Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wymiana kosza sprzęgłowego - nitowanie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 10:40, 15 Lip 2012    Temat postu: Wymiana kosza sprzęgłowego - nitowanie

Mam pytanie czy ktoś z was wymieniał kosz sprzęgłowy w KTM-ie?
I czy nity zakuwał samemu czy oddawał to do jakiegoś warsztatu?
Jeżeli samemu to czy ciężko jest samemu zaklepać ładnie taki nit czy nie?


I przy okazji jeszcze jedno takie szybkie pytanie - czy wirnik pompy wody zawsze ciężko schodzi czy tylko u mnie?
Chciałem go zdjąć podważając ale się nie daje a nie chcę go połamać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 10:46, 15 Lip 2012    Temat postu:

Wirnik pompy też mi ciężko schodzi w łożysku ciasno siedzi. Ja wkładam tego hexa który wchodzi w zębatkę w imadło i wyciągam ciągnąc za całość

Chyba że ci chodzi by go wyjąć ogólnie z kartera to wtedy nwm


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Asteros2012 dnia Nie 10:49, 15 Lip 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pon 14:12, 23 Lip 2012    Temat postu:

zawsze ciężko schodzi, jeszcze ciężej wbić simera od tego wałka bardzo ciasno spasowany otwor. Co do nitow nie powiem ale sam jestem ciekawy bo moj kosz już nadaje się na śmietnik.
Jak masz pokrywkę zdjętą weż poruszaj koszem zewnątrzny a potem samymi tarczami, czy się rusza względem walka i to i to, bo u mnie nawet ten zewnątrzny kosz ma masakryczny luz, i nie wiem czy to wina tulejki i łożyska igielkowego czy gumek i nitów na koszu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kompot




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leżajsk

PostWysłany: Pon 14:56, 04 Lut 2013    Temat postu:

gdzie kupiłeś nity..?? bo nigdzie nie moge znaleść...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 14:59, 04 Lut 2013    Temat postu:

w ktm-ie
ale cena powala, więc lepiej kup zwykłe stalowe w metalowym i zakuj takimi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kompot




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leżajsk

PostWysłany: Pon 15:12, 04 Lut 2013    Temat postu:

nom cena powala...;/ właśnie kupiłem takie stalowe i troche się boje je zakówać...Sad coś takiego kupiłem : [link widoczny dla zalogowanych] tylko że wymiarowe 6/15... z łbem płaskim

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek222




Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 23:18, 04 Lut 2013    Temat postu:

Przenitowalem kosz w swojej 640 wsadzajac korone od 660.i wyszlo jak fabrycznie níe ma co sie bac wytrzymaja napewno.zrobilem jak orginal w miejscu zakucia nawiercilem w nície malym wiertelkiem otworek i nit idealnie sie rozkalibrowal.a teraz mam silnik na stole i kosz jest ok nic sie nie dzialo.nity trzwaja tylko blche a blacha trzyma gumy i tyle.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Red Bull X




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:38, 28 Kwi 2013    Temat postu: sprzeglo

Odswieżam temat.Czy to normalne,że kosz sprzegłowy ma luz na nitach jak teraz mam rozebrane sprzegło(zdiete tarcze i przekładki)i poruszam wewnecznym koszem tym w którym blokują sie tarcze to ma luz odchyłowy.ewentualnie jak sprawdzic czy ten luz jest prawidłowy a nity dobre, nie rozbierajać całego dekla prawej strony dodam,że kosza nie da sie wyjąć przez otwór dekla ale naszczescie da sie zmienić łożysko (tak na marginesie)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 10:42, 28 Kwi 2013    Temat postu:

Nity są w koszu zewnętrznym a nie wewnętrznym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Red Bull X




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:45, 28 Kwi 2013    Temat postu: nity

Słuchaj wiem gdzie są nity i każdy inny kto przeczytał ten post też wie a swoją wypowiedzią nic nie wniosłeś do tematu wiec daruj sobie takie spostrzeżenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 20:11, 28 Kwi 2013    Temat postu: Re: nity

Red Bull X napisał:
Słuchaj wiem gdzie są nity i każdy inny kto przeczytał ten post też wie a swoją wypowiedzią nic nie wniosłeś do tematu wiec daruj sobie takie spostrzeżenia.


Takim zachowaniem nikt Ci nie pomoże.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Red Bull X




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:11, 29 Kwi 2013    Temat postu: sx-f 450 2008 rok

Napewno nie twoja poprzednia wypowiedz,albo posty typu "który" pisze sie przez u zamkniete:/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 16:20, 29 Kwi 2013    Temat postu: Re: sprzeglo

Red Bull X napisał:
Odswieżam temat.Czy to normalne,że kosz sprzegłowy ma luz na nitach jak teraz mam rozebrane sprzegło(zdiete tarcze i przekładki)i poruszam wewnecznym koszem tym w którym blokują sie tarcze to ma luz odchyłowy.ewentualnie jak sprawdzic czy ten luz jest prawidłowy a nity dobre, nie rozbierajać całego dekla prawej strony dodam,że kosza nie da sie wyjąć przez otwór dekla ale naszczescie da sie zmienić łożysko (tak na marginesie)

nie może być luzu na nitach, właśnien sprawdzałem u siebie , na drugim koszu
tnz, generalnie połączenie kosza z zębatka jest elastyczne - w środku są gumowe tuleje które amortyzuja prace sprzęgła, ale nic luźnego tam byc nie może


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto 15:05, 30 Kwi 2013    Temat postu:

Nie chce sie wtracac, ale przeciez Ty dopiero co zrobiles tego ktm'a i juz robisz 2gi raz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 15:11, 30 Kwi 2013    Temat postu:

Czepek napisał:
Nie chce sie wtracac, ale przeciez Ty dopiero co zrobiles tego ktm'a i juz robisz 2gi raz?

mam drugi kosz wyjęty i moge go badać z każdej strony
w silniku siedzi tuningowy hinson - chodzi jak złoto Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin