Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SPALANIE OLEJU
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek222




Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 21:49, 09 Lut 2013    Temat postu: SPALANIE OLEJU

Witam mam pytanie odnośnie sporego spalania oleju w lc4 z 2001r.wynosi ono 100ml/150km nie orientuje się w temacie jak takie spalanie powinno wyglądać?silnik ok głowica szczelna na tłoku nie widać przedmuchów i silnik nie dymił.jeżdżony w terenie o ile ma to jakieś znaczenie.pali na dotyk.poproszę o jakieś wytłumaczeni tego spalania.a może tek ma być????????????

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maciek222 dnia Sob 21:51, 09 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 22:32, 09 Lut 2013    Temat postu:

Tam masz jeden obieg oleju od wszystkiego, czy inny olej silnikowy a inny silnikowy? Jeśloi atk może uszczelniacz ci przeuszcza olej z silniika do skrzyni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 23:27, 09 Lut 2013    Temat postu:

jak to na tłoku nie widac przedmuchów ?? jestes pewiem ze uszczelniacze zaworowe szczelne ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 0:09, 10 Lut 2013    Temat postu:

moja landara nie pali ani grama , mam duzy obieg oleju ale na semie wiec magneto suche....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek222




Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 2:03, 10 Lut 2013    Temat postu:

Lc4 ma jeden olej na cały silnik.mam rozebrany silnik glowice zalalem nafta. uszczelniacze trzymaja tylko sacza zawory wydechowe ale to kyestia dotarcia ich.tlok tak jak pisalem nie ma chyba przedmuchow bo jest srebrny po obwodzie.u gory nagar spod tloka żultawy.na plaszczu tloka od ssacej stromy leciutkie przytarcie i dwie ryski jak wlos.cylinder ok.co dziwne mam padnieta gorna pape olejowa.nie daje sie obrucic w palcach.widac na niej jak by cos przemielíla.na magnesie níc nie znalazlem prucz pylu stalowego.ale to chyba normalne.rok temu byla wymieniana korba,lozyska,symeringi.ma tn nalatane cos kolo 5000km.filtr czyszczony 2 razy w miesiacu.moze pora na pierscienie albo tlok?tylko ze silnik chodzil ok jak zegarek i dlaczego níe kopci skoro znika olej?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:09, 10 Lut 2013    Temat postu:

dalej bez konkretnych informacji, nie masz pewnosci ze uszczelniacze zaworowe sa szczelne, jaka srednica cylindra? jaka owalizacja czy baryłkowatosc? jaka srednica tłoka ? jakie przerwy w pierscieniach po włozeniu w cylinder ? Jak masz zatarta pompe oleju to bardzo powazna usterka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek222




Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 13:47, 10 Lut 2013    Temat postu:

jutro dam cylinder z tlokiem do pomiaru.pierscienie maja szczeline 2mm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:51, 10 Lut 2013    Temat postu:

no to juz masz pierwszą odpowiedz dlaczego pozera olej...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 13:58, 10 Lut 2013    Temat postu:

2mm . . .
Zobacz sobie w seriwuwce jaka powinna być i będziesz miał odp na nurtujące Cię pyatnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek222




Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 19:50, 19 Lut 2013    Temat postu:

Witam cylinder pomiezony ma prawidlowy wymiar tolk tak samo.pierscienie zlom.dzis dostalem nowe i szczelinka super 0.30 a nie 2mm.tylko mam jedno pytanie odnosnie srodkowego pierscienia.ma on lekie przetoczenie na zewnecznej krawedzi i nie wiem jak go mam zamatowac przetoczeniem do dolu czy do góry.poza tym ma oznaczenie literowe na jednej ze stron litere E I napis TOP .No i olejowy tak samo. Pytam bo nie moge otwozyc pdfa z serwisowka!jezli ktoś ostatnio zmienial pierscienie to prosze o pomoc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
77kanzas




Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:37, 19 Lut 2013    Temat postu:

jak napis TOP to raczej napisem do góry u mnie były tylko kropki i też do góry się je montuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek222




Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 16:17, 20 Lut 2013    Temat postu:

Tak jak napisałeś napisem do góry.dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek222




Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 6:18, 17 Mar 2013    Temat postu:

Witam trzeba moto docidrac na nowych pierscieniach? jak dlugo?i jak powinno wygladac takie docieranie?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maciek222 dnia Nie 6:24, 17 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek222




Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 19:59, 17 Mar 2013    Temat postu:

Co to nikt pierscieni nie zmienial?!Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 10:19, 18 Mar 2013    Temat postu:

mysle ze 500 km wystarczy , olej zalej polsyntetyk , po 500 zmien z filtrami , nie oszczedzaj silnika jezdzij normalnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin