Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wentylator VS kontrolka TEMP

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:46, 26 Maj 2011    Temat postu: Wentylator VS kontrolka TEMP

siema

czy wyrabia wam zawsze wentylator ? , nawet jak moto jest mocno nagrzane po dluszej jezdzie . Ja dzis robilem test i po 10 min katowania w kopnym piasku i podjezdzaniu pod stroma gorke z piasku , wlaczyl sie wentylator a po nastepnych paru min pracy silnika juz na postoju kontrolka TEMP . Sadzilem ze wentylator wyrobi sie ze schlodzeniem silnika , czy po zapaleniu sie owej kontrolki , nalezy bezwzglednie wylaczyc silnik badz przechlodzic szybsza jazda , czy po prostu ostrzega ze robi sie mu za cieplo ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Czw 20:48, 26 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kabat




Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Pon 16:25, 30 Maj 2011    Temat postu:

Chaba kazdy kat sie tak grzeje jak jest kreci w kolko w piachu. Mi tez po 10-20min zapala sie kontrolka przegrzania. W 640 gasilem silnik i chodzil sam wentylator, az sie wylaczyl. W 620 gasze silnik, po kilkunastu min odpalam i jade na szybszy przelot. Wedlug mnie kontrolka pokazuje ze juz silnik jest przegrzany. Mysle tak dlatego ze po 3 takich akcjach z palaca sie kontrolka poszla mi uszczelka pod glowica

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:47, 30 Maj 2011    Temat postu:

czyli kontrolka to natychmiastowy stop lub przechlodzenie dynamiczna jazda

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:49, 30 Maj 2011    Temat postu:

Mnie w 640 na żwirowni często zapalała się kontrolka i wentylator wył na wysokich obrotach i nic sie nie działo. Jednak zawsze gdy zapalała się lampka wynosiłem się ze żwirowni i leciałm przegonic moto na średnich obrotach na wysokim biegu zeby go schłodzić i po 1.5km lampka gasła. Myślę że nie zdrowo jest natychmiast gasić silnik i lepiej przejechać się gdzieś po trasie. Tak patrzę że wersja lc4 SX nie miała wentylatora i jakichś specjalnych rozwiązań i jakoś daje radę. Kontrolka ostrzega o zbliżaniu się momentu krytycznego, a moment krytyczny to jest jak Ci wywali zawór w korku od chłodnicy... tak mi się wydaje..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin