Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Odpalanie dellorciaka po glebie
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:03, 17 Mar 2011    Temat postu:

zgadza sie , ja kombinuje z mniejsza bo po pierwsze a duzo pali , po drugie latwo sie zalewa , reszta to ze pali zimny bez ssania swiadczy o za bogatej mieszance . Zazwyczaj podniesienie ilgicy lub opuszczenie , powodowalo odczuwalny wzrost lub spadek mocy ( tak mialem w Mz 250 i XR 600) , w LC4 kombinowalem zabek w gore ,zabek w dol i poza trudnym paleniem zadnego spadku nie zauwazylem ,zekl bym nawet ze na opuszczonej lepiej sie zbieral. A spalenie 10 /100 w lekkim terenie, imho 1/4 nie przepali tylko wywali w komin.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:59, 19 Mar 2011    Temat postu:

zmienilem dyszke na 175 i czuc spadek mocy ... bede kombinowal jeszcze ze 185 , 190 i jeszcze nowa 195.

Karambol jakie masz spalanie ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Sob 18:44, 19 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:56, 19 Mar 2011    Temat postu:

ja na 172 i przy wszelkich możliwych ustawieniach miałem spalanie 9-11l/100km. Mieszanka zawsze była za bogata i często się zalewał. Takie są te gaźniki. lepiej zbieraj na jakiś pożądny TM albo FCR-MX

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Sob 20:02, 19 Mar 2011    Temat postu:

Rysiek24 napisał:
zmienilem dyszke na 175 i czuc spadek mocy ... bede kombinowal jeszcze ze 185 , 190 i jeszcze nowa 195.

Karambol jakie masz spalanie ?


Male, 6.2 - 6.6 takie miałem w ciągu ostatnich 2 weekendów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:08, 19 Mar 2011    Temat postu:

tylko ze ty masz iglice na min , ja opuscilem o rowek i juz byly klopoty z paleniem . No ale bede kombinowac , nieco przekichane , ze aby dostac sie do iglicy musze zdejmowac bak i owiewki :/.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Sob 20:26, 19 Mar 2011    Temat postu:

Ps. EGS-E spalał mi w trasie 4.7 a w terenie nie przekraczał 5.5 L.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:12, 20 Mar 2011    Temat postu:

po zmianie dyszy na 175 wychodzi ok 8/100 , ale problemu z zalewanie nie rozwiazalo :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Nie 18:55, 20 Mar 2011    Temat postu:

Rysiek24 napisał:
po zmianie dyszy na 175 wychodzi ok 8/100 , ale problemu z zalewanie nie rozwiazalo :/


Dysza główna to tylko jedna z kilku dysz, sama jej wymiana nie rozwiązuje problemu, pod dysza główna masz jeszcze bardzo ważną dysze igłową a poza tym jest jeszcze dysza wolnych obr. która działa az do 1/4 otwarcia przepustnicy - nie tylko na wolnych obr.
Sprawdź jakie masz wymiary tych dysz?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:27, 20 Mar 2011    Temat postu:

zgodne z manualem , 45 startowa ( nie bardzo wiem w jakim momencie dziala ) i dysza przepustnicy ( ta pod glowna ) 40

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 6:33, 21 Mar 2011    Temat postu:

orientuje sie ktos czy podejdzie do lc4, oryginalny keihin fcr41 od exc ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:12, 21 Mar 2011    Temat postu:

podejdzie:) ja zamontowałem. Nie wiem jak intake bell (ten dzwonek dolotowy) ale jego średnica powinna pasowac pod króciec wychodzący z filtra powietrza. Ale bez demontażu subframe'a go nie wciśniesz bo jest duży, przede wszystkim o wiele szerszy od dellorciaka. Może być problem z wystającym elementem pompki przyspieszającej u dołu po prawej stronie. Nie wiem jak u Ciebie w 620, czy jest miejsce przy kolankach wydechowych idących z prawej strony silnika do tyłu bo może właśnie chaczyć tą pompką. u mnie w 640 wchodzi na styk.
Kolejna rzecz to Rollgaz. FCR jest sterowany dwoma linkami, rollgaz z 640 pasuje. chyba ze dostaniesz w komplecie od EXC;)
Będziesz miał trudny dostęp do ssania bo jest schowane u góry gaźnika wiec bedziesz musiał sięgać głeboko pod zbiornik, lepiej będzie z ciepłym ssaniem bo jest niżej inie trzeba się siłowaćSmile
FCR to świetne rozwiazanie do LC4, mój dostał skrzydeł i na dodatek spadło spalanie w stosunku do DellOrto.
pozDRo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:20, 21 Mar 2011    Temat postu:

aaaa i jeszcze jedno bo własnie przeglądam manuala od EXC i mi sie przypomniało. Ty masz EGS? czyli zbiornik 12l? czyli kranik masz z lewej? Bo ja w SC mam z prawej a Keihin FCR-MX41 ma wejście na wężyk paliwa z lewej strony i troszke musze kombinować. jeżeli masz z lewej to nie bedziesz miał problemu:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:39, 21 Mar 2011    Temat postu:

kranik z prawej strony , dzieki za info , bede kombinowac...jak fundusze pozwola

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:50, 26 Mar 2011    Temat postu:

chyba ustawilem swojego dellorciaka , nie zalewa sie sam , pali ladnie na ssaniu i musi troszke sie rozgrzać aby je wylaczyc , miesci sie w 8/100 km , ustawienia zgodne z 620 SC

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:30, 26 Mar 2011    Temat postu:

Ja niedługo będę kombinował z FCRem i dam znać jak to się ma do seryjnego mikuniego.
Może będę miał też nadmiarowego FCR 40 na sprzedaż, ale z tym dam znać gdy będę mógł coś więcej powiedzieć.

Tak sobie jeszcze pomyślałem... wala mi się tyle tych gaźników w piwnicy, może coś do GSy na próbę wsadzić? Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fxrider dnia Sob 21:34, 26 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin