Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakie KTM Dla początkującego .
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 16:21, 04 Sty 2014    Temat postu:

Uraz napisał:
waze powiedzmy 85 kg i 182 cm wzrostu uciagnie ??Smile


spokojnie
mój kumpel -100kg i 190cm - latał bez problemu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Uraz




Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:47, 04 Sty 2014    Temat postu:

a w jakiej cenie mozna kupic egzemplaz ktory sie nie rozsypie odrazu
czytalem tez ze jakies starsze roczniki byly troche zmulone a pozniej chyba od 09 to juz duzo lepiej jezdza


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Uraz dnia Sob 16:49, 04 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 17:33, 04 Sty 2014    Temat postu:

no od 2008 to jest juz ok
dwóch ziomków w okolicy lata takimi sprzętami z 2008 - wszystko good nic sie nie sypie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gość
Gość






PostWysłany: Nie 21:23, 22 Lis 2015    Temat postu:

Na wstępie wszystkich pozdrawiam i się witam .
Na motocyklach jeźdze już dośc długo ale do ostatniego roku były to tylko szosowe ( gs 500 , cbr 600F4 , hornet 600) w zeszłym roku coś mnie podkusiło i się przesiadłem na DRZ 400 E i na asfalt nie zamierzam wracać , chce tylkop wymienic moto. DRzeta - bardzo fajny motocykl ale brakowało mi w nim poręczności , duża waga stawała się wadą gdy coraz bardziej zagłębiałem się w elementy techniczne i teraz stoje przed nowym wyborem . Z racji tego że motocykl będzie z klasy hard nie chce 4t - odechciewa mi sie od tych płytek zaworowych , gniazd, popychaczy i rozrządów w drz był duzy serwis i na długo nic po za normalnymi sprawami.
Mocnego potwora nie chce , drz miał ok 45 i ta moc w zupełności mi wystarczała a nawet jej nie wykorzystywałem . Przekopałem wszystko i wybór będzie pomiędzy exc 200 od 2008 -2012 chyba ze coś w dobrych pieniądzach sie trafi młodszego albo 250 freeride . I tu pojawia sie problem co wybrać , nie mam jak sie na nich przejechać wiec to trochę gra w ciemno a nawet po 1 próbnej jeździe nie będę wiele mądrzejszy .
Za free przemawia niższa waga , mniejsze spalanie ( na testach czytałem ze do 5 h latali na baku) akurat spalaniem sie nie martwię ale o dystanse na 1 baku , prawie 2 razy dłuższe okresy serwisowe ( dane z manuala) i to ze latanie na prostych mnie nie bawi wiec jego predkosc max jest ok dla mnie , minusem moze byc moc ale nadrabia momentem( chyba i tego sie boje ze jednak te 23 km i 28 N będzie za mało ) i chyba jest to dość fajna konstrukcja pomijając brak kopki. Plusem jest też to że moto z 2014 jest w cenie exc 200 z ok 2010-2012.
Exc 200 to każdy wie co to za "twór" jest - rozwiercona 125 z mocnym dołem , góra " podobno" nie powala ale moc porównywalna z drz do tego niska waga i motocykl idealnie wstrzeliwuje się w to czego szukam . Minus - mały dystans na baku częstsze serwisy , ciutke cięższy ale masywniejszy i ma kopkę , lepiej sobie radzi na przelotówkach niż free chodz i tak ich nie znosi jako 2t .
Nie ukrywam że moto chciałbym miec do nowego roku by je wstawić na serwis i przygotować na cały rok. Mam 180 i ok80 kg jeźdze po mazurach , bagna , wąskie ścieżki powalone drzewa - sporo podjazdów - teren morenowy , ogólnie predkości niskie bo dojazdów nie robie - mieszkam na krawędzi lasu w drz brakowało mi jeszcze jednego wolniejszego biegu niż 1 .

I co tu wybrać z tych 2 opcji ? Chyba ze ktoś ma jeszcze jakis inny pomysł , za wszelkie rady i sugestie bede wdzięczny.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13694
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 23:53, 22 Lis 2015    Temat postu:

moim zdaniem freeride odpada, fajne moto ale raczej w góry, mega ciezki teren, praktycznie taki trialowy. za słaby moze byc do katowania po błocie, w dodatku ma kiepski zawias.

200ta bedzie zdecydowanie lepsza, lekka zwinna, jak nie jedziesz szybko to tez duzo nie spali.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kiełek




Dołączył: 01 Sie 2015
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Pon 20:41, 23 Lis 2015    Temat postu:

Beta X trainer, ale z używką będzie ciężko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 20:06, 28 Lis 2015    Temat postu:

Kiełek napisał:
Beta X trainer, ale z używką będzie ciężko


Bardzo ciężko jest w ogóle dowiedzieć się coś szczegółowiej o tym motocyklu .

Pozostaje przy pierwotnych planach , czyli exc 200 , teraz tylko szukanie czegos w widełkach cenowych .
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTEX1998




Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:14, 28 Lis 2015    Temat postu:

Zastanów się jeszcze raz nad 250 4t Jak trafisz na dobrą sztukę to portfel nie będzie płakał. Owszem luzy zaworowe trzeba sprawdzać a tak poza tym nie różni się zbytnio serwisem od 2t .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 19:33, 29 Lis 2015    Temat postu:

Motocykla szukam już jakis czas wiec nad 4t tez się zastanawiałem na + przemawia liniowość oddawania mocy i mniejsze spalanie - większy zasięg. Jakbym kupował soft enduro to bym brał 4t ale w hard myśle tylko nad 2t - prostota wykonania - wymiana tłoka , korby i łozysk i latam dalej. Jedyne co mnie martwi to ten zasieg na baku a jazda z bańką na plecach to zero frajdy a o to w tym chodzi , nie raz na drz wypady ponad 100 km robiłem , ciągle w lasach bagnach , szutrach i na spokojnie dolatywałem do domu a tu może byc problem po 60km .
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13694
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 19:37, 29 Lis 2015    Temat postu:

zawsze mozesz kupic wiekszy bak paliwa Very Happy

akurat 4T nie jest takie straszne jak sobie wyobrazasz. ja miałem exc 525 i praktycznie jak na zime robiłem gruby przegląd to do kolejnej zimy nie dotykałem sie palcem do niczego. - jedynie od czasu do czasu kontrolowałem luzy zaworowe czy wymieniałem olej - jak juz sie wprawiłem to zajmowało to dosłownie chwile.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 18:20, 30 Lis 2015    Temat postu:

O większym baku już myślałem - 11l tylko to ok 1,5 tys Confused Confused Crying or Very sad

ps. Nie sprzedajesz exc 200 czasem ? Bo podobny nick na alle widziałem .
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13694
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 20:46, 30 Lis 2015    Temat postu:

sprzedaje, tzn nie osobiscie tylko kolezanka mnie prosiła zebym jej wystawił bo nie ma konta.

nowy 1500 ale trafiaja sie tez tansze uzywane Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 20:21, 02 Gru 2015    Temat postu:

Nie jestem w stanie zaakceptować zasięgu na baku mniejszego niż 100-120 km + rezerwa . Czyli jednak chyba będę zmuszony pokochać złożoność silnika 4t - dobrze ze KTM Olsztyn jest blisko i mam nadzieje że maja dobry serwis.
Teraz szukamy tylko dobrej 400 setki bo na nia padł wybór , mam nadzieje właściwy.
Dziękuje za porady .
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buła




Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 21:32, 02 Gru 2015    Temat postu:

Serwis dobry, tylko wiadomo, drogi. Jakbyś chciał się ewentualnie przymierzyć do dwusuwa, to chętnie dam rundę swoim Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Czw 11:37, 03 Gru 2015    Temat postu:

400' zawsze jest dobrym wyborem, mega wdzięczna i uniwersalna. Ja w swojego 4suwa też trochę wpakowałem, nie był to najlepszy zakup, ale teraz po remoncie tylko czynności serwisowe, paliwo i rzeczy eksploatacyjne.
Ja w swojej mam zmieniony wał i tłoka, na taki jak w 450. Ręce prostuje, a moc jest oddawana czysto i liniowo. Very Happy
Dodam jeszcze, ze jak się jeździ tym moto dołem, co sprzęt lubi, to spalania jest niskie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mazi-1986 dnia Czw 11:43, 03 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 8 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin