Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

czy trzeba honować przy wymianie tłoka?sxf250

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbyster




Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 13:43, 14 Lis 2016    Temat postu: czy trzeba honować przy wymianie tłoka?sxf250

Witam. Czy przy wymianie tłoka trzeba dać do honowania cylinder?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pon 13:53, 14 Lis 2016    Temat postu: Re: czy trzeba honować przy wymianie tłoka?sxf250

zbyster napisał:
Witam. Czy przy wymianie tłoka trzeba dać do honowania cylinder?


Masz w dziale ogólnym temat honowanie nicasilu

http://www.ktmracing.fora.pl/ogolnie,8/honowanie-nicasilu,20913-30.html

Jedni twierdzą, że trzeba za każdym razem, inni zakładają kolejne tłoki nie robiąc nic i działa wszystko


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sai




Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:28, 14 Lis 2016    Temat postu:

Trzecie opcja popularna w USA - Flex Hone:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13678
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 19:48, 14 Lis 2016    Temat postu:

generalnie w skrócie - honowanie powoduje to że sie olej duzo lepiej odkłada na sciankach cylindra - jest lepsze smarowanie, jest lepsza wymiana ciepła. trudniej jest przytrzeć moto. dodatkowo niwelowane sa drobne nierównosci, zmniejszaja sie ryski itp ( ksoztem srednicy ale w gre wchodza mikrometry ) - ja jestem zwolennikiem i zawsze praktycznie to robie przy remoncie, nie honuje jedynie jak widac swieze slady honowania -

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:30, 14 Lis 2016    Temat postu:

honujesz ta honownica z allegro czy w nmr?
jaka oni tam maja maszyne?widziales?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13678
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 21:12, 14 Lis 2016    Temat postu:

Jakies pizdziki honownica sam. Do normalnych moto w nmr. Nie widzialem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbyster




Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:37, 26 Lis 2016    Temat postu:

witam a jak ściągnąć łożyska(bieżnie)z wału korbowego? czy może lepiej zostawić bieżnie jeśli nie są popękane ani wytarte i wymienić same łozyska?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbyster dnia Sob 9:39, 26 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek919




Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Dynowa

PostWysłany: Sob 9:41, 26 Lis 2016    Temat postu:

trzeba wymienić wszystko
sciagacz do bierzni
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzysiek919 dnia Sob 9:45, 26 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbyster




Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:48, 26 Lis 2016    Temat postu:

ok a potem łożysko i bieżnie trzeba osadzić na kleju?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Sob 13:04, 26 Lis 2016    Temat postu:

Jeżeli nie masz mega luzu to nie dajesz kleju. Co do samego ściągacza - najlepszy na bieżnie na wale jest chyba taki zrobiony z przeciętego pierścienia z dospawanymi dwoma rączkami, który nagrzewa się palnikiem a później zaciska na bieżni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szo




Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:31, 27 Lis 2016    Temat postu:

warsztat co będzie przebijał korbę zapewne ma ściągacz do bieżni

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 16:02, 27 Lis 2016    Temat postu:

Fourier napisał:
Jeżeli nie masz mega luzu to nie dajesz kleju. Co do samego ściągacza - najlepszy na bieżnie na wale jest chyba taki zrobiony z przeciętego pierścienia z dospawanymi dwoma rączkami, który nagrzewa się palnikiem a później zaciska na bieżni.


dokładnie, mam oba
i nie da się ukryć, że ten od ktm-a jak z opisu wyżej wymiata.

Z tym pierwszym jest spory problem i niszczą się podkładki pod bieżnie i w ogóle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin