Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe ktm Exc 2017
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
r2r




Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:37, 18 Maj 2016    Temat postu:

Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że do tej pory największą różnicę poczułem po przesiadce z RFS na XC4. Zawieszenie, reakcja na manetke itd. Zupełnie nowa jakość jazdy.
Różnice pomiędzy EXC 2008 a modelami 2012+ nie są aż tak duże, zdecydowanie czuć wtrysk, ale jeśli chodzi o ramę czy zawias to przepaści nie ma, więc najwyższy czas żeby KTM wprowadził coś zupełnie nowego Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 14:57, 18 Maj 2016    Temat postu:

ja tez sie przejechałem 525 i modelem jakims exc 2012 tez na jednokomorówce z przodu - te zawieszenia działają jakby były zuupelnie inne. na schematach niby wszystko prawie to samo ;P ale jak widac detale robią robote Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:44, 18 Maj 2016    Temat postu:

Osłon kiwaczki jest kilka ;
fastway


Plastikowe osłony :


i

Wg mnie zawias z kiwaczką wybiera lepiej jak pds.. jeździłem husqa model 2015 ze zrobionym twardszym settingiem i zawias wybiera super, zarówno korzenie, kamienie jak i większe i mniejsze dziury.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:42, 18 Maj 2016    Temat postu:

Zawias na linkach jest sporo lepszy, ja po przesiadce z ktm 300 exc 2015 na Huske 300 te 2015 byłem w szoku co się dzieję. On nie pracuję lepiej tylko w danych partiach ale wszędzie. PDS ma tendencję do kopania w dupsko a na linkach wogóle tego nie ma. Huska łapię trakcję wszędzie.
Co do ochrony dźwigni to nie ma co panikować bo ciężko jest je uszkodzić. Ja latam bez osłon i na dźwigniach nie ma żadnych uszkodzeń.
Jedyny minus to serwis tych wszystkich łożysk.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 8:56, 19 Maj 2016    Temat postu:

r2r napisał:
Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że do tej pory największą różnicę poczułem po przesiadce z RFS na XC4. Zawieszenie, reakcja na manetke itd. Zupełnie nowa jakość jazdy.
Różnice pomiędzy EXC 2008 a modelami 2012+ nie są aż tak duże, zdecydowanie czuć wtrysk, ale jeśli chodzi o ramę czy zawias to przepaści nie ma, więc najwyższy czas żeby KTM wprowadził coś zupełnie nowego Smile


Miałem wszystkie 3 i również jestem zdania, że powszechne gloryfikowanie RFSów to trochę dorabianie ideologii bo poza nieco bardziej trwałym i "idiotodpornym" silnikiem w niczym nie dorównuje następcy. Jednak pozwolę sobie nie zgodzić się z kolegą w kwestii porównania 2008 do 2012 - między tymi modelami jest przepaść. Na plus dla nowszego modelu - za nic nie chciałbym wracać do gaźnikowców 4T.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 17:01, 23 Maj 2016    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Tłok.... Surprised


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:13, 23 Maj 2016    Temat postu:

Tłok jak w 4T.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 17:20, 23 Maj 2016    Temat postu:

łoo Very Happy pewnie zywotnosc spadnie ;/

i teraz nie dziwne że moto nie wibruje ;D jak połowy tłoka nie ma. ciekawe jak to teraz steruje rozrządem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rejdzik




Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hawick / UK

PostWysłany: Pon 19:01, 23 Maj 2016    Temat postu:

Serio wierzycie że taki będzie tłok ?

hahh

On jest podcięty aby pokazać sworzeń. Oj chłopaki....Trochę wyobraźni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 19:39, 23 Maj 2016    Temat postu:

https://www.youtube.com/watch?v=zXr9nM1UmLY
Taddy testuje MY2017 - zawias 100% seria


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 18:51, 29 Cze 2016    Temat postu:

oglądałem dziś 'na żywo' MY2017, 450 6D, 300 6D , 250 EXCF, 250 EXC
- na kolana nie powalają, exc wizualnie wygląda lepiej niż 6D , kilka rzeczy wygląda słabo, kilka jest całkiem fajnych, ogólnie mieszane uczucia, czekamy na huskę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tkaczy




Dołączył: 01 Cze 2016
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:08, 30 Cze 2016    Temat postu:

@KristofSX: mógłbyś rozwinąć co jest fajne a co kiepskie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 11:04, 30 Cze 2016    Temat postu:

słabo wygląda np plastikowa osłona rozrusznika od spodu silnika ( w 2T) , albo kabel zasilający rozrusznik puszczony po ramie w miejscu dosyć newralgicznym, (konieczna płyta pod silnik), mocowanie chłodnic też wygląda na dosyć delikatne (ramki chłodnic konieczne!) kolanko w 250 EXCF jest wypuszczone jakoś daleko i nisko - do tego spaw na samym zgięciu, te niby nowe półki - to dalej te same co montowane były w rocznkach 2000, naklejki w 6D wyglądają słabo (dla estetów , ale w moto za ponad 40koła oczekiwał bym czegoś więcej), na plus jest ergonomia, czy 250 czy 450 - nie ma wielkiej różnicy , siadasz i wszystko pasuje, fajny uchwyt /wgłębienie pod siedzeniem do podnoszenia moto,
ogólnie nie jest źle , moto wygląda fajnie, 'trzyma się kupy' , na razie przyzwyczajeni jesteś, do tych starszych modeli więc do nowego zawsze podchodzi się trochę sceptycznie ale widać że w prezentacji było dużo marketingu Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:26, 30 Lip 2016    Temat postu:

Ktoś wie czy wszystkie nowe exc 4t mają łożyska korb zastąpione panewkami? Starsze exc 450/500 miały to już od 2014..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
artur1




Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 13:10, 09 Lis 2016    Temat postu:

Cena motocykla się nie zmienia od wielu lat, to waluta wariuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin