Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Awaria silnika 620...POMOCY!!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pazio




Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowiecki

PostWysłany: Nie 16:25, 29 Kwi 2012    Temat postu: Awaria silnika 620...POMOCY!!!

Witam!mam problem z 620 egs-e z 97 roku.od niedawna mocno kopci,na biało lub siwo i wycieka spod kolan wydechowych.spala olej lub płyn chłodniczy przez to też ciężko odpala. Sad wylot tłumika jest mokry,nalot ten jest słodki,tak jak płyn chłodniczy,ale też i czarny...co mogło nawalić?uszczelka pod głowicą?uszczelniacze zaworowe?głowica?....od czego mam zacząć? Dzięki z góry za każdą pomoc!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:09, 29 Kwi 2012    Temat postu:

zdemij glowice i oblukaj , uszczelniacze nie maja nic do spalania plynu chlodniczego , na 90% poszla uszczelka - warto planowac cylinder i glowice w takim przypadku , jesli miales pecha strzelila glowica....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pazio




Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowiecki

PostWysłany: Pon 5:53, 30 Kwi 2012    Temat postu:

właśnie nie jestem pewien czy to płyn,głowicę rok temu zdejmowałem,cylinder był planowany,dokręcałem 50 Nm,uszczelka była nie z kompletu,może jej jakość nie była najlepsza. Czy płyn wyciekał by spod kolektorów?chyba spalał by się całkowicie i w formie pary z tłumika się wydostawał...jak sądzicie???a gdyby spalany był jednak olej,to też zacząć od głowicy?może pierścień zgarniający?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pazio




Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowiecki

PostWysłany: Pon 5:56, 30 Kwi 2012    Temat postu:

Jakbym dłużej pojeździł to wiedziałbym czego ubywa,ale boję się że zepsuję jeszcze bardziej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:17, 30 Kwi 2012    Temat postu:

no to wkoncu olej czy plyn chlodniczy ?? tlumik jest brudny od sadzy wiec plyn miesza sie z tym co w tlumiku i dlatego moze byc czarny , zapach spalanego oleju rozni sie znacznie od plyny chlodniczego , dla testu zalej uklad chlodzenia czysta woda

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekzprzeszlosci
Gość






PostWysłany: Wto 6:28, 01 Maj 2012    Temat postu:

Jak kopci tylko na biało to płyn, jak kopci na niebiesko to oliwa
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pazio




Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowiecki

PostWysłany: Śro 18:53, 02 Maj 2012    Temat postu:

spala płyn,jak sprawdzić,czy głowica jest ok?test ciśnieniowy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:48, 03 Maj 2012    Temat postu:

tak test pod cisnieniem , ale tego juz chyba sam nie zrobisz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pazio




Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowiecki

PostWysłany: Pią 16:42, 04 Maj 2012    Temat postu:

Gdzie kupię uszczelkę pod głowicę?na allegro aktualnie same komplety.w serwisie kupię?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WhiteWolf




Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:12, 04 Maj 2012    Temat postu:

Sprawdź w Larssonie po roczniku, do mojego były pojedyncze.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 4:10, 05 Maj 2012    Temat postu:

tylko kup dobra athene albo oryginal , zadne omp czy inne czjang czonk z chin

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin