Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak pozbyć sie nagaru bez rozbierania silnika w EXC 250 (2t)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Czw 21:53, 24 Lip 2014    Temat postu:

moze tłok puchnie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janjjj




Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NS

PostWysłany: Czw 23:12, 24 Lip 2014    Temat postu:

Mam tuleje. Tłok był zmieniany w zimie wiec całkiem świeży.
Kompresje ma dobrą (może nawet za dobrą) bo trudno się go przekopuje, a jak czasem "na pych" go z dwójki odpalam to często koło blokuje i nie puszcza jak tylko trochę ślisko jest.
Membrana nie wiem w jakim stanie (sprawdze i dam znać).
A co to znaczy że tłok puchnie? Czym to może być spowodowane i jak to sprawdzić?

Dzięki za wszystkie rady i sugestie:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 7:38, 25 Lip 2014    Temat postu:

Ja stawiam na problem tuleja-tłok. Albo tuleja źle wykonana albo źle spasowany tłok do tulei, albo to o czym wcześniej pisałem za mała komora sprężania. A tego dowiesz się ściągając cylinder i dokonując pomiary.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janjjj




Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NS

PostWysłany: Pią 10:23, 25 Lip 2014    Temat postu:

OK pomierzę wszystko.

Tylko nigdy się nie bawiłem w takie rzeczy. Macie może jakiś opis jak to mierzyć i jakie powinny być gdzie odległości? (model KTM exc 250 '9Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janjjj




Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NS

PostWysłany: Pią 17:57, 25 Lip 2014    Temat postu:

OK wyjąłem membrany i wyglądają ok. To znaczy całe są i wyglądają OK. PO czym poznać, że coś z nimi nie tak?

Gaźnik też jest chyba ok.
Jesli chodzi o dysze to mam N 85 D i tam pina mam na drugim rowku od dołu
oraz dysza ta na dole 172.

To nie wiem ale coś mi się wydaje, że to nie wina gaźnika, czy membran (tak jak pisze major000), bo na zimnym chodzi dobrze a probelmy są jak złapie temperaturę.

Biorę się za ściąganie cylindra i mierzenie wszystkiego. Tylko prosze powiedzcie co i jak mierzyć i jakie powinny być wartości?



Cytat:

Ja stawiam na problem tuleja-tłok. Albo tuleja źle wykonana albo źle spasowany tłok do tulei, albo to o czym wcześniej pisałem za mała komora sprężania.


No pewnie masz rację, tylko co jest nie tak i dlaczego tak się motor zachowuję, bo narazie tego nie rozumiem i przez to trudno mi coś diagnozować.
Co to znaczy za mała komora sprężania?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janjjj




Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NS

PostWysłany: Pią 18:03, 25 Lip 2014    Temat postu:

Aha zapomniałem napisac , że główna dysza ma numerek 42....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:46, 25 Lip 2014    Temat postu:

prędzej główna to u Ciebie 172
teraz porównaj sobie to co masz z serwisem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janjjj




Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NS

PostWysłany: Pią 19:16, 25 Lip 2014    Temat postu:

W serwisówce jaką mam (może słaba) jak ma ktoś lepszą to poproszę. Jest podanych po kilkanaście. Wśród tych kilkunastu są też te co są u mnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:34, 25 Lip 2014    Temat postu:

ale masz tam tabelę
na odpowiednią wysokość i temperaturę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janjjj




Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NS

PostWysłany: Pią 19:45, 25 Lip 2014    Temat postu:

Problem w tym, że do modelu z mojego roku 98 nie mam serwisówki. mam do modelu z 99 roku.
I tam jak patrzę to w suemi to co mam jest bardziej na cieplejszy klimat i nieco większe wysokości. Tylko nie wiem czy się tym sugerować czy nie bo to inny rocznik...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janjjj




Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NS

PostWysłany: Pią 22:30, 25 Lip 2014    Temat postu:

Zdjąłem cylinder i jedna rzecz mnie zastanawia. Cały wał jest w oleju (świeżym czyli ze skrzyni). Wymieniłem pare dni temu simering na wale, więc tam raczej nie puszcza, jakie są jeszcze możliwości? Gdzie jeszcze może przeciekać olej ze skrzyni do wnętrza wału?

Jedyne co mi przychodzi do głowy to na uszczelce między głównymi karterami silnika... Są jeszcze jakieś możliwości?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Sob 0:15, 26 Lip 2014    Temat postu:

Witam

Jeśli masz dostęp to może podmień na próbę cewkę zapłonową ewentualnie moduł,fajka przewód WN.Będzie szybciej jak prucie silnika a z tego co piszesz to takie objawy wywołuje bardzo często elektronika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin