Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wieloklin na wałku poległ.
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:23, 14 Cze 2011    Temat postu:

Jakby co mam jeszcze luzem całą skrzynię biegów, z tym, że w czwartek rano wyjeżdżam... jakbyco łap mnie na xtzclub. Niemniej koncepcja raczej słuszna - lepiej tak zaryzykować niż potem w trasie walczyć z wyciekami tudzież innymi niespodziankami - pomijając to, że przy rozbiórce zawsze może coś wyleźć i przeciągnąć się.

ad. 2 - wieloklin twardy jest.. spr może jakąś folię aluminiową (taką do uszczelniania wydechów) położyć na nim - zaprasuje się i będzie trochę lepiej trzymać. Ew. z jakimś mocnym klejem bym kombinował (zabrać w trasę). Śrubę mocno na loctite skręcić + podkładka rozpierająca (pewnie się poluzowała stąd takie uszkodzenie - znam temat).
ad.3 - raczej bym tak nie robił na razie - w razie gleby lepiej, żeby poszła aluminiowa dźwignia niż coś więcej się nadziało na stalowej. Dźwignia dociska jeszcze gumowy uszczelniacz - przy spawaniu szlag go może trafić (tamtędy też potrafi olej uciekać...). Ew. zrób rzeźbę i zabierz ze sobą - na ukrainie w syt. awaryjnej dospawasz. W razie czego do pierwszego kowala na 2ce dojedziesz.

pzdr, Adam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Louis




Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z nad morza

PostWysłany: Wto 22:29, 14 Cze 2011    Temat postu:

fxrider napisał:
Ew. zrób rzeźbę i zabierz ze sobą - na ukrainie w syt. awaryjnej dospawasz. W razie czego do pierwszego kowala na 2ce dojedziesz.
pzdr, Adam


Czytasz w moich myślach, to była 4-ta opcja ale jej nie dopisałem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Louis




Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z nad morza

PostWysłany: Śro 8:10, 15 Cze 2011    Temat postu:

Oto obraz dzieła zniszczenia:



A pro pos kleju. Jaki klej do metalu polecacie (stal-aluminium), nie chodzi mi o zabezpieczenie nakrętki, a o ewentualne sklejenie dźwigni z wałkiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:49, 15 Cze 2011    Temat postu:

Qrcze, aż ciężko uwierzyć.. przecież dźwignia jest aluminiowa (przynajmniej seryjna) a to jest hartowana stal..

Głupie pytanie jeszcze... ale wolę się upewnić, bo zdjęcie tego nie wyklucza:
jesteś pewien, że przypadkiem nie jest tak, że tylko sama dźwignia się objechała, a to co tutaj widać to zdrowy wielowypust tylko z rowkami zapchanymi masą alu z wyjechanej dźwigni?
Weź nożyk i odczyścić/wyskrob na próbę kilka rowków.

Jeśli się okaże, że jednak nie to klej polecam distal - dwuskładnikowy. Ciężko potem go rozerwać.

pzdr, Adam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fxrider dnia Śro 9:55, 15 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Louis




Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z nad morza

PostWysłany: Śro 15:49, 15 Cze 2011    Temat postu:

fxrider napisał:
Głupie pytanie jeszcze... ale wolę się upewnić, bo zdjęcie tego nie wyklucza:
jesteś pewien, że przypadkiem nie jest tak, że tylko sama dźwignia się objechała, a to co tutaj widać to zdrowy wielowypust tylko z rowkami zapchanymi masą alu z wyjechanej dźwigni?
Weź nożyk i odczyścić/wyskrob na próbę kilka rowków.


No i Twoje tzw. "głupie pytanie" okazało się strzałem w dziesiątkę Exclamation



Wielkie dzięki Adamie, zaoszczędziłeś mi sporo pracy i pewnie kosztów. Very Happy
Oglądaliśmy pobieżnie ten wieloklin w kilku i nikt nie załapał w czym rzecz Embarassed

P.S.
Masz u mnie wielowielopak browarny. Tak na klina po ciężkim dniu. Można śmiało rzec, że to taki wieloklin nawet będzie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:19, 15 Cze 2011    Temat postu:

Tak jak pisalem uszkodzenie wielowypustu to bardzo zadka awaria tymbardziej ze dzwignia jest alu, obylo sie bez babrania w silniku Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:13, 15 Cze 2011    Temat postu:

No to cieszę się, że problem okazał się niezbyt problematyczny Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin