Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM EXCF 350 SPRZEGŁO SLIZGA SIE - PYTANIE CZY MOŻŃA TAK ??

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chemik




Dołączył: 24 Kwi 2019
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 23:16, 11 Lis 2019    Temat postu: KTM EXCF 350 SPRZEGŁO SLIZGA SIE - PYTANIE CZY MOŻŃA TAK ??

Wracam z tematem sprzęgła KTM EXC 350 pobawiłem sie troszke w weekend i ewidentnie slizga sie. Rozebrałem pomierzyłem i z 8x1,95 mam w tarczach 1,8 1,85 1,9 a w jednej 1,65 -- sumarycznie wg serwisów-ki winno być 15,6mm w komplecie u mnie wychodzi 14,7 czyli brakuje na tarczach 0,9mm .

PYTANIE :

czy jak bym dolozył przekładkę 0,9mm to ilościowo wszytko zagra i sprzegło bedzie działać normalnie ?

Wiem ze było by OxOxOOxOxOxO cos takiego gdzie O - to przekładki a X- to tarcze sprzęgła ale jak do nominału 1,45 przekładki + dodam przekładkę 0,9mm czyli brakującą wartość sumaryczna sprzęgła to wszytko powinno byc OK ?

MAM RACJE ?

co może pójść nie tak stosując moje rozwiazanie ? — szukam: rady.

generalnie chodzi o to by wydac 35 zł a nie 350 zł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13694
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 7:23, 12 Lis 2019    Temat postu:

no własnie dwie przekładki koło siebie to kiepskie rozwiązanie, jak juz to lepiej wywalic kilka przekładek i dać je grubsze - zeby łącznie uzyskać te 0,9mm. ale zuzyte tarcze cierne juz nie bedą tak działały jak trzeba sa niskie, gorzej to pewnie oddaje ciepło, jak są przypalone - a skoro sie slizgają to są to są pewnie "zeszklone" wiec jakiegos tam slizgania mozesz ograniczyc takimi patentami, ale całą przyjemnosc z jazdy sobie zepsujesz bo to nie bedzie pracować tak jak na nowym pakiecie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Majster128




Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ladzin (Krosno)/Kraków

PostWysłany: Śro 9:14, 13 Lis 2019    Temat postu:

Oczywiście możesz dołożyć dołożyć jedną przekładkę i może być ona obok drugiej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chemik




Dołączył: 24 Kwi 2019
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:55, 16 Lis 2019    Temat postu:

Majster128 napisał:
Oczywiście możesz dołożyć dołożyć jedną przekładkę i może być ona obok drugiej.



WYMINIŁEM wszytkie nowe tarcze [TRW] wpakowałem przez noc lezaly w worku z olejem 5w50 BEL-RAY poskercalem ustaiłem sprezyna jak była na pozycje II i po 300 metrach wyczulem ze nadal sie slizga po 2km nie moglem juz na nim normalnie wrocic pod pagorek nie mogłpodjechac -- CO k.... jescze spie...łem :[ cholera juz mnie bierze ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13694
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 10:22, 17 Lis 2019    Temat postu:

moze warto zaczac od przeczytania instrukcji obsługi,
nie ustawia sie na II jak było tylko dokonuje sie pomiarów i ustawia tak jak ma byc, pakiet warto zmierzyc zamienniki nie zawsze sa idealnie pasujące, przekładki przy okazji skoro sie slizgało mogą byc pokrzywione je trz trzeba sprawdzić. kolejny temat jaka masz klamke sprzęgła ? moze cos źle ustawione na regulacji i sprzęgło jest podparte. sprezyne dociskową tez sie mierzy - moze ona zuzyta i nie trzyma


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Majster128




Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ladzin (Krosno)/Kraków

PostWysłany: Nie 12:37, 17 Lis 2019    Temat postu:

Równie dobrze może oring w wysprzęgliku blokować tłoczek. Sprężyny mogą być osiadnięte. Przeglądnij każdy element od klamki po kosz.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Majster128 dnia Nie 12:46, 17 Lis 2019, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chemik




Dołączył: 24 Kwi 2019
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:42, 17 Lis 2019    Temat postu:

henio12323 napisał:
moze warto zaczac od przeczytania instrukcji obsługi,
nie ustawia sie na II jak było tylko dokonuje sie pomiarów i ustawia tak jak ma byc, pakiet warto zmierzyc zamienniki nie zawsze sa idealnie pasujące, przekładki przy okazji skoro sie slizgało mogą byc pokrzywione je trz trzeba sprawdzić. kolejny temat jaka masz klamke sprzęgła ? moze cos źle ustawione na regulacji i sprzęgło jest podparte. sprezyne dociskową tez sie mierzy - moze ona zuzyta i nie trzyma



pompa brembo - a gdzie jest regulacja na pompie [klamce] ? oringi wymienione ,tlok z wyspprzeglika z oringami ez wymieniony ... sprezyne ustawialem na '2' z serwisowka tak by po skręceiu byla plaska jak stól... jedyne co mi wchodzi do głowy to za krotko i kiepsko napoczylem tarcze .. lub rzeczywiscie przeoczylem gdzies regulacje na pompie ? tylko gdzie ? klamka pracuje bardzo lekko idealnie wrecz po wcisnieciu wysprzeglik pieknie wychodzi na jakies 3mm i chowa sie pod naciskiem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13694
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 13:50, 17 Lis 2019    Temat postu:

regulacja na pompie jest przy klamce - czarne pokrętło. nie musisz moczyc dłuzej, sprzęgło bedzie działac jak nasmarujesz olejem i poskładasz. skoro wychodzi odpowiednia "płaskość" spręzyny to raczej grubosc pakietu jest OK, mozna by rozberac to ejszcze raz zobacz czy nic sie nie rozkręciło. cos musi byc grubo nie tak że nie da sie "pod górke podjechac"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciernik




Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Wto 1:04, 19 Lis 2019    Temat postu:

Ja bym kombinował z tą podpartą klamką.
Koledze sie piachu napchało i nie odbijała do końca.
Może jakoś sie handbar/listek dosunął i klamka nie cofa sie do końca?
Innym razem po wymianie na listki od nowszego modelu, klamka niełamka o coś tam zawadzała i nie cofała sie do końca.
Skoro tarcze nowe, ewidentnie coś nie pozwala ścisnąć do końca pakietu tarcze/przekładki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chemik




Dołączył: 24 Kwi 2019
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:18, 20 Lis 2019    Temat postu:

ROZWIAZANIE - PROBLEMU

PODCZAS WYMIANAY SPRZEGŁA WYMIENIEĄŁME TEZ ORINGI W WYSPRZEGLIKU NA ROZEBRANYM JUZ SPRZEGLE ===


potem odpowietrzenie układu na jescze nie załozonych tarczach spowodowało ze w układ wlazło na tyle duzo płynu ze wysprzeglik nie cofał pod naporem sprzegła do pozycji zero ---

POMOGŁO odkrecenie na chwile kalamitki - i wypuszczenie 2,3 kropelek nadmiarowych płynu ...


TEMAT ZAMKNETY - BŁAD TRYWIALNY a spedzał sen z powiek 2 dni


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin