najlepsze , i tak wyjdzie taiej niż oryginał a parametry zachowane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Wto 14:43, 17 Gru 2013    Temat postu:

łańcuch rozrządu bierz Iwisa, za 200zł dostaniesz na 100%

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
meser12




Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Wto 15:04, 17 Gru 2013    Temat postu:

czyli tłok i korba załatwione, a łożysk z hurtowni się nie bać? nie będzie niespodzianek? i rozrząd chyba wezmę iwis jak myślisz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Wto 15:09, 17 Gru 2013    Temat postu:

tak jak pisaliśmy: rozrząd Iwisa a łożyska z hurtowni/sklepu. Spokojnie możesz brać SKF, Koyo, TNT(szły na pierwszy montaż)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
meser12




Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Wto 15:12, 17 Gru 2013    Temat postu:

wielkie dzięki za pomoc, chyba wiem już wszystko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 23 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 15:27, 17 Gru 2013    Temat postu:

kiedys w sxs 450 robiłem kapitalkę, łozyska na wał i skrzynię SKF , korba hot rods, tłok vertex, kumpel jeździ 3 sezon i wszystko hula,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michalpl




Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:44, 19 Gru 2013    Temat postu:

Lozyska oryginalne to lozyska firmy ntn wiec dostaniesz je w sklepie z lozyskami za ok 100 za sztuke. Pamietaj jak bedziesz kupowal lozyska na wal ze maja miec luc c3. Oryginalny lancuszek rozrzadu to wlasnie lancuszek iwis koszt cos kolo 200. Przy okazji warto wymienic wszystkie slizgi rozrzadu na nowe wtedy mowy lancuszek bedzie mial 4 zabki na napinaczu koszt w ktm okolo 100za wszystkie 3 slizgi. Do tego oczywiscie wymieniaj wszystkie uszczelniacze bo to groszowa sprawa. Uszczelki ja kupowalem oryginaly ktm i wcale nie wyszlo drozej niz atheny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bostorn




Dołączył: 22 Mar 2013
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok/Lublin

PostWysłany: Czw 13:07, 19 Gru 2013    Temat postu:

ja ze swojego doswiadczenia polecam korby proxa, wraz z Heniem z usa zassalismy do mojej byłej cr 125 i jego 525, crki nie ma, kajtek spokojnie lata na proxie, tłok był proxa u mnie w cr i jego 525, niestety cr po 20mth był zurzyty 0 0.02 , natomiast u Henia po 100mth o ok 0.07? nie pamietam dokladnie, ale wiem że proxy bardzo łatwo się dopasowują, są świetne, ale ich minusem jest to że szybko tracą wymiar.

obecnie dorwałem w bdb cenie oem tłok KTMa i takowy zakładam do swojego exc. Vertexy niby ok, ja mam uraz po wysadzeniu mi silnika w 2t do nich, do wossnerów nic nie mam, dawały radę.

łożyska albo Fagowskie albo NTN SKF KOYO , tak jak koledzy mówią.

przed ich zakupem sprawdź jeszcze dokladnie czy wymiary się zgadzają i numery seryjne. Bo czasami łożyska mogą się różnic


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kudłady




Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Czw 16:21, 19 Gru 2013    Temat postu:

łożyska na wał do siebie kupowałem NTN(takie jak w oryginale jednak bez wcięć na te zabezpieczenie) cena 90 zł za 2 szt, jednak nalezy panu w sklepie zaznaczyć zeby były z luzem C4.
a tłok wiadomo ze do 4t to najlepsze OEM Elko


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kudłady dnia Czw 16:27, 19 Gru 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin