Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

spasowanie tłoka
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:45, 23 Paź 2014    Temat postu:

Niestety tam juz nie ma nicasilu. Przy oknach najszybciej się zużywa

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Czw 23:07, 23 Paź 2014    Temat postu:

Pomiary cyla sam robiłeś czy komuś zleciłeś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buła




Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 13:33, 24 Paź 2014    Temat postu:

Nie mam średnicówki, także samemu to nie jest możliwe. 30 zł mnie pomiar kosztował w jakimś "auto szlifie" gdzie zajmują się cylindrami. Ale już się dogadałem i odeślę ten cylinder sprzedającemu, bo mnie zrobił na wała, straciłem tylko czas i pieniądze na wysyłki..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dalti




Dołączył: 16 Maj 2019
Posty: 70
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przemyśl

PostWysłany: Czw 8:06, 23 Maj 2019    Temat postu:

odgrzeje starego kotleta kam 530 exc 2008
robiłem regulacje zaworów a ze moto kupiłem niedawno i jego rzekome
279.3 mth przy okazji zdemontowałem górę . cylinder po pomiarach wyszło 94.99 i czesci roboczej 95.10. tłok selekcja 1 Elko 54,95 miał po pomiarach 94,94 czyli ubyła setka. powłoka na tłoku jest w miarę jeszcze nie zużyta .kupuje nowy tłok i daje selekcje nominalna .na korbie zero luzu i teraz pytanie czy ja wymieniać po takim przebiegu? szkoda to ruszać jak jest ok.co wy na to?

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dalti dnia Czw 8:08, 23 Maj 2019, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 8:35, 23 Maj 2019    Temat postu:

jak nie ma luzu to bez sensu wymieniac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:49, 26 Kwi 2020    Temat postu:

Pany jak sobie radzicie przy wymianie tloka w 4 paku, Chodzi mi oto jak wsunac tlok do cylindra zeby pierscienie olejowy (jest zbudowany ze sprezynki i dwoch pierscieni) i kompresyjny rowno weszly do cylindra. Zeby sie to nie rozjechalo lub nie zaczepilo.Zakladacie jakies opaski sciskajace czy jak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 17:09, 26 Kwi 2020    Temat postu:

zalezy od konstrukcji i mozliwosci, mozna sobie kawałek blachy wyciąć i zacisnac - czasem pomaga, czasem wygodnie jest zamontowac na stole tłok do cylindra - a potem całośc zamontowac na korbowód

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Pon 1:42, 27 Kwi 2020    Temat postu:

dioda napisał:
Pany jak sobie radzicie przy wymianie tloka w 4 paku, Chodzi mi oto jak wsunac tlok do cylindra zeby pierscienie olejowy (jest zbudowany ze sprezynki i dwoch pierscieni) i kompresyjny rowno weszly do cylindra. Zeby sie to nie rozjechalo lub nie zaczepilo.Zakladacie jakies opaski sciskajace czy jak?


W 450-tce wciskałem pierścienie palcami, najpierw tłok do cylindra a później na korbowód.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pon 7:00, 27 Kwi 2020    Temat postu:

Dalti napisał:
o cylinder po pomiarach wyszło 94.99 i czesci roboczej 95.10. tłok selekcja 1 Elko 54,95 miał po pomiarach 94,94 czyli ubyła setka.

nie rozumiem, co to ta częsc robocza? tam gdzie pierścienie jeżdzą wyszło ci 95,1? to cylinder na śmietnik. Chyba że chodzi o 95,01.
tłok tez zuzył ci się po takim przebiegu 1 setkę? czy to nie jest pierwszy tłok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin