Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM EXC TPI 2018
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 7:34, 03 Maj 2018    Temat postu:

a co ma wiek do znaczenia? Very Happy

to poogladaj sobie jednak dakar i popatrz czy oni siedzą sobie wygodnie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Czw 9:55, 03 Maj 2018    Temat postu:

Wniosek jest prosty, Kolega używa Kata do turystyki offriadowej, a nie do jazdy hard typu: podjazdy czy potoki.
Nie da się wygodnie jeździć dłuższych dystansòw po drogach publicznych, motocyklem zrobionym pod hard, no bo opony, hamulce, zawias, osłona przed wiatrem, poj. baku, etc.😂


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:09, 29 Wrz 2018    Temat postu:

Wypowie sie ktos jeszcze o tpi?
Nowe modele 18 19 maja jeszcze jakies wady czy tam juz wszystko dziala?
Czy 250 wiele rozni sie od 300?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 19:49, 30 Wrz 2018    Temat postu:

wszystko działa od początku Smile drobne wady to nie wady, jedynie co to problem mógł byc z mapami w pierwszych modelach ale to przy jakims przeglądzie i kazdej wizycie w serwisie mozna zmienic
250 od 300tki rózni sie o 50 ccm Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 6:02, 01 Paź 2018    Temat postu:

swój mam prawie rok ponad 100mth na budziku, zupełnie nic się z tym nie dzieje, mam wgraną 3-cią mapę; tłoka robiłem - dużo lepiej wyglądał niż w gaźnikowych z podobnym przebiegiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryk46




Dołączył: 16 Kwi 2018
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 10:38, 01 Paź 2018    Temat postu:

Mój ma 50mth i tez absolutnie nic się nie dzieje. Wzorowy sprzęt

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thomas-74-74




Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko

PostWysłany: Czw 20:01, 17 Sty 2019    Temat postu:

https://www.youtube.com/watch?v=zEkR24sfS5A

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:30, 17 Sty 2019    Temat postu:

2:30 minuta filmiku - miałem dokładnie ten sam objaw na stole - co było źle ? źle wgrana mapa - odpalałem nowy motocykl zapomniałem po rozblokowaniu wgrać nową mape i własnie taki efekt, podejrzewam że połowa zatarć tych motocykli to nieodpowiednie przygotowanie w serwisie przed sprzedaza - na zablokowanej mapie tez bedzie jeździł ale na jałowych obrtoach własnie potrafi tak przerywać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thomas-74-74




Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko

PostWysłany: Czw 21:42, 17 Sty 2019    Temat postu:

bez jaj wiem ze jak ktoś wyda ponad 40 kafli nie przyzna się ze kupił badziewie taka natura polaka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 22:06, 17 Sty 2019    Temat postu:

osobiscie nie znam nikogo kto miał problem z TPI - a serwisuje te motocykle na codzień, sprzedalismy kilkanascie sztuk - zaden nie wrócił z zatarciem, problemami z pompami czy wtryskami,

natomiast mielismy ze 2 motocykle z przebiegiem kilkugodzinnym ( pierwszy przegląd ) kupionym gdzies od innych dealerów i bywały niedociagniecia - niepozdejmowane niektóre blokady, nawet na forum sie to przewijało, np pół biedy jak ktos nie zdemontuje i zaslepi sondy lambada w 4T ale sitko na koncówce wydechu to podstawa - a zdarza sie że ktos tego nie demontuje.

jeździłem tez tymi motocyklami i jeżdzą swietnie, reakcja na gaz, brak dławienia, płynne odwijanie gazu w całym zakresie - wrażenie jest że sie jeździ mega mocnym bardzo małym 4T


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thomas-74-74




Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko

PostWysłany: Czw 23:28, 17 Sty 2019    Temat postu:

Na małych zawodach BH wysrały się trzy TPI jeden walił marchewki z wydechu , znajomkowi dupnoł zimer na wale od strony sprzęgła a trzeci stanoł i nie zapalił tyle widziałem na własne oczy.Co do przytarć sam Maro oficjalnie napisał że na 5 zmienianych tłoków w tpi tylko 1 posiadał normalne ślady zużycia najgorszy przypadek z tej piątki cylek z korbą na śmietnik>Jaki z tego morał że tpi najwidoczniej nie lubi górskiego powietrza i mu nie służy i większość pracowników salonów KTM to nietryby bo nie potrafią przygotować motocykla do celów jakich został wyprodukowany

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 0:07, 18 Sty 2019    Temat postu:

Niestety u mojego kumpla po 44h zatarł sie silnik. Cylinder i tłok na śmietnik. Prawdopodobnie pompa się zacięła i motor szedł chwilę bez smarowania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:54, 18 Sty 2019    Temat postu:

Jak pisałem wcześniej u nas są dwa salony ktm i husqvarna, mam bezpośredni kontakt z właścicielami, jeden salon sprzedaje naprawdę bardzo dużo, jeśli byłyby jakieś poważne problemy to bym o tym wiedział, uwierzcie mi znam jeden tylko przypadek gdzie był jakiś kłopot z tpi ale bez tragedii, niektóre motocykle mają sporo na budziku i jeżdżą. Podstawa to kupić to w salonie, mieć dostęp do aktualnych map, no i lać właściwy olej - są debile co stosują 800v.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Budyniu




Dołączył: 12 Kwi 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 9:24, 18 Sty 2019    Temat postu:

Mój znajomy miał taką sama sytuację, przy ok 60mth zacięła się pompka smarowania, silnik nie stanął bo w porę usłyszał głośny szum silnika, pompka dopiero po przemyciu brake cleanerem ruszyła, olej bel-ray Si-7 . przy ok 130mth zblokowało cały silnik, prawdopodobnie łożysko korby, nawet nie rozbierał, oddał w rozliczeniu za nową 350

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:43, 18 Sty 2019    Temat postu:

właśnie tą sytuacje też znam,
moim zdaniem trochę źle jest rozwiązane wlewanie oleju do dozownika, trzeba najpierw dobrze oczyścić wlew i uważać bo pod korkiem zbiera się syf, naprawdę łatwo nieczystości mogą się dostać do zbiornika z olejem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 6 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin