Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Setting zawieszenie. U kogo?
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
1papilion9




Dołączył: 10 Mar 2018
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 18:26, 18 Paź 2018    Temat postu: Setting zawieszenie. U kogo?

Kogo polecicie do serwisu/settingu zawieszenia 2komorowego pod enduro. Najbardziej zależy mi na jak najwyższym poziomie usługi, zeby nie było jakiejś fuszerki tylko pełem profesjonalizm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 19:37, 18 Paź 2018    Temat postu:

jedno z wiekszych doswiadczen ma sanchez ( mimo straty głownego prowadzącego temat )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5662
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 20:50, 18 Paź 2018    Temat postu:

ja polecam Leszka Drogosza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią 6:30, 19 Paź 2018    Temat postu:

Pewnie ile osób tyle opinii. Ja tam zadowolony jestem jako amator z [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 6:52, 19 Paź 2018    Temat postu:

Ja tez polecam Drogosz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 7:22, 19 Paź 2018    Temat postu:

Drogosz lub Szczepański

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Pią 20:00, 02 Lis 2018    Temat postu:

Drogosz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ebi11




Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 23:40, 09 Sty 2019    Temat postu:

Podzieli się ktoś odczuciami swoimi z montażu VRS do xplora przez Drogosz suspension?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 6:50, 10 Sty 2019    Temat postu:

Ja mam provalve bez dolnego zaworu vrs akurat ale mam najnowsze update z 2 regulacjami w kazdej ladzej
U leszka co bys nie zrobil bedziesz zadowolony zalezy co potrzebujes
Mi przod i tyl robi taka robote ze chlopie...
Z vrsa kto by nie mial jest zadowolony


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
1papilion9




Dołączył: 10 Mar 2018
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 6:52, 10 Sty 2019    Temat postu:

Ja rownież ostatnio robiłem servis+setting pod enduro i powiem bajka zawias mistrzostwo swiata teraz
Oczywiscie u leszka drogosza 😊


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 1papilion9 dnia Czw 6:53, 10 Sty 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ebi11




Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 7:44, 10 Sty 2019    Temat postu:

barek253 napisał:
Ja mam provalve bez dolnego zaworu vrs akurat ale mam najnowsze update z 2 regulacjami w kazdej ladzej
U leszka co bys nie zrobil bedziesz zadowolony zalezy co potrzebujes
Mi przod i tyl robi taka robote ze chlopie...
Z vrsa kto by nie mial jest zadowolony


Mógłbyś mi wytłumaczyć co oznacza słowo provalve oznacza to zmianę blach czy coś jeszxze? 2 regulacje to znaczy comp + reb w jednej jak i w drugiej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ebi11




Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 7:45, 10 Sty 2019    Temat postu:

Chciałem równiej zapytać ile zaplaciliście za te przyjemności jeżeli to nie tajemnica Wink
Nadal proszę kogoś o o wypowiedź VRS jeżeli ktoś posiada na forum takie rozwiązanie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ebi11 dnia Czw 7:48, 10 Sty 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5662
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 9:42, 10 Sty 2019    Temat postu:

VRS Pro valve to tuningowy tłok do którego dochodzi odpowiedni setting,
generalnie robi to że zawias ma pluszowy(nie luźny!) początek i w miarę progresji usztywnia się, nie dobija i nie nurkuja, ale nawet w dużym ugięciu i dużych prędkościach dalej wybiera. no i zakres regulacji jest ogromny bo na tym samym settingu możesz wyklikać zawias dość sztywny jak i pluszowy.
ja mam settingi szybkich riderów a wszystko poklikane pod siebie i jest mega rewelacja, na dniach wysyłam zawias na serwis i nawet za bardzo nie chcę żeby Leszek coś mi tam więcej zmieniał.
koszt - około 2tysiaki za przód+tył z pełnym serwisem i częściami,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ebi11




Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:16, 10 Sty 2019    Temat postu:

A jak wrażenia z tylniego zawieszenia oraz co tam było robione ?
KristofSX też masz regulacje od dołu?
Możesz pokrótce opisać jak to wyglądą oraz w jaki sposób to działa?
to znaczy czy masz w obu lagach com+reb czy itp?
Interesuje mnie co masz na myśli pisząc nie dobija?
to znaczy ze robiąc skoki na torze lub lądując w płaskie nadal zawias nie dobije?
Co ile jest zalecane serwisowanie takiego zawiasu?
Oraz z czystej ciekawości jakiego zawodnika masz setting?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ebi11 dnia Czw 10:19, 10 Sty 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5662
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 11:02, 10 Sty 2019    Temat postu:

z tyłu mam zmienioną panewkę na nowszy model ze zmniejszonym tarciem, wcześniej miałem setting mocno hardendurowy i trochę leniwy, przy szybkiej jeździe w dziurach zawias zostawał, teraz jest bardziej sprężyście i moto fajnie wybiera ale na kamieniach nie kantuje i nie kopie, korzenie klei i super trzyma linię.
z przodu setting Juszczaka z sierpnia, z tyłu setting Bracika, oba z małymi modyfikacjami,
serwis co ok 30-40mth,
u mnie jest jedna regulacja na dole, na górze normalnie comp i reb, przy mocnych lądowaniach na płasko zawias złoży się do końca ale na tyle wybierze że nie wysadzi cię z moto,
co do sposobu działania dzwoń do Leszka - 536 503 286 on zawsze fajnie i fachowo opisuje co i jak działa i co do czego służy, nie chcę Ci namieszać Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin