Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

olej w magnecie KTM lc4 620 95
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moto303




Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:33, 01 Cze 2013    Temat postu: olej w magnecie KTM lc4 620 95

Witam.. kupiłem KTM lc4 620 95 rok i cieknie mi oliwa ma magneto.Stary simering miał urwana jedna wargę wymieniłem na orginał 30x52/7 z metalową obudową koszt 70 zł Very Happy. Sprawdziłem zaworek by-pass ok długość sprężynki i tłoczka, wszystko ok. Nalewając nowy olej odpowietrzyłem rame tak jak książka pisze. Czytałem na forach ze jest to sprawa zaworka który usuwa ciśnienie ze skrzyni korbowej, mógł by mi ktoś bardziej opisać gdzie on jest. To go sobie znajde w serwisówce. Albo jakas inna przyczyne.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:14, 01 Cze 2013    Temat postu:

zaworek jest w środku silnika żeby się do niego dostać musisz połowić.... zaworek znajduje się zaraz koło wału jak dobrze pamiętam w prawej połówce karteru(tam gdzie jest magnego)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moto303




Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:20, 01 Cze 2013    Temat postu:

w serwisówce znalałem coś takiego 583.38.027.044 KUGELVENTIL ? Czy to to ?
No już się nie stety przygotowałem na rozpoławianie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:19, 01 Cze 2013    Temat postu:

tak to jest to koszt nowego trochę ponad 100 zł (starego nieradzę regenerować czy naprawiać)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moto303




Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:59, 01 Cze 2013    Temat postu:

No i super na następny tydzień biorę się za rozbiórkę. Dziekować Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jadwtr
Gość






PostWysłany: Czw 11:52, 17 Paź 2013    Temat postu:

Ja rozpiepszyłem chyba silnik przez ten zawór (kugelventil) 400 LC4 ER 1995 r. Po wywrotce:
Strasznie się grzał : aż spaliło uzwojenie w zapłonie SEM.
Zmieniłem instalacje na generator WN bo taniej.
Odpalił super ale dalej się grzał i zaczął kopcic na czarno.
Sprawdziłem obieg płynu w chłdnicy termostat pompe itd - dobre.
Zauważyłem ze jest straszne ciśnienie oleju bo na złączkach się pocił.
Wyczyściłem zawór bypas pod silnikiem i syf ( wymieniłem olej i filtry)
odpalił a po 3 km tłok pierdykmął w świecę i zgasł na amen.
Swieca udeżona przez tłok, przez otór widac wgniecenie na tłoku.
Teraz tłok nie dochodzi go GMP coś blokuje, niechce też zejśc do końca w dół. tak jakby był tam olej lub jakieś cisnienie.
Wg. mnie (przez ten piepszony zablokowany zawór zwrotny) w skrzyni korbowej coś się stało z wałem i teraz trzeba rozbierac silnik by go sprawdzic.
fachowcy poradźcie coś?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Czw 12:00, 17 Paź 2013    Temat postu:

zniszczyłeś łożysko na korbowodzie, rozbieraj. Może wystarczy wymienić samą korbę, a może znacznie więcej, bez rozebrania silnika w mak nie dowiesz się nic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jadwtr
Gość






PostWysłany: Czw 12:25, 17 Paź 2013    Temat postu:

LC4 95 400 ER Strasznie sie grzał i kopcił na czarno.
Rozwaliło mi silnik bo wyczyściłem tylko bypas myślac że to to i tak jeździłem -efekt :
- tłok przypiepszył w swiece i teraz nie dochodzi do GMP i nie schodzi do końca w dół.
Pewnie uszkodzony zawór w głowicy a w skrzyni korbowej pełno oleju ?
Porażka -wał też napewno spierdzielony i tłok ?
jak sprawdzi ten kugelventil (zawór zwrotny)bez rozpoławiania silnika i go rozruszac - mże przez tą rurkę olejową do skrzyni biegów koło dźwigni sprzęgła (pierdyknąc ciśnieniem lub podciśnieniem - może ruszy zawór)
Wymyslcie cos bo niemam kasy a sam się bję rozbierac silnik.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Czw 12:28, 17 Paź 2013    Temat postu:

Cytat:
Wymyslcie cos bo niemam kasy a sam się bję rozbierac silnik.


Sprzedaj go na złom, pozbędziesz się problemu i pojawi się kasa:)

Bez rozbierania NIE MA SZANS, bo tylko pogorszysz i tak złą sytuację.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jadwtr
Gość






PostWysłany: Czw 12:49, 17 Paź 2013    Temat postu:

Dziękuje zapomoc - bede rozbierał:
Wyjmę silnik z ramy mam całą zimę przed sobą to sie zobacz co sie narobiło.
To motor mojego syna który też ujeżdzam - jakoś to przezyjemy.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek222




Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 18:46, 17 Paź 2013    Temat postu:

Na sam poczatek spusc olej i obejzyj magnes w korku spusto wym co sie tam do niego przyczepilo i co bylo w oleju.Potem i tak zwalaj cylinder i bedziesz wiedzial co padlo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jadwtr
Gość






PostWysłany: Czw 20:44, 17 Paź 2013    Temat postu:

Dwa tygodnie temu zmieniłem olej i filtry wyjąłem zawór bypas był zapieczony , na korku magnesie i spustowym było od cholery syfu wyczyściłem je i zalałem nowy olej .
Myślałem że to ten zawór bypas był powodem grzania się i kopcenia.
Ale widocznie to jeszcze zawór w skrzyni korbowej kugelventil jest też zapieczony i stąd ta awaria .
W sobotę postaram się wyjąc silnik z ramy na stół i dokładnie oblukać przed rozbiórką.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek222




Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 21:15, 17 Paź 2013    Temat postu:

A przed zablokowaniem silnika cos stukalo w silniku itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jadwtr
Gość






PostWysłany: Pią 8:29, 18 Paź 2013    Temat postu:

Nie stukało , odgłosy tak zawsze w KTM tylko nie wchodził na pełne obroty dławił się i kopcił jak by gubił zapłony.
Przy raptownym dodaniu gazu na postoju potrafił zgasnąć.
Sądze że to olej nie odprowadzany z pod tłoka powodował, że pod tłokiem było ciśnienie gdy schodził w dół a cześć jego przepychał przez pierścienie nad tłok i z tąd kopcił.
Teraz po tej awari ja tłok schodzi na dół to coś go wypycha w góre nie sposb go ustawić w dolnym martwym punkcie DMP a do GMP nie dochodzi bo cos się stało w głowicy pewnie zawór zgięty lub cały czas otwarty a moze pierdyknął łańcuszek ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jadwtr
Gość






PostWysłany: Nie 9:41, 27 Paź 2013    Temat postu:

Silnik mam już na stole jeszcze nie rozkręcony.
Problemy miałem z śruba łącząca silnik z wahaczem, za chiny nie chciała wyjść. Po 4 godzinach wstrząsów (młoto -wiertarką w śrubę ) i wd 40 dopiero ruszyła.
Po wyjęciu silnika widać przez wydech dwa urwane zawory wydechowe , pewnie reszta w środku Tłok nie dochodzi tłok do GMP.
Aż się boję co tam się narobiło.
Co z głowicą, zaworami ssącymi, co z tłokiem, i czy korbowód cały.
Poradźcie czy da się zdjąć głowice (nie sposób ustawić GMP i zablokować wału śrubką) - czy bez rozkuwania łańcuszka rozrządu da się zdjąć głowice?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin