Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe zawory SXF 250 2006

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cinQ




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Wto 10:28, 11 Lut 2014    Temat postu: Nowe zawory SXF 250 2006

Witam wszystkich, otóż chciałbym się zapytać doświadczonych już w sprawach technicznych kolegów jak wygląda sprawa z nowymi zaworami. Mam kompletnie nową, oryginalną głowicę oraz komplet nowych tytanowych, oryginalnych zaworów do swojego SXF-a i teraz moje pytanie, czy taki zestaw się jakoś pasuje do siebie? czy po prostu po złożeniu wszystkiego, zawory od razu powinny być szczelne? Lub co trzeba zrobić aby odpowiednio i przede wszystkim dobrze złożyć te elementy ze sobą? pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ziolekz




Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 11:47, 11 Lut 2014    Temat postu:

Przy montażu zaworów do głowicy powinieneś wykonać operacje docierania zaworów do gniazd zaworowych co jest przedstawione na poniższych filmach:

http://www.youtube.com/watch?v=c_-n20Op1j0&list=PLn3RooZ0sQoTxO7STD1ms8KkNTMzCQnyB&index=4

http://www.youtube.com/watch?v=unrds-2Pcog&list=PLn3RooZ0sQoTxO7STD1ms8KkNTMzCQnyB&index=3

http://www.youtube.com/watch?v=7GEmuQa3dPY


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cinQ




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Wto 12:04, 11 Lut 2014    Temat postu:

Na filmie nr 2 jest pokazane jak facet nakłada pastę zaworową, a podobno tytanowych zaworów się nie dociera... Więc jak to w końcu jest?

A na pierwszym maluje tylko markerem na zaworach i gniazdach, co to w ogóle daje? Czy to ma tylko pokazać miejsce styku tych części ze sobą a docieranie tylko na "sucho" bez żadnych dodatkowych past itp?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Wto 14:03, 11 Lut 2014    Temat postu:

Tytanów się podobno nie dociera, a jedynie frezuje się gniazda. Zmieniałem zawory to jedynie mi gniazda obrobili w serwisie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13688
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 268 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 15:49, 11 Lut 2014    Temat postu:

dokładnie, nie dociera sie jako tako pastami tylko poprawia gniazda choc w nowej głowicy nie trzeba tego robic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cinQ




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Wto 18:44, 11 Lut 2014    Temat postu:

czyli co jak założę nowe zawory to bez żadnych dodatkowych operacji powinny być szczelne tak? dzisiaj byłem w serwisie KTM w Opolu i tam nic ciekawego mi nie poradził pan Małek, ponieważ jeszcze nigdy nie spotkał się z sytuacją gdy ktoś jednocześnie wymienia nową głowicę i zawory:( na pewno przed skręceniem już uzbrojonej głowicy zrobię próbę szczelności, jednak jeśli miałbym coś robić z zaworami to wolałbym wiedzieć od razu, żeby nie wypinać ich dwa razy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13688
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 268 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 18:52, 11 Lut 2014    Temat postu:

najlepiej zrobic próbe szczelnosci, ale na nowej głowcy, ( nawet nie tyle nowej co po prostu po frezowaniu ) nie zawsze jest to 10000% szczelne, po prostu musi to popracowac i sie troche ułozyc i zgrać ze sobą.

osobiscie bym zamontował zawory zrobił jakas próbe jak nie cieknie ciurkiem to smiało bym montował

też mozna by sprawdzić jakos mimo wszystko w jakim stopniu powierzchnia sie styka jak chcesz mieć pewnosc. wiec mógłbys wziac jakas paste do docierania o gradacji "0" i jak troche przelecisz na pewno nie zaszkodzisz a chodzi o puszczeniu kilku obrotów żeby sprawdzić czy zawór ładnie pełnym swoim wymiarem przylega


to co napisane wyżej to tak jak chcesz byc na bank pewny ale jak tego nie zrobisz tylko załozysz to też bedzie dobrze... załoze sie że nikt w fabryce KTMa przy montazu zaworów do głowicy nie dociera ich


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cinQ




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Wto 19:14, 11 Lut 2014    Temat postu:

No wlasnie tez tak myslalem ze w fabryce przeciez nikt nie dociera tych zaworow a jakos przeciez to dziala a w mojej sytuacji to praktycznie jakbym mial nowa cala gore silnika. Zloze cala glowice i zrobie probe szczelnosci, jak bedzie przepuszczac to wtedy lekko podocieram zawory.
Jesli ktos ma jeszcze zdanie na ten temat to prosze sie wypowiedziec, kazda fachowa pomoc jest mile widziana:)

P S przeraszam za brak polskich znakow ale pisze z telefonu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 19:58, 11 Lut 2014    Temat postu:

ja tez bym lekko dotarł, nawet jeśli to są tytanowe i wszystko jest nowe, na pewno skróci to czas ułożenia się całośći

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin