Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wymina uszkodzonego trybu skrzyni biegów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ziarek87




Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 1:08, 24 Sty 2016    Temat postu: wymina uszkodzonego trybu skrzyni biegów

Witam i pozdrawiam forumowiczów to mój pierwszy temat i post. W swoim sx200 2003r mam do wymiany tryb skrzyni biegów pozostałe wyglądają ok i teraz się zastanawiam co powinienem zrobić. Czy jest jakaś zasada co do takiej wymiany ze np należy w takim przypadku wymienić dwa tryby, uszkodzony i ten z którym on się zazębia na drugim wałku czy wystarczy wymienić tylko ten uszkodzony? I ciekaw jestem też opłacalności takiej wymiany czy lepiej kupić nowy tryb/tryby czy można pozwolić sobie na oszczędności i kupić używany czy może najlepiej kupić kompletna używaną skrzynie biegów gdzie wszystkie elementy się ze sobą już ,,dotarły,, jak postąpić żeby wszystko było ok i przy okazji nie wydać majątku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 8:13, 24 Sty 2016    Temat postu:

wymienia sie to co jest zuzyte, skrzynia powinna isc do rozbiórki na elementy pierwsze - i dokładnie posprawdzaj same zęby, kły zazębiające itp. mozna wymienic sam tryb z osobna

co lepsze - to juz pytanie do ciebie bo praktycznie masz dowolnosc. mozna kupic uzywany- tylko trafic akurat jeden tryb i to w dorbym stanie moze byc ciezko - ale kto wie. nówka to nówka chociaz nie bedzie super tanio ( jc mam dostep do częsci to Ci moge załatwic taki tryb )

całej skrzyni nie ma sensu chyba ze tanio wyrwiesz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ziarek87




Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:00, 25 Sty 2016    Temat postu:

Ok rozumiem. A to w jakiej cenie byś miał nowe tryby?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 18:09, 25 Sty 2016    Temat postu:

pisz na PW powiedz co trzeba to powiem co i jak. w ciemno ci nie bede wszystkich wypisywał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ziarek87




Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:58, 18 Maj 2016    Temat postu:

ok zabrałem się w końcu za ten remont (wcześniej fundusze za bardzo nie pozwalały) zebatke która mam uszkodzona ma oznaczenia 3S28 i tu pytanie dlaczego w instrukcji i na stronie ktm sklep ta zebatka ma oznaczenia 3S28H ? czy to coś zmienia?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 7:02, 19 Maj 2016    Temat postu:

po 1 na ktmsklep wystepują błędy, po 2 mało która częsc która kiedys była produkowana jest produkowana do dzis w neizmienionej formie. np uszczelkie miedzy kartery do silnika RFS miała z 4-5 generacji. to samo moze byc z zębatką - i zmienili po prostu oznaczenie po zmianie - takie moje domysły

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 19:35, 19 Maj 2016    Temat postu:

aha no całkiem możliwe. A te dystanse pomiędzy trybami. one się zużywają po zewnętrznym wymiarze? tym najwiękrzym obwodzie? u mnie sa mniejsze niz na schematach i to sporo np jak ma byc 30 to jest 29.75 ale niektóre sa nawet ponad0,5 mniejsze niz na schemacie. Z kolei grubosć ok 1 mm. Chociaz w tej mojej szkrzyni to nic sie nie zgadzało np miałem tylko 4 biegi nic wiecej sie nie zapinało musiał byc źle poskładana bo na wałkach siedzą zebatki 5,6 biegu.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin