Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zawór wydechowy 125-200
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek23
Gość






PostWysłany: Wto 0:00, 04 Lut 2014    Temat postu: sprężynka

zapomniałem dodać że już rozłożyłem to i ta wewnętrzna jest niebieska a zewnętrzna żółta, którą wymienić
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek23
Gość






PostWysłany: Śro 12:19, 05 Lut 2014    Temat postu:

proszę o jak najszybszą odpowiedź
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:53, 05 Lut 2014    Temat postu:

zobacz w katalagu powinny byc jej 3 rodzaje to tą się wymienia chyba ze w 125/200 jest inaczej. jak już to pewno ta większa
w 250 i 300 pomaga sprężyna ale tu chyba bardziej regulujesz zaworem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek23
Gość






PostWysłany: Śro 17:53, 05 Lut 2014    Temat postu: sprężynka

autor postu asteros2012 ma czerwoną a ja żółtą więc poczekam może coś mi odpowie
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek23
Gość






PostWysłany: Śro 17:54, 05 Lut 2014    Temat postu:

A katalogu nie widziałem tych sprężynek
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 21:41, 05 Lut 2014    Temat postu:

Osobiście ich nie zmieniałem więc nie jestem w stanie się wypowiedzieć. Im twardsza sprężyna tym zawór później się uruchomi a jaka sprężynka jest za to odpowiedzialna trzeba by poszukać w necie lub porównać rozpiskę, którą podawał hacker dot. kolorowych sprężynek do 250/300/380 i jeśli dobrze pamiętam to czerwona była najtwardsza i dawała późniejszego kopa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:07, 05 Lut 2014    Temat postu:

czerwona akurat na odwrót
ale tu w mniejszych pojemnościach podejrzewam że jest inaczej
ja bym nie zmieniał a ustawił to sobie zaworem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pokerman




Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:45, 02 Mar 2014    Temat postu:

Witam. Jestem tu nowy. Mam pytanie dotyczace zaw wydechowego w 200sx. Glownie chodzi mi o sruby ktore sa umieszczone po 2 stronach cylindra - jakby w podkladkach przypominakacych 8mke. Po lewej stronie spod tej sruby poci mi sie olej. W ktm sklep widzialem ze tam sa oringi. Pytanie brzmi:
1 czy moge tam zarzucic typowy oring z rolniczego (raczej nie odporny na cieplo)
2 co te sruby reguluja i jak powinny byc wkrecone? Bo ja moja ruszylem ale stwierdzilem ze lepiej nie kombinowac Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Nie 21:20, 02 Mar 2014    Temat postu:

Jeżeli oring sie stopi to będziesz miał problem, a stopi sie na pewno, bo to w końcu cylinder. Te śruby są rownoczesnie rolkami, na których chodzi klapa sterująca, reguluje sie nimi tą klapę na stronę lewą /prawą. Nie mogą byc dokrecone za mocno, bo klapa będzie ciężko chodzić, ani za lekko, bo klapa będzie latać. Powinno sie to regulować szczelinomierzem, pomiędzy klapą, a portem wydechowym po obydwu stronach powinno byc 0.20mm, tak aby nic nie tarło o port.

www.youtube.com/watch?v=NE2qh0dPXHA
tu od 3minuty masz te ośki/sruby, które Ci ciekną. Pomagaj sobie tym filmem. Co prawda on ma goły cylinder, ale Tobie wystarczy jak ściągniesz dyfuzor. Pamietaj ze przed ich wyciągnięciem musisz wykręcić pierwsze śruby na klucz 8, które trzymają zabezpieczenie, ściągasz zabezpieczenie a dopiero potem wykręcasz śruby. Wszystko smaruj tak jak na filmie. Mam gdzieś instrukcje przetłumaczoną jak to zrobić, jutro pogrzebie i napisze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pokerman




Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:14, 03 Mar 2014    Temat postu:

Kurde ale ten gość coś mówi o przykręceniu tych srub na maksa i odkreceniu kawałek. Rozejrzalem sie za serwisówką i tam pisze zeby je wkrecic i wykrecic o 1/8 obrotu. Wiec moze nie musze sciagac dyfuzora? Tylko pytanie czy jak je wykrece zeby zarzucic nowy oring to czy cos sie posypie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 11:24, 03 Mar 2014    Temat postu:

Poluzuj jedną, drugą dokręć na maxa. Tą poluzowaną wykręć wymień oring, wkręć i zrób tak samo z drugą stroną

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pokerman




Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:45, 03 Mar 2014    Temat postu:

Dzięki Smile
Gives thy a finger


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkes




Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:03, 27 Paź 2014    Temat postu:

Pytanie a propo zaworu w cylindrze:
Czy te wałki muszą się przekrecić tak aby dziury pokrywały się w 100% ? bo nie moge tego inaczej złożyć niż tak jak teraz jest, ze mi się tylko trochę otwierają obydwie o jakies 10%.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:01, 27 Paź 2014    Temat postu:

na gwiazdkach i i elemencie przesuwnym masz kropki i maja sie pokrywać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkes




Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:56, 27 Paź 2014    Temat postu:

To chyba na gwiazdkach mi się wytarły, na podkowie owszem, są znaczki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin