Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zaworki :)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makperson




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:12, 16 Lut 2014    Temat postu: Zaworki :)

Hej, potrzebuje patent, aby ściągnąć zabezpieczenia zaworów bez wyjmowania silnika, chce wymienić uszczelniacze zaworowe a nie widzi mi się ściągać specjalnie głowicy i ładować 9 dych za uszczelkę pod głowice... Proszę o jakieś rady, albo wasze sposoby czym i jak to zrobić, wiem że na pewno potrzebuje magnes aby po wciśnięciu wyciągnąć zabezpieczenia, tylko czym to wcisnąć... Smile
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 15:17, 16 Lut 2014    Temat postu:

patent jest taki - owijasz sprężynę szamtą - szczelnie, bierzesz nasadkę 13mm, pukasz w czapkę - i powinny zabezpieczenia puścić, trochę łopatologiczna metoda ale działa, chociaż bez możliwości podparcia zaworów może byc ciężko

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Nie 15:18, 16 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:40, 16 Lut 2014    Temat postu:

ale później nie zapniesz zaworów, sa różne patenty, np dmuchanie powietrza przez otwór świecy ale to jest to dosyć kłopotliwe. Najlepszym patentem jest ustawienie tłoka w dolnym położeniu, wpuszczenie do cylindra przez otwór w świecy jakiegoś elastycznego sznurka (np długie sznurowadło), zawiązujesz gdzieś końcówkę żeby nie wpadła przez przypadek w całości do cylindra. Następnie przekręcasz wałem żeby przesunąć tłok do góry zgniatając sznurek miedzy tłokiem a zaworami, blokujesz żeby sie nie cofnął i gotowe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Nie 18:02, 16 Lut 2014    Temat postu:

KristofSX napisał:
patent jest taki - owijasz sprężynę szamtą - szczelnie, bierzesz nasadkę 13mm, pukasz w czapkę - i powinny zabezpieczenia puścić, trochę łopatologiczna metoda ale działa, chociaż bez możliwości podparcia zaworów może byc ciężko


To jest dobra metoda na ściągniętej głowicy


Możesz dotoczyć redukcję, taką żeby nabić sprężarką 8 barów przez otwór świecy i wtedy masz beton.

A tak w ogóle, to jakbym miał wymieniać uszczelniacze to odżałowałbym te 90zł na uszczelkę i od razu luzy w prowadnicach posprawdzał i zawory podocierał, albo dał sobie spokój do następnego remontu. Bo z rozpinaniem zaworów bez ściągniętej głowicy to jest tak, że a to zabezpieczenie gdzieś pofrunie, a to zawór wpadnie, poza tym rozpiąć to jeszcze małe kartofelki, złożyć potem to jest problem:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin