Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nie wiem jak Wam ale..
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Nie 19:36, 27 Mar 2011    Temat postu: Nie wiem jak Wam ale..

mi jeździło sie dzisiaj ZAJEBIŚCIE!Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:53, 27 Mar 2011    Temat postu:

mi tez , ale zasze jest jakies ale , zmarzlem jak pies , lapy mnie bola, bo mam za gesty olej w lagach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Nie 20:06, 27 Mar 2011    Temat postu:

zmień sobie na 5W, ja mam i jest nieporównywalnie lepiej niż oryginalny twardy 10W

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 1:01, 28 Mar 2011    Temat postu:

Fabrycznie jest właśnie 5W...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:50, 28 Mar 2011    Temat postu:

fxrider napisał:
Fabrycznie jest właśnie 5W...


Dokładnie. Ja mam 10W teraz wlany i jest twardawo, czyli jak dla mnie OK.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:59, 28 Mar 2011    Temat postu:

Co prawda w moim LC4 są lagi EXTREME 50 klasyczne a nie USD jak u was ale zastanawiam się jaki olej do nich wlać. 5W czy 10W? Serwisówka podaje 5W. Jeżdżę tylko i wyłącznie w terenie i zastanawiam się czy 10W nie będzie lepszy... w sumie do tej pory nie wiem jaki był tam zalany olej ale było git, le przy na prawdę duuużych nierównościach i skokach okazywało się czasem za miekko.. Co myślicie?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mariantofana dnia Pon 9:59, 28 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 10:39, 28 Mar 2011    Temat postu:

Średnice dysz w tym zawiasie były projektowane pod olej 5W, do regulacji służą pokrętła a nie gęstość oleju.
Ja mam 5W i przy obecnych temperaturach tak zgęstniał, że i tak w ręce kopie, nie wyobrażam sobie jeszcze czegoś gęstszego tam wlewać. W terenie przodu i tak nie udało mi się dobić, a wybiera ładnie.
Na tor czy samą szosę taki sztywny zawias może ma sens, ale w zwykły teren nie bardzo widzę potrzebę - no ale każdy sam decyduje Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Pon 12:58, 28 Mar 2011    Temat postu:

A ja zawsze bylem przekonany ze oryginalnie jest właśnie 10W i po wymienie na 5W dopiero zawieszenie zaczęło pracować tak jak tego oczekiwałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:56, 29 Mar 2011    Temat postu:

Troszkę się bawiłem regulacjami i w pewnym momencie mi ich zabrakło... może to też wina starego oleju, poprzedni właściciel pewnie jeszcze nic nie robił przy przednim zawiasie:) Zaleje 5 W jak w manualu i zobaczę co będzie.
[quote=fxrider]ale w zwykły teren nie bardzo widzę potrzebę - no ale każdy sam decyduje[/quote] Jak bede miał czas to podeślę Ci filmik i jedną klatkę z niego wyciętą na której zobaczysz jak przy małym skoku dobija mi przedni amor mimo tego, że regulacja ustawiona prawie na max twardość dobicia i przy lądowaniu najpierw kontakt z glebą ma tył.
pozDRo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:22, 29 Mar 2011    Temat postu:

Obiecany filmik ze skoku a pod spodem wycięta klatka.
http://www.youtube.com/watch?v=TuRcp-onlSM
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak widać skok niewysoki i krótki, prędkość to jakieś 60-70km/h a przedni zawias zszedł do samego dołu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:56, 29 Mar 2011    Temat postu:

Skok niczego sobie Smile
A co do zawiasu - tam trzeba co najmniej raz na rok zaglądać, a jak tak jeździsz ciągle to i częściej, inaczej szybko się powyrabia (o ile już tego nie zrobił..).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:06, 29 Mar 2011    Temat postu:

No na razie to nie dużo tak jeździłem bo mam go od września tamtego roku ale chciałbym jeździć ostrzej, skakać wyżej i dalej:) Wiem, wiem LC4 nie do tego... po sezonie będzie EXC poj od 400 lub 450 lub 520, 525. Jeżeli chodzi o serwisowanie przy moim LC4 to robię wszystko na bieżąco, mimo dużego obiegu wymieniam olej co 2 kkm i tak dalej... dbam o niego ale tez wymagam;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:42, 29 Mar 2011    Temat postu:

może za mało oleju jest w lagach i przez to dobija?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:13, 01 Kwi 2011    Temat postu:

dzis znowu mega latanie , 80 km w siodle , du*a bolala pod koniec Smile , w niedziele szykuje sie kolejne latanie po lasach, ale duzo dluzsze . Mam nadzieje ze mi jutro rano zrobia detke , bo sie jej wentylka urwalo ( nie bylo trzymaka , ale juz bedzie)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:51, 04 Kwi 2011    Temat postu:

Wczoraj na moment wyciągnąłem kata z warsztatu, zmieniłem gaźnik na FCR'a i trochę innych dupereł zrobiłem - latało się zajebiście Wink
Na nowym gaźniorku dół jest ewidentnie mocniejszy, lepiej/ostrzej reaguje na gaz (choć jakiegoś mocnego strzału od pompki nie ma), góra może minimalnie słabsza, do 150km/h żwawo przyśpiesza, ale vmax spadła o jakieś 2km/h (157 w.g. GPS, przełożenie seria 16/42), z tym, że to dopiero pierwsze testy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin