Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szewc naprawa butów
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zolwiks




Dołączył: 28 Maj 2015
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Środa Śląska

PostWysłany: Pon 21:15, 20 Mar 2017    Temat postu:

Dyskusja się rozhulała... Panowie, nie ma co robić sobie wykładów na temat prowadzenia biznesu bo jest takich osób na pewno sporo na tym forum i każdy ma swoją wizję. Rams zadał konkretne pytanie - trzeba mu tylko kogoś polecić albo nie. Moja odpowiedź jest taka: Sam też kiedyś oddałem buty do w/w firmy - robota dobrze zrobiona, termin obsunął się z dwa tyg.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szewc




Dołączył: 19 Mar 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:01, 21 Mar 2017    Temat postu:

fawinyl napisał:
Terminy jak do specjalisty na koszt NFZ.
Mała uwaga - warto zamieścić info na stronie nt. sposobu wysyłki butów:
- buty mają być czyste i higieniczne ( nie będziemy ich myć itp. )
- terminy "elastyczne" dla wykonawcy - nie dla klienta Very Happy
- to klient jest dla nas, a nie my dla klienta
-nie dzwonić w dzień bo śpię - pracuje w nocy
- robimy/naprawiamy ekskluzywne obuwie


Odpowiadając po kolei (jako osobie, która przesłała i ma jeszcze buty w serwisie) :

- buty mają być czyste..... - tak, buty powinny zostać wysłane czyste, żadne tłumaczenia tego nie usprawiedliwiają. Tego wymaga kultura i odpowiednie wychowanie. Odrębną kwestią pozostaje wysyłanie butów zabrudzonych, które przeznaczone są do czyszczenia, często z jakichś plam, odbarwień itp. - wtedy sami zalecamy nie wykonywanie żadnych czyszczeń, z wyjątkiem np. podeszwy. Tak trudno to zrozumieć ? Poza tym, napisałem wyraźnie, że przestałem w rozmowie drążyć temat brudnych butów, ale po akcjach z głupimi sms-ami doszedłem do wniosku, że nie ma sensu "szarpać się z klientem", który uważa, że przez noc doszło do przywłaszczenia mienia. Szkoda, że nikt z Was nie poruszył, albo nie chciał poruszyć tego tematu, być może w imię źle pojętej solidarności forumowej

- terminy... - w wielu przypadkach napotyka się problemy natury technicznej, które wymagają niestandardowego podejścia, zamawiania specjalnych klejów, utwardzaczy, czy materiałów pomocniczych. To wszystko trwa, a klient najczęściej myśli - "co to jest wymiana spodów" - odkleić, przykleić nowe i hura. Niestety, tak to nie wygląda. Gdyby było to takie proste, to nikt nie szukałby pomocy w necie, tylko zlecał usługę zwykłemu osiedlowemu szewcowi. Poza tym są takie rzeczy jak choroby, nagłe wyjazdy, itp. Na koniec jeszcze jedna sprawa. Jeżeli ktoś nie akceptuje terminów czasem kilkumiesięcznych, to przecież nie ma przymusu wysyłania. Poruszony temat NFZ, jest bardzo często poruszany w rozmowach z klientami, najczęściej rzeczywiście mówią z humorem, że można je odnosić do tej instytucji. W przypadku Forumowicza @fawinyl był uzgadniany wstępnie termin na 21-03-2017, natomiast przypomnę jeszcze raz - Forumowicz w sobotę rano 18-03 pisał durnoty o rzekomym przywłaszczeniu mienia, pomimo kilku rozmów w poprzednich dniach. Szkoda, że nikomu z Was nie daje to do myślenia.

- klient jest dla nas.... - przede wszystkim zaznaczam jedną kwestię. Każdy klient jest równy w naszym serwisie. Na porządku dziennym są sytuacje, że ktoś chce zapłacić więcej, żeby przyspieszyć termin naprawy, ale odsyłany jest przez nas z kwitkiem. Wszyscy u nas są równi - zarówno ci, którzy zarabiają miliony (mamy takich klientów), jak również ci, którzy wysyłają swoje tanie buty, które trzeba podratować

- nie dzwonić w dzień..... - niektórzy mają mylne pojęcie co do tego, co oznacza domena internetowa naszej strony. Nagminne są przypadki dzwonienia w nocy, w Wigilię czy Boże Narodzenie. Pracujemy o różnych porach i odbieramy telefony kiedy jest to możliwe. Nie zrozumienie tego, może być tylko przez osoby, które nie szanują czasu pracy innych. Nasza firma to nie korporacja, to partnerskie traktowanie się nawzajem na linii klient-usługodawca, pod warunkiem, że obie strony wyznają takie zasady.

- robimy/naprawiamy..... - jak inaczej nazwać buty codzienne, które kosztują po kilka tys. zł, przy których pracujemy na co dzień ? Rozwiązania, które wypracowaliśmy przy okazji pracy przy bardzo drogich butach, często wykorzystujemy w naprawach butów tańszych. Między innymi dlatego, jest możliwość oferowania napraw butów motocyklowych przy użyciu specjalnych maszyn do szycia, przy użyciu których dokonuje się wyrobu butów drogich.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin