Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zerwany gwint w cylindrze
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DolnyEXC




Dołączył: 16 Gru 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:40, 22 Mar 2018    Temat postu:

A po co ściągać głowice? Póki szczelna to niech siedzi na swoim miejscu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LukAs




Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:01, 22 Mar 2018    Temat postu:

donPedro napisał:
plyn zaczal sie saczyc miedzy cylindrem, a glowica po ostrzejszej jezdzie. Moje obawy sie potwierdzily i po rozebraniu widze ze gwint do naprawy.

No chyba nie jest do końca wszystko szczelne z tego co kolega pisze Razz

A co do wstawiania sprężynek w miejsca często używane to jakieś półtora roku temu osobiście wsadziłem to w gwint od śruby jednego z filtrów oleju w exc i po wielu wymianach dalej trzyma bardzo dobrze Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raion80




Dołączył: 07 Wrz 2016
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 1:34, 23 Mar 2018    Temat postu:

wszystko możliwe mogłem też za kupić jakieś podróby z alegrosza albo miałem po prostu pecha i się z raziłem do tej opcji po wyciąganiu resztek tego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:10, 24 Mar 2018    Temat postu:

raion80 napisał:
z własnego doświadczenia powiem że te sprężynki naprawcze nie nadają się do gwintów gdzie często się rozkręca bo się te gwinty sypią taka uwaga najlepiej zrobić tulejkę jeśli jest tyle miejsca zrobić nowy gwint na tulejkę wkleić na super mocny klej do gwintów i masz spokój na dłuższy czas


kolego, własnie producenci czesto stosuja sprezynki w miejscach gdzie przewidziane jest czeste odkrecanie połaczn w korpusach aluminiowych. Najczesciej spotyka sie je wautach, miedzy innymi w miskach olejowych czy aluminiowych fragmentach nadwozia do których montuje sie zawieszenie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raion80




Dołączył: 07 Wrz 2016
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:09, 25 Mar 2018    Temat postu:

być może jest tak jak napisałeś osobiście nie spotkałem się w samochodzie z sprężynkami może się nie przyglądałem a tulejki w topione stalowe w aluminium widziałem a trochę rozbitków zagranicy rozebrałem i to nie stare samochody

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez raion80 dnia Nie 10:28, 25 Mar 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin