Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Exc 450 2015. Opinie ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarekKtm




Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 19:00, 30 Lip 2018    Temat postu: Exc 450 2015. Opinie ?

Witam. Potrzebuje konkretnych opini na temat 450 exc 2015. Mysle nad zakupem takiego sprzętu. Na pewno dużo osób może się wypowiedzieć bo posiada taki sprzęt. Mile widziane gdyby ktoś miał six days i mógł się wypowiedzieć. Wady-zalety. Dodam miałem rfs 525 2006. Lubię mieć moc pod ręka. Jestem świadom różnicy i postępu 9 lat ale dodajcie cos od siebie. 😀

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 19:57, 30 Lip 2018    Temat postu:

nie wiem co tu opisywac Razz moto jak moto - 9 lat postepu jak sam pisałes robi swoje i to czuć. a co do sixdays/oryginal - nie ma duzych róznic, wiekszosc to gadżety, jedyna róznica to zawias - 4CS z przodu zamiast jednokomorówki - róznie bywa, mi 4CS całkiem pasowal, ale duzo ludzi marudzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5666
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 20:46, 30 Lip 2018    Temat postu:

silniki dopracoweane, znam gościa co zrobił chyba ze 400mth na ory korbie i tłoku a manety nie żałuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dominik81




Dołączył: 13 Wrz 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wielkopolska

PostWysłany: Pon 20:55, 30 Lip 2018    Temat postu:

Miałem 2014 przez rok czasu.Kupiłem z przebiegiem 180mh, dodałem do tego kolejne 80mh...Motocykl dopracowany,silnik pancerny,zawory trzymały tolerancje,interesował mnie tylko olej i filtry.Fajny sprzet,mocny...W góry dla kozaka z kondycja. Very Happy Z minusów: zjadał opony i napędy bardzo szybko, mam porównanie do obecnej 350.Ale sam silnik bardzo udany,ja nie miałem żadnych problemów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:41, 02 Sie 2018    Temat postu:

Silnik pancerny, jeśli olej zmieniasz co 15-20godz i czyścisz filtr powietrza to jest niezniszczalny. Chodzi jak sieczkarnia, słychać mocno sprzęgło ale ten typ tak ma i trzeba się przyzwyczaić. Charakterystyka silnika genialna, idzie mocno dołem, nie trzeba kręcić. Wkręca się bardzo liniowo na obroty, przez co jest przewidywalny. Idzie ogniem zarówno na przelotach jak i podjazdach, mocy nigdy nie brakuje. Po założeniu Akrapa robi się potwór Smile Dla kogoś kto potrafi wykorzystać
mądrze potencjał tego silnika, motocykl wjedzie wszędzie i zawstydzi nawet 2t w ciężkim trialowym terenie. Waga 111kg, na tle nowych modeli trochę ociężały, widać szczególnie na szybkich ciasnych zakrętach, gdzie trzeba użyć więcej siły do składania go. Six days sobie odpuść bo ma zawias przedni 4CS, który jest gównem okrutnym i bez ingerencji w bebechy dramatycznie chodzi. Szukaj zwykłej wersji z jednokomorówką z przodu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciernik




Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Pią 6:49, 03 Sie 2018    Temat postu:

Zawieszenia 4CS były złe do 2013 rocznika.
W 2014 już poprawili i mi się jeździło bardzo dobrze.
Umiem jeździć Smile
Także zawieszenia 4CS nie ma co się obawiać po roku 2013
Wersja Sixdays jest dużo fajniejsza. Ma sporo elementów, które i tak trzeba dokupić - wentylator, osłony chłodnic i silnika. Pomarańczowe półki i okleina, czarne koła sixdays i kierownica są mocniejsze - no wiele, wiele - moim zdaniem warto dopłacić za sixdaysa. Nie jestem pewiem ale w 2014 licznik w sixdays już był ten ładny a w normalnej wersji jeszcze chyba nie.
Sam silnik, tak jak koledzy piszą - niezniszczalny, bezawaryjny, dopracowany w każdym calu. Wtrysk rewelacja.
Z dołu jest potęga - nie ma porównania do gaźnika - mocniejszy, żwawszy, nie kichnie, nie zdławi się, nie strzela - po prostu super.
Rozrusznik kręci od dotknięcia. Np. w porównaniu do 350 jest mega różnica. Kopka mi zardzewiała od nieużywania.
Sprzegło DDS hałasuje w każdym - 350, 2T - nie ma znaczenia.
Generalnie to nie jest motocykl dla zawodników PRO, ale jest idealny dla każdego innego użytkownika - i początkującego i takiego co umie jeździć.
Okresy serwisowe to jest po prostu rewelacja jeżeli chodzi o wyczynowe sprzęty.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ciernik dnia Pią 6:53, 03 Sie 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 6:55, 03 Sie 2018    Temat postu:

liczniki były te same, kierownice są tez te same tylko inaczej pomalowane
koła - zalezy jakie szły w serii, ale pierwsze gianty nie były znacząco lepsze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciernik




Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Pią 7:06, 03 Sie 2018    Temat postu:

henio12323 napisał:
liczniki były te same, kierownice są tez te same tylko inaczej pomalowane
koła - zalezy jakie szły w serii, ale pierwsze gianty nie były znacząco lepsze.

Liczniki weszły z rocznym opóźnieniem - w sixdays były w 2014 a w zwykłej dopiero w 2015 - sprawdziłem w katalogu, bo rzuciło mi się w oczy kiedyś na ogłoszeniach.
Jeżeli tak jest, to instalacja też przeszła modyfikację. Dużo fajniej rozwiązane są kable od homologacji, kierunków itp. po roku 2014
Mówię, jest dużo zmian których nie widać i różnica nie zawsze polega tylko na kolorze - koła są mocniejsze na pewno.
Niemniej jednak, podstawowe wersje są jak najbardziej super.
Sixdays jest porostu bardziej gadżeciarski, ale w końcu o to chodzi w zabawkach Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ciernik dnia Pią 7:11, 03 Sie 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:13, 03 Sie 2018    Temat postu:

Pierwszy 4cs wyszedł w modelu 2013 i był robiony do modelu 2016.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 8:52, 03 Sie 2018    Temat postu:

ale róznił sie bebechami i to znacznie Very Happy

ja miałem 4CSa i mocno nie narzekałem - co prawda miałem wtedy faze na tuningi zawieszeń i zacząłem sie bawic, ale po starszej jednokomorówce ten zawias robił robote - zalezy co komu

to tak samo jak nowe XPLOR - wiele jest opini że ten zawias sie nie nadaje do niczego - ja jestem nim zachwycony i na prędkosci i trialowo w miejscu klei niesamowicie - innym nie pasuje Razz wiec zalezy od kierowcy duzo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin