Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

samodzielna rozbiórka amortyzatora tył ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto 19:54, 22 Sty 2013    Temat postu:

w amorze zawsze bedzie tylko 'psik' bo to nie koło gdzie jest 150 razy wiecerj tego powietrza, jak rozbierzesz to zobaczysz, że tam na gaz jest tyle miejsca co pół szklanki Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:45, 22 Sty 2013    Temat postu:

no też nie liczyłem na to że bedzie tam psikało 5 minut ;P ale mimo wszystko cisnienie ok 10 bar wydawało mi się że odkręcenie śrubki bedzie bardziej " spektakularne " Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
77kanzas




Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:33, 22 Sty 2013    Temat postu:

u mnie na pewno nie było 10 barów mimo że komora mała to raczej było by czuć takie ciśnienie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 18:11, 23 Sty 2013    Temat postu:

dzisiaj sie zabrałem za dalszą częśc rozbiórki, rzeczywiscie pchniecie uszczelniacza załatwiło sprawe Very Happy łatwo nie było ale poszedł. srodek wyglada całkiem całkiem wg mnie. wrzucam foto panewek, jak oceniacie ? maja gdzieniegdzie jakies pionowe ryski głębsze. ale ogólnie nie widać frędzli czy przetarć.
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

orientujecie sie od razu ile panewki kosztują ? jutro pewnie w serwisie mi powiedzą dokładnie, ale jakbym dzisiaj cene znał to do jutra pomysle i moze od razu bym zamówił.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 22:19, 01 Lut 2013    Temat postu:

jutro pewnie bede składał zawieszenie i uzupełniał olej. mam tylko taką rozkmine bo nie do konca rozumiem serwisówki. jak sie zalewa olej to w jakim połozeniu ma byc tłoczek w tym zbiorniczku ? w serwisówce gosc wypycha go jakims "specjalnym przyrządem z katalogu WP który kosztuje pewnie sporo, a jest to kawałek srubokręta bez koncówki z jakims ogranicznikiem. " i teraz nie wiem na ile to wypchnąc. wiem że po rozbiórce, tam jest w połowie jakby próg. czy to ma sie na tym progu zatrzymac ? na zdrowy rozum to powinno chyba byc na tym progu ale wole sie upewnic zeby nie wlac za duzo oleju.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
77kanzas




Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 1:16, 02 Lut 2013    Temat postu:

z tego co pamiętam wciskasz tłok do końca np.śrubokrętem z małym oringiem zaznaczasz oringiem koniec a potem z olejem wciskasz aby między oringiem a zbiorniczkiem na gaz było 10mm luzu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin