Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ustawienie gmp w ktm 250 4t

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JĘDRZEJ




Dołączył: 18 Paź 2018
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Sob 21:50, 20 Paź 2018    Temat postu: Ustawienie gmp w ktm 250 4t

Nie potrafię sobie poradzić z ustawieniem gmp w moim motocyklu .Co chcę ustawić tłok prawidłowo tak aby krzywki wałka rozrzadu były do dołu spręzyny zaworów odbijają i tlok mi przeskakuje do dołu. Jest na to jakiś sposób?.Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5666
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 22:44, 20 Paź 2018    Temat postu:

wykręciłeś świecę ? jeśli tak to musisz powoli kręcić silnikiem (np kołem ) i później zblokować wał śrubą (z przodu silnika)

tutaj fajny temat krok o kroku:
http://www.ktmracing.fora.pl/serwis,6/regulacja-i-pomiar-luzow-zaworowych-exc-450-500-instrukcja,21783.html

inny silnik ale zasada ta sama


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JĘDRZEJ




Dołączył: 18 Paź 2018
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Sob 23:38, 20 Paź 2018    Temat postu:

Ok.Robię to tak jak jest pokazane .Kręcę kolem na 5 biegu ,pierwsze położenie zerowe mam ale krzywki są na górze.Kręcę dalej no i tlok przechodzi przez to położenie GMP które byc powinno ,ale natychmiast idzie dalej,przechodzi przezGMP i się cofa.Cofnąć go sie nie da,przynajmniej ja nie mam tyle siły.Normalnie k...wa szlag byto.....Chyba że zdejmę dekiel od strony koła magnesowego i sztywno bedę trzymać wał kluczem?Można tak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13674
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 8:27, 21 Paź 2018    Temat postu:

to cos robisz źle

pozatym skoro krzywki są ku górze to chyba o to chodzi bo to jest własciwy gmp do regulacji luzu zaworowego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JĘDRZEJ




Dołączył: 18 Paź 2018
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Nie 8:42, 21 Paź 2018    Temat postu:

Krzywki wałka rozrzadu na pewno mają być na dole.Tak jest w serwisówce i jest to pewnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13674
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 9:46, 21 Paź 2018    Temat postu:

jak sa na dole to podpieraja zawory wiec to nie jest punkt ustawiania zaworów

jak kolega wyzej napisał wykręcasz swiece do operacji ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JĘDRZEJ




Dołączył: 18 Paź 2018
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Nie 16:29, 21 Paź 2018    Temat postu:

W ktm 250 exc-f (2002 r) jest jeden walek rozrzadu ,ktorego krzywki napinają dżwignie,i dopiero te dzwignie napinają zawory,podobnie jak w starej hondzie xl 600 bądż xr 600.Dlatego krzywka wałka rozrządu musi być na dole bo wtedy nie napina zaworu(poprzez dżwignie ,po angielsku ,,rocker arm")
Jeden z forumowiczów wrzucił film o ustawianiu luzów, i tam gostek nie wykręca w ogóle świecy.Ja też tak spróbuję bo na logikę to ciśnienie sprężania powinno zrekompensować przeskok tloka przez GMP i wtedy może uda mi się złapać ten punkt.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13674
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 18:27, 21 Paź 2018    Temat postu:

EXC-F nie wystepował w 2002 roku, tylko 250 RACING,

bez swiecy jest łatwiej, i pomału mozna spokojnie kręcić jak przeskoczy mozna spokonnie wrócic - tylko trzeba kręcic łącznie z rozrusznikiem i jest cięzej

czasem mozna kręcic sobie na najwyzszym beigu srubą zębatki zdawczej - tylko jest ryzyko ze sie odkręci. ale tak czasem precyzyjniej mozna operować


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JĘDRZEJ




Dołączył: 18 Paź 2018
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Nie 21:07, 21 Paź 2018    Temat postu:

No i problem rozwiązany,jest mały myk i można bardzo szybko ustawić luzy.Co do mojego kata to jestem zaskoczony bo został sprowadzony z włoch i w papierach stoi ,że to jest 250 EXC-F.Widocznie makaroniarze coś pokręcili.Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13674
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 7:46, 22 Paź 2018    Temat postu:

kwestia nazwy jak ktos chciał wpisac Razz
EXC-F to modele na dwóch wałkach, od 2006 roku wychodziły - w budzie tej samej co ty masz jeszcze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin