Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

lc4640 vs drz 400

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kauboy




Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Pon 22:51, 04 Mar 2013    Temat postu: lc4640 vs drz 400

Witam jakie sa wasze opinie jakie moto jest bardziej hardkorowe w teren ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 23:27, 04 Mar 2013    Temat postu:

Pytanie która wersja DRZ?
S, E czy Y?

Y to najbardziej hardkorowa wersja DRZ i sądzę, że do orania lasu sprawdzi się lepiej niż LC4


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 9:38, 05 Mar 2013    Temat postu:

Zgadza sie. tylko, że wersje DRZ-E są mało dostepne a wersje DRZ-Y praktycznie wcale.
Większość to DRZ-S, który waży 140 kg i ma 40 KM (akumulator, rozrusznik, te sprawy).
Kiedyś maiłem taki pojazd i mogę stwierdzić, że nadaje się jedynie do delikatnego endurowania leśnymi duktami i szutrami. Nie polecałbym ostrzejszej zabawy. Po pierwsze masa, po drugie fatalne przednie zawieszenie, po trzecie osiągi jakieś takie mizerne.

Zalety to niewątpliwie żywotny silnik w którym zaleca się wymiany oleju co 6000 km Laughing, oraz dostęp do części "w używce".
Niemniej jednak DRZ-S ma z hard-enduro niewiele wspólnego. To po prostu typowy Dual-Sport.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Wto 9:39, 05 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:05, 05 Mar 2013    Temat postu:

sa lepsze KTMy w teren niz 640 , ale i ten sie znakomicie do tego nadaje , mocny silnik i swietna zawiecha - tylko moto dosc duze i ciezke . Do czego to moto ma sluzyc ? tylko teren czy tez jakies dluzsze przeloty po asfalcie ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Wto 10:07, 05 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 584
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:10, 05 Mar 2013    Temat postu:

Ja jestem po przesiadce z DRZ SM na kołach enduro na EXC 400.
Powiem tak DRZ s/sm jest ciężka, słaba - taki motor na grzyby - do lekkiego szutrowania Smile.
Jak pisałem miałem SM z kołami enduro który wg mnie ma lpszy zawias od pozostałych DRZtek.
Przy ostrym traktowaniu DRZty wymianę oleju co 6000 km - należy włożyć pomiędzy bajki - ja wymieniałem co 1000 km - zawsze full syntetyk.
Nie mam porównania co do kosztów - za krótko mam EXC - ale walory trakcyjne, zawias i waga EXC jest o niebo lepszy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez babel dnia Wto 11:11, 05 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:23, 05 Mar 2013    Temat postu:

DR-Z SM ma zawieszenie upside down a pozostałe "terenowe" DR-Z maja klasyczny widelec.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Wto 19:20, 05 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roberto600




Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:33, 05 Mar 2013    Temat postu:

Jest jeszcze lzejsza wersja od 640 np 620 SC Very Happy tylko 124 kg nie mialem okazji doswiadczyc jak jest z tym modelem ale wydaje mi sie ze maszyna w sam raz do zapier******* szutrami oraz do wjezdzania pod strome podjazdy i do lasu tylko pytanie czy ten motocykl jest tak trwala konstrukcja jak 640 duzo tematow przekopalem i nidzie nie znalazlem ile ta SC 620 jest w stanie zrobic km od naprawy do naprawy glownej Rolling Eyes szkoda tez ze nie posiada magicznego guziczka E-start

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 10:21, 18 Mar 2013    Temat postu:

nie ma limitu km , wszystko zalezy jak byl uzytkowany , ale jesli pracuje ok nie kopci to nie ma co grzebac , warto sprawdzic rozrzad a szczegolnie lozyska walka, na dobrym gazniku keihina fcr pali od strzala zimny czy cieply , ale fakt ze czasem czlek leniwy badz zmeczony to guzika brak Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Pon 10:23, 18 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roberto600




Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:14, 21 Mar 2013    Temat postu:

Czyli jezeli trafimy na zdrowa sztuke to jest w stanie nakrecic sporo wiecej niz EXC 520 ? zalezy mi na tym zeby motocykl byl w miare trwaly i chcialbym wykorzystac go tez jako baze na super moto Smile a wiadomo ze km wtedy szybko leca

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:45, 22 Mar 2013    Temat postu:

tak , lc4 to dual , gosc na forum lc4 zrobil 75 tys i rozebral tylko do sprawdzenia silnika - nic nie wymagalo wymiany .

na SM polecam LC4 660 , ciezko znalesc ale satysfakcja gwarantowana:)

w exc musial bys co 10 tys km przynajmniej tlok wymienic , a korbe po ok 20 tys


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roberto600




Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:09, 23 Mar 2013    Temat postu:

Wiec EXC raczej odpada nie bedzie mnie stac zeby go utrzymac a jesli chodzi o 660 SM to tez nie dla mnie dlatego ze motocykl ma mi sluzyc w teren i byc zarazem dobra baza na SM dlatego wybor padl na Lc4 620SC mam nadzieje ze dobrze sie sprawdzi w tej roli Smile dzieki Rysiek24 za uwage pozdrawiam .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:50, 23 Mar 2013    Temat postu:

Rysiek24 napisał:
tak , lc4 to dual , gosc na forum lc4 zrobil 75 tys i rozebral tylko do sprawdzenia silnika - nic nie wymagalo wymiany .


75000km bez otwierania silnika ???
Jakoś nie chce mi się w to wierzyć...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 23:43, 23 Mar 2013    Temat postu:

to wersja adv , wiec moze mial lekkie turystyczne zycie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin