Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

rozrusznik 300exc
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
donPedro




Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:03, 07 Lut 2016    Temat postu:

na olx ma gosc zestaw cały z bendixem za 1050 , niby szczotki do wymiany ale pieron wie co tam w nim siedzi, a niech sie okaze, ze to sam gruz wiec nie ma sensu , brak mi tylko rozrusznika wiec bede temat drazył

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 8:01, 08 Lut 2016    Temat postu:

no to masz sytuacje jak większosc uzytkowników - kombinuj moze akurat ci cos sie uda wymodzić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:06, 08 Lut 2016    Temat postu:

zamienniki są ale w PL raczej niedostępne (np.arrowhead [link widoczny dla zalogowanych]); z oryginałów mitsube zmienili na mocniejszy moric, co do używki - jeśli ktoś go przypalił (a to jest niemal pewne) to czyszczenie ewentualne toczenie komutatora i wymiana szczotek rzadko pomaga - rozrusznik będzie działał ale będzie za słaby

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemes




Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 10:55, 11 Lut 2016    Temat postu:

Panowie co myślicie bo cena dobra:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
donPedro




Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:07, 12 Lut 2016    Temat postu:

no cena przystepna porównujac do ceny detal oryginału, za 900 mam nowy oryginał wiec prawie 300 róznicy, tylko ciekawe jak z zywotnoscia tego rozrusznika, ile wytrzyma, czy daje rade. hmm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 22:12, 12 Lut 2016    Temat postu:

na youtube kiedys oglądałem filmik i polecali jakies zamienniki - które były niby lepsze. miały pare zmian, jakiestam inne panewki itp. tylko nie moge znaleźć filmiku a nazwy rozruchajca nie pamietam ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 8:26, 13 Lut 2016    Temat postu:

gdyby cena w PL była 600 to warto, ale jak znam życie to wyjdzie ok.800 a to już wg.mnie za drogo;
ten mocniejszy arrowhead (410W-SMU0525) będzie działać lepiej niż oryginał mitsuba (350W) ze starszych roczników ale porównywalnie jak w nowszych (moric) także trzeba to przeanalizować;


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 8:33, 13 Lut 2016    Temat postu:

https://www.youtube.com/watch?v=_fq_RcZYUGE
https://www.youtube.com/watch?v=Zwb5oC3_uKY


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez te300 dnia Sob 8:43, 13 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
electro




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:02, 13 Lut 2016    Temat postu:

W mojej poprzedniej 250 doktoryzowałem się w temacie rozrusznika.

Układ musi być czysty, nasmarowany i bez ludów od początku bo raz zaniedbany będzie ciężki do odbudowy. Jeśli masz podcięte zęby na kole wieńcowym na magnecie to lepiej od razu zdjąć rozrusznik bo nie ma o co walczyć.

Rozrusznik tylko oryginał za tysiaka z ktm. Arrowhead 410w działa, miałem. Ale to chinszczyzna, wolałbym dopłacić cztery stowy i mieć spokój. Bo ciągle były z nim jakieś jaja.
Żeby nie spalić kolejnego rozrusznika musisz mieć zawsze dobry akumulator, najlepiej li-jo z wysokim prądem rozruchowym, nowe tulejki i skasowane luzy, nasmarowany i suchy układ. Tylko wtedy opory są na tyle małe, że rozrusznik się nie przegrzewa.
Pomagają też inne przełożenia koła pośredniego i bendixu od 2015r. które można przełożyć do starszych modeli - rozrusznik ma mniejszy opór w kręcenia silnikiem.
Generalnie ciężki temat, który dopiero od 2014-2015 został na tyle poprawiony przez fabrykę że działa. W starszych motocyklach jest walka lub duża inwestycja przy wymianie części na 2015+


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez electro dnia Sob 9:04, 13 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:15, 13 Lut 2016    Temat postu:

electro napisał:
W mojej poprzedniej 250 doktoryzowałem się w temacie rozrusznika.

Układ musi być czysty, nasmarowany i bez ludów od początku bo raz zaniedbany będzie ciężki do odbudowy. Jeśli masz podcięte zęby na kole wieńcowym na magnecie to lepiej od razu zdjąć rozrusznik bo nie ma o co walczyć.

Rozrusznik tylko oryginał za tysiaka z ktm. Arrowhead 410w działa, miałem. Ale to chinszczyzna, wolałbym dopłacić cztery stowy i mieć spokój. Bo ciągle były z nim jakieś jaja.
Żeby nie spalić kolejnego rozrusznika musisz mieć zawsze dobry akumulator, najlepiej li-jo z wysokim prądem rozruchowym, nowe tulejki i skasowane luzy, nasmarowany i suchy układ. Tylko wtedy opory są na tyle małe, że rozrusznik się nie przegrzewa.
Pomagają też inne przełożenia koła pośredniego i bendixu od 2015r. które można przełożyć do starszych modeli - rozrusznik ma mniejszy opór w kręcenia silnikiem.
Generalnie ciężki temat, który dopiero od 2014-2015 został na tyle poprawiony przez fabrykę że działa. W starszych motocyklach jest walka lub duża inwestycja przy wymianie części na 2015+
Nic dodać nic ująć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemes




Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 10:08, 13 Lut 2016    Temat postu:

Wszystkie tulejki poszły nowe, przekladania wyczyszczona i nasmarowana, koła bez podciec, komutator błyszczy się jak psu... i...nawet kręci... trochę lepiej ale nadal za słabo żeby odpalić. Myślę jeszcze nad nowymi szczotkami bo już słabe były i ostatnio widziałem na olx. Electro jaki dokładnie akumulator polecasz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
electro




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:04, 13 Lut 2016    Temat postu:

Może być np JMT li-jo. Jest też dużo lżejszy od oryginału.
Po tym co piszesz to ja bym zrobił tak: pożycz rozrusznik od kumpla z działajacego nowego 2t. Załóż i sprawdź czy pali na dotyk. Jeśli tak, to masz szczęście - idź do Ktm, kup oryginał za tysiaka i zaoszczędź sobie roku frustracji. Tylko dbaj o niego lepiej niż o swoją dziewczynę Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez electro dnia Sob 11:05, 13 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:04, 13 Lut 2016    Temat postu:

jak chcesz pozadne aku to zobacz yuase ytz7s, ma wymiary jak standardowy ytx5lbs ale ma zdecydowanie wiekszy prad rozruchu i pojemnosc
ytx5lbs ma w przypadku yuasy 80A i 4ah
ytz7s yuasy ma 130A i 6,3ah
litowo jonowe sa fajne, lekkie i maja duze prady rozruchowe ale małe pojemnosci, wiec moze sie okazac ze zanim dobrze zakreci to sie rozładuje i duzy prad nie zda sie na nic. Są one dobre raczej do moto które pala na dotyk.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:02, 13 Lut 2016    Temat postu:

tak wychodzi, że masz słaby rozrusznik, zrób tak jak pisze elektro podmień od kogoś u kogo jest sprawny;
motocykl z dobrze ustawionym gaźnikiem i ze sprawnym rozrusznikiem powinien odpalać praktycznie od dotknięcia, jeśli ma ciężko lub go gdzieś przycina tzn. wymaga reanimacji i nie ma co go męczyć "guzikiem" bo tylko naprawa będzie droższa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:28, 30 Maj 2016    Temat postu:

Czy coś mogło się stać ,jak na uruchomionym silniku wcisnolem przycisk rozrusznika elektrycznego? chodzi o 450 exc 2015

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin