Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM EXC TPI 2018
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 22:17, 04 Gru 2017    Temat postu:

dokładnie , ale kto nie ryzykuje nie pije szampana Razz
KTM robi innowacje i stąd jest na rynku co najmniej o krok przed wszystkimi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 23:48, 04 Gru 2017    Temat postu:

właśnie o jakiś wielkich wtopach w tym modelu nie słyszałem, zbiornik na olej to faktycznie ale zostało to opanowane już jest inny, nadmierne przegrzewanie - sądzę, że stąd zalecenia producenta dotyczące zmian mapowania (podobno pierwszy wypust trochę mniej palił), jak pisałem wcześniej testowany przeze mnie motocykl nie specjalnie się grzał;
niepokoiła mnie też możliwość zapowietrzenia układu smarowania jak moto poleży dłużej do góry kołami, wtedy moto zachowuje się jakby nie było oleju w zbiorniku i nie chce odpalić ale w praktyce wygląda to tak, że motocykl musiałby leżeć dość długo żeby później mieć problem z uruchomieniem, jeśli nawet uda się doprowadzić do tego to jest w zestawie "wtyk" do wpięcia w gniazdo diagnostyczne do samodzielnego odpowietrzenia układu smarowania (ponoć taki zabieg trwa chwilę);
po za tym układ wtryskowy i związana z tym elektryka ponoć pochodzi z 4t;
chciałbym jeszcze 300 spróbować i wtedy bym był bliżej decyzji;
jestem przekonany że zawodnicy teamu KTM/HUSKY na czele z Tadkiem w przyszłym sezonie będą latać na wtryskach Wink no ale też wiadomo dlaczego Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Wto 7:29, 05 Gru 2017    Temat postu:

A co zimą ? Gdzie motul czy motorex jest gęsty jak smoła ? Czy jakiś inny okej jest zalecany ?

Ogólnie motul i motorex nie jest zalecany do systemów z dozownikiem. Tak padały właśnie Bety.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 7:39, 05 Gru 2017    Temat postu:

zalecany jest jakiś specjalny olej, ale jaki nie wiem; ogólnie mało informacji z pierwszej ręki, to gdzieś wyczytałem niekoniecznie potwierdziło się w praktyce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poker




Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 11:09, 10 Gru 2017    Temat postu:

Husqvarna zaleca ten sam olej co do poprzednich modeli czyli Bel-Ray Si7 jest dość rzadki w porównaniu do Motula 800

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wfmwskktm




Dołączył: 21 Lut 2018
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:54, 21 Lut 2018    Temat postu:

Ostatnio miałem okazję się przejechać 300TPI i chodzi to pięknie. Inna sprawa, że po kilkudziesięciu motogodzinach wtrysk na biegu jałowym zaczyna dziwnie chodzić tak jak u tego gościa na youtube [tytuł filmu: KTM EXC TPI 2018 Models - Running Lean [Problem] pozostaje pytanie czy to akurat jakiś wadliwy model, czy może to będzie reguła.

Na początku exc-f 350 też zmieniali wtryski po pierwszej nieudanej serii. Tutaj w TPI problem jest ten, że jak wtryski okażą się wadliwe, to jest ryzyko zatarcia całego silnika - patrz odrębny wtrysk oleju w TPI.

Fajnie jeszcze jak w TPI zeszliby z masą do 98kg na sucho, co w przyszłości pewnie nie będzie łatwe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek300Tpi




Dołączył: 01 Maj 2018
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów

PostWysłany: Wto 12:59, 01 Maj 2018    Temat postu:

Witam. Jestem posiadaczem ktm 300 tpi w wersji 6 days. Czekacie na opinię od posiadacza więc proszę bardzo. Motocykl wspaniały. Świetnie jeździ ale raczej nadaje się na zawody lub też naprawdę ciężki teren. Długie przejazdówki znosi raczej słabo ale to moje wrażenie. Zawieszenie to coś wspaniałego, wybacza wiele błędów. A teraz bolączki : od samego początku motocykl po zatrzymaniu i ponownym ruszeniu dlawil się i gasł. Po 20 mgh pompa paliwa się zepsuła więc może to właśnie było przyczyną moich wcześniejszych problemów. Od 2 tygodni czekam na moto. Dodatkowo okleiny 6 Days odklejaja się ale są wymieniane przez serwis w ramach gwarancji. Miał ktoś podobne problemy jak ja?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 15:27, 01 Maj 2018    Temat postu:

niestety te pokleiny to porazka w tych roczniakch i sie odklejaja - dostaniesz na gwarancje pewnie ale duzo zalezy od tego jak kto przyklei - jak dobrze zrobi moze troche pożyją.

co do odczuc twoich - nadaje sie jak najbardziej na zawody - tylko wybrałes sobie kiepskie moto na przeloty - tam żaden 2T nie jest przyjemny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motif




Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 272
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 15:58, 01 Maj 2018    Temat postu:

na dłuższe przeloty to nawet mojego 500 exc sobie nie wyobrażam, trzeba miec dupe z żelaza. Max co robie to 50km żeby dojechać gdzieś do krzaków i mi wystarczy.

a cena rzeczywiście z kosmosu tych dwusuwów, zwykła piła łańcuchowa, nawet lepsza 6days kosztuje z 1000 zł tylko.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 10:18, 02 Maj 2018    Temat postu:

Zobaczymy jak sie sprawdzi na Ukrainie. Juz niedlugo strtujemy i mysle ze zrobimy tam lekko 500km. Ogolnie po gorach wiec mozliwe ze ten motocykl swietnie sie tam sprawdzi. Co do 500 exc to traski smialo mozna latac. A ze du*a boli to normalne. Moze za duzo siedzisz Very Happy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 10:34, 02 Maj 2018    Temat postu:

na pewno za duzo siedzisz, nie zarzucaj motocyklowi twojej złej techniki jazdy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motif




Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 272
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 13:55, 02 Maj 2018    Temat postu:

bardzo śmieszne, rozumiem że stoicie na autostradach i drogach? to powodzenia życze Shocked

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 15:21, 02 Maj 2018    Temat postu:

a ja rozumiem że masz hard enduro i jeździsz po autostradach ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motif




Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 272
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 22:25, 02 Maj 2018    Temat postu:

Henio, ile ty masz lat Laughing jak się ruszysz gdzieś dalej niż wkoło komina to pogadamy. Przekonasz się wtedy że wiele jest koniecznych niestety dojazdówek asfaltem i czasami autostradami bo mówimny tu o dłuższych trasach. Nawet na Dakarze musza jechać asfaltem dość długi czas.

Goście z Australli zrobili ponad 7tys km na 500 exc już 3 razy i ich podziwiam szczerze, albo raczej ich dupy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Śro 22:53, 02 Maj 2018    Temat postu:

Kurde człowiek poczyta to i ciekawych rzeczy się dowie.
EXC na autostradzie!?
Kurde ja się męczyłem na SMCR 690 jak musiałem jechać kawałek jakąś ekspresówką albo nudna krajową drogą a tu 50km dojazdu do lasu!? Grubo...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 5 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin