Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

brak niskich obrotów gasnie.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo250




Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:51, 25 Maj 2014    Temat postu: brak niskich obrotów gasnie.

witam posiadam ktm gs 250 2t miałem z nim problem mianowicie nie miał ciagnoł do końca przyczyna w zasadzie była błaha robiłem mu zła mieszankę poprzedni właściciel powiedział ze robi 1;20 i taka robiłem teraz robie 1;50 i jest petarda. tylko pojawił sie następny problem. mianowicie nie chce chodzić na wolnych obrotach. dysza główna iglica ok zgodna z katalogiem części dysza wolnych tez ok mino to motor nie chodzi na wolnych obrotach nawet przy wkręconej na maksa śrubie od wolnych obrotów przy ostatnich naprawach zauważyłem ze klapki za gaźnikiem nie dolegają idealnie jest minimalna szczelina dodatkowo wymieniłem przewód wysokiego napięcia dziś dojechałem do domu motor sam gaśnie jak puszcze manetkę wiec gasić nie musiałem już nie zapalił zalał świecę i koniec poziom paliwa tez jest prawidłowy ma ktoś może jakiś pomysł? iglice przekładałem na wszystkie sposoby bez efektu tylko sie pogarsza sruba od powietrza tez nie daje poprawy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 20:55, 25 Maj 2014    Temat postu:

Może ma za bogato.
Jest gorąco, mieszankę należy zubożyć.
Jak masz za dużą dyszę od wolnych i to i kręcenie śrubkami nie pomoże. Trzeba dać mniejszą dyszę.
Zobacz też czy jak podkręcisz obroty śrubą od obrotów to czy będzie lepiej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo250




Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:01, 25 Maj 2014    Temat postu:

dysza wolnych 45 śrubę od wolnych mogę wkręcić do oporu i nie ma efektu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 21:05, 25 Maj 2014    Temat postu:

Czyli jak kręcisz śrubą od obrotów to nic się nie zmienia?
I jak kręcisz śrubą od mieszanki to też się nic nie zmienia?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo250




Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:07, 25 Maj 2014    Temat postu:

sruba od obrotów brak reakcji na mieszankę reaguje ale bardzo słabo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
manta19




Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 21:07, 25 Maj 2014    Temat postu:

A może membrana ma już prześwit-czytałem że wtedy właśnie trudno z wolnymi obrotami u mnie teraz też nie ma ale na dniach wymienie membranę i powinno być ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo250




Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:13, 25 Maj 2014    Temat postu:

nie wiem co to może byc membrana nie dolega juz idealnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 21:34, 25 Maj 2014    Temat postu:

A jaki masz gaźnik i który rok maszyny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo250




Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:36, 25 Maj 2014    Temat postu:

kehin pwk 39 1994 rok 250

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 21:45, 25 Maj 2014    Temat postu:

A jaką metodą ustawiałeś poziom paliwa w gaźniku?

Ten problem z brakiem wystąpił po tym jak zmieniłeś ilość oleju w paliwie?
Czy był już przedtem a może powstał później?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo250




Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:47, 25 Maj 2014    Temat postu:

tak jak zmieniłem ilość oleju przestał chodzić. wymieniłem tez przewód wysokiego do świecy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo250




Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:49, 25 Maj 2014    Temat postu:

poziom paliwa korek od spodu zamiast śruby i wezyk poziom do łączenia komory z gaźnikiem próbowałem tez na niższym stanie ale nic nie daje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 22:03, 25 Maj 2014    Temat postu:

czytałem gdzięś że im więcej oleju wlejesz do benzyny tym masz uboższą mieszankę paliwowo-powietrzną ponieważ w danej objętości jest dużo oleju a mało benzyny.

jeżeli przeszedłeś z 1:20 na 1:50 to masz więcej paliwa w mieszance a więc bogatszą mieszankę paliwowo powietrzną.

jak masz to wkręć dyszę 42


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo250




Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:09, 25 Maj 2014    Temat postu:

nie posiadam nie sety dysz a jezeli ta membrana odstaje to moze to miec jakis wpływ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 22:12, 25 Maj 2014    Temat postu:

Jak mocno nie dolega to tak.
Jak jest tylko cieniuteńka szparka to nie powinno mieć to aż takiego wpływu
Zresztą sam napisałeś że stało się po zmianie robienia mieszanki z olejem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin