Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXE 125, zatarty ? :)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m4ayhem




Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kierunkowy 71

PostWysłany: Nie 16:53, 25 Paź 2015    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Sprawa wyjaśniona Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Nie 16:59, 25 Paź 2015    Temat postu:

A co mówiłem przez telefon Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m4ayhem




Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kierunkowy 71

PostWysłany: Nie 17:06, 25 Paź 2015    Temat postu:

Kajtek DBL napisał:
A co mówiłem przez telefon Very Happy


Z wkur**enia zapomniałem Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Nie 18:03, 25 Paź 2015    Temat postu:

Cytat:

dziś jechałem sobie z żoną na 6 nie katowałem, dość niskie obroty, odkręciłem trochę manetkę


Nie chciałem krakać, ale już masz nauczkę, że seta się do takich zastosowań nie nadaje:)

Cylinder do regeneracji, albo zakup nowego. Ja swój regenerowałem w czechach, wyszło niecałe 500zł, może ściągnę głowicę po wszystkich świętych, bo będę regenerował lc4, bo chcę wiedzieć jak po sezonie wygląda


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m4ayhem




Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kierunkowy 71

PostWysłany: Nie 18:14, 25 Paź 2015    Temat postu:

żółf napisał:
Cytat:

dziś jechałem sobie z żoną na 6 nie katowałem, dość niskie obroty, odkręciłem trochę manetkę


Nie chciałem krakać, ale już masz nauczkę, że seta się do takich zastosowań nie nadaje:)

Cylinder do regeneracji, albo zakup nowego. Ja swój regenerowałem w czechach, wyszło niecałe 500zł, może ściągnę głowicę po wszystkich świętych, bo będę regenerował lc4, bo chcę wiedzieć jak po sezonie wygląda


Ku*fa.... nie jechałem jak dziadek.
Dla mnie dość niskie obroty, to nic więcej jak jeszcze nie otwarty zawór, więc uważam że takie gadanie jest zbędne Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez m4ayhem dnia Nie 19:04, 25 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rejdzik




Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hawick / UK

PostWysłany: Nie 21:09, 25 Paź 2015    Temat postu:

Nastawy gaźnika.
Zastanawiam się jak to jest, masa ludzi uważa, że w 2t to jeździć z zapasową świecą.
Ile miałem swoich moto 2t nigdy nie zmieniałem świecy.
Teraz w mojej dwusecie od 40h nie zmieniałem świecy, czort wie ile przedtem jeździła bo z nią kupiłem moto. Działa? Działa, tylko trzeba odpowiednie dysze dobrać.
Żeby być szczerym, silniki 2t to dzień w dzień wymagają regulacji. W zależności od pogody to codziennie zmieniam nastawienia jałowych, można odczuć jak silnik wstaje z wolnych i wkręca się wyżej. To raczej na słuch i czuja ustawiam gaźnik. Świeca siwa, nic olejem nie zarzuca. Po cylindrze widać że to tłok spuchł. Albo zagrzałeś go nadmiernie albo za uboga mieszanka, albo za mało oleju w paliwie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m4ayhem




Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kierunkowy 71

PostWysłany: Nie 21:26, 25 Paź 2015    Temat postu:

rejdzik napisał:
Nastawy gaźnika.
Zastanawiam się jak to jest, masa ludzi uważa, że w 2t to jeździć z zapasową świecą.
Ile miałem swoich moto 2t nigdy nie zmieniałem świecy.
Teraz w mojej dwusecie od 40h nie zmieniałem świecy, czort wie ile przedtem jeździła bo z nią kupiłem moto. Działa? Działa, tylko trzeba odpowiednie dysze dobrać.
Żeby być szczerym, silniki 2t to dzień w dzień wymagają regulacji. W zależności od pogody to codziennie zmieniam nastawienia jałowych, można odczuć jak silnik wstaje z wolnych i wkręca się wyżej. To raczej na słuch i czuja ustawiam gaźnik. Świeca siwa, nic olejem nie zarzuca. Po cylindrze widać że to tłok spuchł. Albo zagrzałeś go nadmiernie albo za uboga mieszanka, albo za mało oleju w paliwie.


Zagrzać go za bardzo - odpada, zimno i za małe obciążenie, chłodzenie sprawne.

Zbyt uboga mieszanka ? Możliwa, nie regulowałem gaźnika, dopiero miałem go 3 dni.

Za mało oleju ? Niemożliwe, mieszanka 105-110ml na 5l


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Pon 15:49, 26 Paź 2015    Temat postu:

A jaki olej do mieszanki użyłeś ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m4ayhem




Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kierunkowy 71

PostWysłany: Pon 15:58, 26 Paź 2015    Temat postu:

racesupport napisał:
A jaki olej do mieszanki użyłeś ?




Castrola, bo u mnie w mieście nic lepszego nie znajdziesz.

105ml na 5l Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m4ayhem




Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kierunkowy 71

PostWysłany: Pon 16:37, 26 Paź 2015    Temat postu:

Słuchajcie, czy to jest przewód od jakiegoś zaworu ? W manualu ciężko było mi coś wygrzebać

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin