Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Brak rożnicy między ssaniem a wolnymi obrotami EXC 300 2016

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcinn




Dołączył: 09 Gru 2020
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Śro 8:02, 09 Gru 2020    Temat postu: Brak rożnicy między ssaniem a wolnymi obrotami EXC 300 2016

Witam, ostatnio zakupiłem KTM EXC 300 Six Days 2016, i zauważyłem pewien problem, mianowicie motocykl pali zawsze od kopa ale czasem jak sie po odpaleniu nie doda lekko gazu to zgaśnie, a obroty na ssaniu nie różnią się praktycznie wcale od wolnych obrotów. Czy da się to wyregulować śrubką od wolnych obrotów i powietrza czy trzeba rozbierać i czyścić gaźnik?
Z góry dzięki za odpowiedź.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 8:37, 09 Gru 2020    Temat postu:

raczej wymagana jest jakas obsługa gaźnika, byc moze jest mocno źle ustawionmy np pracuje na duzych otwarciach przepustnicy dopiero, albo układ ssania zapchany. wiec jak chcesz to doprowadzić do ładu to wymagana pełna obsługa gaźnika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcinn




Dołączył: 09 Gru 2020
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Śro 8:56, 09 Gru 2020    Temat postu:

Jeśli chodzi o przepustnicę to pracuje raczej dobrze, na wolnych obrotach trzyma się w miarę dobrze i nie ma muła przy wkręcaniu także pewnie trzeba będzie zajrzeć na dyszę od ssania. A czy iglica ustawiona za nisko może dawać takie objawy? Bo poprzedni właściciel twierdził że gaźnik jest ustawiony na 6-15°C a teraz jest chłodniej i wg serwisówki przy aktualnych temperaturach iglica powinna być ząbek wyżej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 9:56, 09 Gru 2020    Temat postu:

raczej dobrze - czyli moze dobrze a moze nie Very Happy
pozatym mi nie chodzi o prace tylko jej regulacje
tak na zimną pore warto przeregulowac gaźnik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcinn




Dołączył: 09 Gru 2020
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Śro 10:09, 09 Gru 2020    Temat postu:

Okej, a co rozumiesz poprzez regulację przepustnicy? Bo dysze wymienić i zmienić ustawienie iglicy to ogarnę z ojcem, a w serwisówce regulacja gaźnika oprócz wymiany dysz i ustawienia wolnych obrotów jest trochę po macoszemu potraktowana niestety

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 10:31, 09 Gru 2020    Temat postu:

czasai jak jest źle dobrana dysza to trzeba sruba od wolnych obrotów mocno wkręcic - co sprawia że przepustnica jest wysoko podniesiona, wtedy wolne obroty sa ustalone praktycznie na iglicy - nie dyszy wolnych obrotów, przepływy pod przepustnica sa takie duze, że otwarcie ssania moze nie dawac znaczacej róznicy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcinn




Dołączył: 09 Gru 2020
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Śro 10:36, 09 Gru 2020    Temat postu:

Dzięki wielkie za pomoc, dziś wieczorem lub jutro przeczyszcze wszystkie dysze i zobacze jak będzie chodził. Ewentualnie wrzuce zamiast dyszy wolnych obrotów 38 dysze 42 i zobaczę czy będzie poprawa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcinn




Dołączył: 09 Gru 2020
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Pon 19:49, 14 Gru 2020    Temat postu:

Jeszcze nie chcąc zakładać nowego tematu to zapytam tu, od czego mogą być metaliczne stuki i przeskakiwania przy odpalaniu z kopki? Zdarza się to raz na kilka kopnięć, pali normalnie a jak silnik pracuje to jest cisza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 21:36, 14 Gru 2020    Temat postu:

rozbierz a sie pewnie dowiesz Wink moze cos wyrobione juz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin