Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sprawdzanie poziomu oleju

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marqueee
Gość






PostWysłany: Śro 12:06, 19 Sie 2009    Temat postu: Sprawdzanie poziomu oleju

Witam

Od niedawna jestem posiadaczem LC-4 z 1995 roku i mam dylemat dotyczący sprawdzania poziomu oleju. Dylemat pojawił się po wymianie oleju. Mechanik który to robił powiedział mi, że wlał 2,4l oleju. Z tego co mi się wydaje, to powinno wejść 1,9, czy tam 2 litry. No ale się nie znam Smile Pytanie, czy poziom oleju w LC4 sprawdza się na wkręconym, czy wykręconym bagnecie - mechanik sprawdzał poziom na wykręconym. Wydaje mi się, że na wkręconym 2 litry powinny wystarczyć (powinno być pod max).

Z góry dzięki za odpowiedź
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek KBR/KBC
Gość






PostWysłany: Śro 20:59, 02 Wrz 2009    Temat postu: Olej

Mam to samo ? Jeden mechanior mówi że na wykręconym, drugi ze odwrotnie. Koledzy proszeo odpowiedź jak mam patrzeć na poziom oleju?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paradek




Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazury

PostWysłany: Śro 8:27, 23 Wrz 2009    Temat postu: poziom oleju

Witam Wszystkich po raz pierwszy!
Mam problem związany z tematem, mianowicie zakupiłem LC4 ze wskażnikiem temperatury oleju. Jego bagnet nie ma podziałek, jak sprawdzić poziom olejy i jaki powinien on być(lc4 1997r).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Czw 21:37, 24 Gru 2009    Temat postu:

Wspólczuje wam chlopaki takich mechanikow. Oleju miesci sie od 1.9 do 2.1 w zaelznosci od wersji ale przewaznie 2L to jest to czego LC4 potrzebuje - nie wiecej!
Olej powinno sie sprawdzac na wkreconym bagnecie. Mozna to zrobic na zilmnym silniku ale producent zaleca rozgrzac silnik przez ok 4min. zgasic, odczekac kolejne 4-5min i dopiero sprawdzac poziom. Ze swojego doswiadczenia wiem, ze moze byc na zimnym bo roznce w odczytach sa niewidoczne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:52, 04 Lip 2011    Temat postu:

odswieze kotleta , faktycznie przy wymianie wychodzi 2 - 2.1 L do gornej kreski , w takim razie dlaczego manual podaje 2.6 ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:58, 04 Lip 2011    Temat postu:

Nie spotkałem się, żeby w jakiejkolwiek konfiguracji było 2.6l w LC4
Jesteś pewien ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 4:00, 05 Lip 2011    Temat postu:

o kuzwa faktycznie , cos sie mi pokielbasilo , 1.4 w silnik i 0.6 w rame ... sprawdzanie na centralce , 5 min po wylaczeniiu silnika , bagnet wkrecony - wlasnie doczytalem w manualu - szczescie ze nie rozwalilo mi uszczelek ...tylko simer pod zdawczym cieknie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:19, 05 Lip 2011    Temat postu:

btw jaki olej lejecie ?

nie wiem co za olej mialem wlany jak kupilem kata , ale sprzeglo pieknie pracowalo , po zalaniu motulem 5100 cholernie sie skleja :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:53, 05 Lip 2011    Temat postu:

Po 5100 nader często się skleja. A druga sprawa, że do kata raczej syntetyk należałoby lać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:24, 06 Lip 2011    Temat postu:

ja miałem Shella VSX'a i nic się ze sprzęgłem nie dzialo. Co do Motula 5100 to mi w Dr'ce nie sklejał, ale od innych posiadaczy moto słyszałem, że skleja.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Pon 20:37, 11 Lip 2011    Temat postu:

Ten motul 5100 to chyba najgorszy olej do lc4, tez mi sie sklejało na nim, KTM zaleca pełne syntetyki do LC4, ja zawsze zalewałem/zalewam półsyntetykami. Moze przy następnej zmianie spróbuje pełnego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13691
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 22:09, 11 Lip 2011    Temat postu:

ja uzywałem półsyntetyka a teraz leje syntetyka i niby nie ma róznicy a jest xd tzn na półstyntetyku wszystko działało jak nalezy. alee duzo ciszej i gładziej pracuje sprzęgło i biegi lepiej sie wbijaja ( nawet bez sprzęgła) choc wiem ze w exc i lc4 całkiem inne silniki Razz ale jednak jakas tam róznica w olejach jest

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin