Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

GAZNIK

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzes1214




Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:38, 20 Sty 2013    Temat postu: GAZNIK

WITAM WSZYSTKICH.MAM PROBLEM Z MOIM KTM EXC4502002R A DOKŁADNIE Z GAZNIKIEM,PRZY GWAŁTOWNYM DODANIU GAZU SILNIK NAJPIERW SIĘ ZADŁAWIA I DOPIERO PO 1,2 SEKUNDACH WCHODZI W OBROTY,GAŻNIK WYCZYŚCIŁEM I WYMIENIŁEM GUMOWĄ MEMBRANĘ W KOMORZE PŁYWAKOWEJ I NIC SIE NIE ZMIENIŁO.JEST TO MÓJ PIERWSZY KTM I NIE WIEM JAK WYREGULOWAĆ GAŻNIK .PROSZĘ O POMOC .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:50, 20 Sty 2013    Temat postu:

na początek muszę Cię zmartwić bo w 2002 nie produkowali 450tki:)

skoro to rocznik 2002 to fcr 39. Spróbój unieruchomić pompkę przyspieszającą w gaźniku i sprawdź czy to spowodowało ustąpienie objawów.

pozDRo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 21:18, 20 Sty 2013    Temat postu:

450cc jest od 2003r.
Ściągnij może serwisówkę dużo prawdy Ci powie.
Sprawdź pompkę przyśp., jak bedzie ok to regulacja całego gaźnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:26, 20 Sty 2013    Temat postu:

też to miałem i np pobawienie sie poziomem paliwa w komorze pływakowej zmieniło nieco reakcje Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madart




Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 6:20, 21 Sty 2013    Temat postu:

trzeba dojść i znaleść odpowiednią długość i ilość wtrysku zmieniająć ustawienia widelca ktory popycha mechanizm pompki
niestety nie ma u nas tak łatwo jak w poźniejszych generacjach tego gaźnika
przeważnie zmniejszenie czasu do ok 1sek pomaga
podobnie jak zalozenie lepszej iglicy np OCEMP


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:29, 21 Sty 2013    Temat postu:

Z kuzynem pomajstrowaliśmy w starszym FCR 39 (z drz 400) bo ją też dławił przy gwałtownym odwijaniu gazu. Doszliśmy do wniosku że przyda się w nim regulacja momentu wtryskiwania. Rozebrał gaźnik zabrał dźwignię pompki do pracy tam TIGiem przyspawał stalową nakrętkę w nią wkręcił śrubkę z dobraną sprężynką. Mod prosty jak nie wiem co. wypróbowaliśmy różne ustawienia i w końcu znaleźliśmy idealne. Efekt: Moto się nie dławi absolutnie wcale! Mało tego dostaje paliwo wtedy gdy go naprawdę potrzebuje przez co odczuwalnie poprawiła się reakcja na gaz!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Pon 18:57, 21 Sty 2013    Temat postu:

Za dławienie przy szybkim otwarciu przepustnicy, zasadniczo-pobieżnie, odpowiada pompka, a dokładniej zbyt duża ilość w zbyt długim czasie wtryskiwanego paliwa.

Jest kilka sposobów modyfikacji pompki w zależności od wersji/rocznika gażnika. U mnie zadziałało: założenie "dyszy przelewowej 60", o-ring na dźwigience pompki i delikatna jej regulacja.

Wszystko wyczerpująco jest opisane tutaj (tekst po angielsku): http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/ktm-525-mxc-exc-desert-problem,3443-75.html#25642

Jeśli inglisza nie znamy to prosimy jakiegoś znajomego o przetłumaczenie. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez grzegorzszw dnia Pon 18:58, 21 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzes1214




Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:48, 02 Lut 2013    Temat postu:

Witam wszystkich i dzięki za odpowiedzi.Jeżeli chodzi o rocznik to sam nie jestem pewien bo moto kupiłem w Holandii w serwisie ktm i gość też tłumaczył mi że to2003 ale w dokumentach ewidentnie był2002.W przyszłym tygodniu rozłoże gażnik i sprawdze wszystkie żeczy o których pisaliście ,zobacze może się poprawi.Mam jeszcze jedno pytanie-co ile kilometrów powinno się regulować zawory bo moto było po serwisie jak je kupiłem i przejechałem 700kilometrów.Mam nadzieje że poradzę sobie sam z gażnikiem,ale jeżeli nie to może możecie polecić jakiegoś dobrego mechanika najlepiej speca od ktma z okolic Włocławka,Torunia.Jeszcze raz dzięki za pomoc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 12:39, 02 Lut 2013    Temat postu:

co jakies 700-1000 km warto zajrzeć do zaworów. przynajmniej po zakupie i potem kontrolować. czasami zawory są tak dobite że po 10 mth juz tracą luz. a czasmi są w takiej kondycji że po 30 mth luz praktycznie nie odbiega od poprawnego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartex




Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 20:49, 21 Lut 2013    Temat postu:

Przypnę się z pytaniem aby nie zakładać nowego tematu...
Jak macie patent na kręcenie (podczas regulacji) śrubką składu mieszanki ? Kręcenie bitem za pomocą pęsetki zaczyna mnie irytować Rolling Eyes

Bartek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Czw 21:57, 21 Lut 2013    Temat postu:

bartex napisał:
Przypnę się z pytaniem aby nie zakładać nowego tematu...
Jak macie patent na kręcenie (podczas regulacji) śrubką składu mieszanki ? Kręcenie bitem za pomocą pęsetki zaczyna mnie irytować Rolling Eyes

Bartek



Hehe, też taki problem miałem, kiedyś gdzieś foto miałem ale nie znajdę raczej.
składniki:
-śrubka
-nakretka
-podkładka

śrubka musi być nie za długa taka żeby wchodziła i się łatwo kręciło, końcówkę jej zeszlifowałem na płasko (jak końcówka śrubokręta). Zewnętrzną stronę podkładki przeszlifowałem w paru miejscach żeby się palców trzymało. Trochę super glue na gwint śrubki, podkładka i nakrętka i mamy elegancki sprzęcik do regulacji gaźnika Very Happy. Na początku trzeba wyczuć jak regulować nowym sposobem. Chyba lepszy sposób niż wydać parę stówek za oryginalne narzędzie do regulacji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 23:41, 21 Lut 2013    Temat postu:

dokładnie, ręcznie kręcac ułatwia sie sprawe. ja dorwałem gotową kompletną srube z ręcznąregulacją. a tez miałem problem, na szczęscie miałem mały kluczyk fajkowy na bity, miałem akurat małego bita który fajnie pasował i dawało rade.

ostatnio gdzies widziałem wkręcaną srube na giętkim przewodzie wypuszczony mniej wiecej tak jak srubka od wolnych obrotów ;D fajna sprawa całkiem wygodny dostęp


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pią 7:47, 22 Lut 2013    Temat postu:

wytoczyc na tokarce coś do ręcznego kręcenia i przylutować do oryginalnej śrubki, miałem tak w LC4, na wzór akcesoryjnej śruby.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartex




Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 8:16, 22 Lut 2013    Temat postu:

Dzięki za podpowiedzi. Jutro działam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin