Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Prośba o pomoc w zakupie
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motomysz




Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:31, 01 Mar 2012    Temat postu: Prośba o pomoc w zakupie

Witam
Chce kupic drugie moto do latania po lesie. Wybór padł na lc4 - tylko które?
Mam około 6-7 tys przy czym wolałbym troche zostawić na ewentyalny remont. Co sadzicie o tym sprzecie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wogóle bawic sie w 400 czy raczej brać 640? do tej pory jezdziłem DL1000 glównie turystycznie. Nie mam doswiadczenia w terenie i nie wiem czy brac 640 czy 400. Jesli 640 to co sadzicie o tym:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiem ze ze zdjec niewiele mozna sie dowiedzieć ale wprawne oko zawsze cos wypatrzy. Proszę o porady


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:37, 01 Mar 2012    Temat postu:

na moje oko zaden z nich ... szukasz moto z papierami czy bez ?? Ogolnie na poczatek dobra bedze 400 , 620/640 stanowczo za mocne na 1 enduro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motomysz




Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:43, 02 Mar 2012    Temat postu:

Papier nie jest konieczny. Nie mam doświadczenia w terenie. Do tej pory jezdziłem dl1000 ale głownie po asfaltach i troche po szutrach. W terenie szczególnie na szosowych gumach sie nie dało...Mysle ze poradziłbym sobie z 620/640 ale do matorskiego latania w kilka weekendow w roku na pewno 400 mi wystarczy. Boje sie tylko że za te 6 tys kupie zlom do remonty a nie jazdy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pią 11:46, 02 Mar 2012    Temat postu:

400setka ci się może znudzić po roku, a do latania typowo po lesie lepiej 620 albo 540, bo 640 trochę za cięzka, ajk juz to 625, ale za tą kwote nie da rady. no z nowszych roczników za 6tys faktycznie moze być złom.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:57, 02 Mar 2012    Temat postu:

400 sa dosc tanie i za ta kse moga byc w ladnym stanie , mysle ze te 45 koni na poczatek wystarczy, a 620 lub 540 moze sponiewierac...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motomysz




Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:09, 02 Mar 2012    Temat postu:

A jakieś konkrety na temat tego sprzetu
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam do niego jakies 70 km i mogę podjechać obejrzeć tylko czy jest sens? Na co zwracać uwagę? Czym rózni sie wersja sc od zwykłej 400?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:17, 02 Mar 2012    Temat postu:

Sc ma inne przelaczniki kierownicy i inny zegar z konrolkmi , lzejsza aluminiowa tylnia czesc ramy bez stopek dla pasazera , puszka mikrofiltra na silniku , mniejsza ilosc oleju w silniku , wieksza moc seryjnie , mniejszy zbiornik paliwa 9 a nie 12 L , manetka gazu magura- czyli odmiana bardziej terenowa. Jak masz prawko , to szukaj wersji legal z papierami , docenisz to Smile. Rama w LC4 400 jest identyczna jak w 620 , roznia sie tylko korba ,cylindrem - tlok - glowica , gaznik- wiec z silnika 400 mozna zrobic 620 Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Pią 13:25, 02 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motomysz




Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:18, 04 Mar 2012    Temat postu:

Co wsadzicie o tym?
[link widoczny dla zalogowanych]
jest jescze jeden w wersji military:
[link widoczny dla zalogowanych]
Czym ta wersja rozni sie od cywilnej?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13678
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 10:00, 05 Mar 2012    Temat postu:

znajomy ma tego militara Very Happy fajny sprzet, aż sie ździwiłem jak na asfalcie niewiele odstawał od mojego 525. aczkolwiek jak go dosiadłem to strasznie ciezka krowa, te wszystkei stelaże i powiekszane baki strasznie duzo wazą ;/ wiem też że łatwo je kupic za niezłą kase z niemiec, one słuzą w wojsku i z tego co mówił znajomy ( a kupił juz 2 takie katy ) to po chyba 15 k km konczy im sie na nie gwarancja i wyprzedają, i kupują nowe Razz wiec są praktycznie jak fabryczne Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:45, 05 Mar 2012    Temat postu:

zgadza sie fajne ale strasznie ciezkie jak na 400 - znakomuy ma i sprzedaje bo mu za ciezko a on niski

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motomysz




Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:38, 07 Mar 2012    Temat postu:

Czyli military odpada. Dzięki za info. Im wiecej czytam tym mniej wiem. Za duzo jest tych wersji. Np do tej pory myslałem że lc4 i exc to dwa rozne typy a tu prosze:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wydaje mi sie że to po prostu lc4 w wersji sc ale sam już nie wiem....Muszę coś szybko kupić bo juz mi sie w pale kreci od tych literek...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:55, 07 Mar 2012    Temat postu:

masz racje , znajomy ma LC4 EXC ( tabliczka na ramie) - prawdopodbnie wersja US &A , w manualu LC4 tez wystepuje EXC

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motomysz




Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:32, 22 Mar 2012    Temat postu:

Dalej szukam... Oto kolejna 400 która nigdy nie widziała terenu Very Happy Co o nim sądzicie:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gierek




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Włodawy

PostWysłany: Pią 21:16, 23 Mar 2012    Temat postu:

LC4 400 SC kolega sprzedaje bo chce CRF, opona tył do wymiany oraz lagi do zrobienia, co do silnika jestem pewny bo trochę nim jeździłem, nie zauważyłem zeby dymił i nie bierze oleju,

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motomysz




Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:48, 24 Mar 2012    Temat postu:

Poprosilem kolesia i VIN i okazalo się że moto jest z 93 roku >:(Jestes pewien co do tego silnika? Jak poznac że silnik jest z 96 wzwyż i ma dwa obiegi oleju i autodeko?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin