Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

exc-F 250 przełącznik mapy zapłonu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
anax




Dołączył: 23 Cze 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 15:56, 28 Lis 2016    Temat postu: exc-F 250 przełącznik mapy zapłonu

hej nietypowe pytanko.
Miałem przełącznik mapy zapłonu w exc-f 350 2012. Przerzuciłem do exc-f 250 2016. Byłem święcie przekonany, że pierwsza pozycja to mapa standard, a druga to słabsza/mocniejsza- w zależności od ustawienia opornika pod siedzeniem.
Był dzwon , wyrwałem kable z kierownicy z przełącznika. Chciałbym je w końcu po paru miesiącach przylutować. Tam są dwa kable i 3 piny. Na dwóch widać resztki wiązki więc w teorii sprawa prosta. Tam jest zwykły mikrostycznik. Ale...w pozycji pierwszej mamy zwarcie czyli obwód zamkniety czyli w teorii mapa akcesoryjna- odwrotnie do instrukcji. W pozycji 2 mikrostycznik jest otwarty czyli obwód otwarty czyli w teorii dokladnie w pozycji takiej jak przychodzi moto BEZ przełącznika (no bo wtyczka pod siedzeniem nie jest podłaczona więc kolokwialnie mówiąc kabelki się nie stykają).
I mam zagwozdkę co jest nie tak. Może ma ktoś taki przełącznik pod ręką i sprawdziłby czy w której pozycji kable się zwierają? czyli czarny z czarnobrązowym. Wystarczy wypiąć wtyczkę pod siedzeniem i sprawdzić w kostce.
Chyba, że macie jakąś mądrą, inną teorięSmile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sai




Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:19, 28 Lis 2016    Temat postu:

Może to coś pomoże:

[link widoczny dla zalogowanych]

Jak kiedyś badałem opory u mnie w exc 500 to się zgadzały z tą rozpiską. Teraz nie mam jak sprawdzić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 17:36, 28 Lis 2016    Temat postu:

no własnię nie za bardzo zagra. Inna ilość map i chyba inaczej skonstruowany przełącznik. Tutaj działa zero jedynkowo. W teorii prosta sprawa. Obieg zamknięty to mapa akcesoryjna, otwarty- standard. Ale położenia są odwrotne do instrukcji:/
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sai




Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 23:22, 28 Lis 2016    Temat postu:

A Ty nie masz takiego dinksa jak tu na dole: [link widoczny dla zalogowanych]

Ja mam u siebie, na tym ustawia sie opór i przez to idzie obwód.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sai dnia Pon 23:24, 28 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin