Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nie wiem jak Wam ale..
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 10:02, 04 Kwi 2011    Temat postu:

ja wczoraj 300 km , 150 w terenie , 150 po asfalcie , - przyznam sie bez bicia , mialem ochote jebnac go w krzaki i wsiac do kaszla , du*a mnie do dzisiaj boli , a na sama mysl dostaje drgawek Smile. Cale szczescie ze wyrobilem sie przd deszczem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Pon 17:13, 04 Kwi 2011    Temat postu:

To ja przez weekend zrobiłem w sumie 120, du*a mnie nie boli hehe;) ale kiedyś przez 4 dni zrobiłem 2500km to mi prawie du*a odpadła, pewnie wyglądałem od tyłu jak pawian heh

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 3:24, 05 Kwi 2011    Temat postu:

Ja w weekend zrobiłem 500km, ale GSem więc się nie liczy - tam zaczyna być niewygodnie dopiero powyżej tysiąca dziennie Wink Przy okazji zaliczyłem nim małe endurzenie i połamałem mocowanie skrzyni biegów do ramy :/
Moto chwilowo uziemione, a szykuje się traska 750/dzień, więc szykuję kata do niej. .. wrzucę owiewkę od ADV (czyli + bak i wygodniejsza kanapa Wink ), deflektor, koła SM, wydłużę przełożenie (17/40, z tym, że 17" z tyłu będzie) i wrzucę trochę twardsze sprężyny do amorków, zastanawiam się, czy jest sens gumy na podnóżkach na tą okazję montować. Wyjdzie takie LC4 SMT Wink

Kolejna ciekawostka: wygląda na to, że w 2003 razem z głowicą HF zostało zmienione przełożenie wstępne silnika (wydłużone) 30/81->31/79. To by wyjaśniało dlaczego moto u mnie dół straciło po podmiance silnika na nowszy (wspominałem wcześniej). Na szczęście teraz Keihin z nawiązką rekompensuje tą drobną niedogodność Wink

Mam teraz licznik elektroniczny skalibrowany z GPS i wygląda na to, że (moje) moto osiąga moc maksymalną przy ok. 6850obr/min, co daje vmax w okolicach 158 km/h na przełożeniu seryjnym (16:42). Silnik z HF, wydech SXC, przelotowa rura zamiast katalizatora, airbox bez modyfikacji, usunięta tylko guma dolotowa.
Będę jeszcze potem coś kombinował, żeby się ciut wyżej wkręcał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:07, 05 Kwi 2011    Temat postu:

Kolejna ciekawostka:
wygląda na to, że silnik z HF mają szersze rury wydechowe (te pierwsze - przy głowicy, odcinek po złączeniu jeszcze sprawdzę).
W katalogu wyszukałem, że przed 2003 uszczelniacz na łączniku ma fi wew. 32mm a od 2003 34mm. Co ciekawe samo gniazdo łączące z głowicą ma taką samą średnicę.

Akurat mam obie wersje kolektorów w wersji bez katalizatora (zresztą od 2003 przestano je montować) i jak będę miał więcej czas to potestuję czy w praktyce coś to zmienia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Wto 13:41, 05 Kwi 2011    Temat postu:

Tak jest HF ma i inne wstępne przełożenia (dłuższe) i większą średnice kolektorów wydechowych, da sie co prawda wbić wydech od EGS-E czy 640 enduro ale ciężko. Ja musiałem posmarować towotem żeby weszły i ostro napier..c gumowym motkiem. Moja modyfikacja airboxa polegała na wywaleniu otwarciu góry przez co silnik łatwiej zaciąga pow.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:21, 05 Kwi 2011    Temat postu:

Jeśli chodzi o pasowanie wydechu to z 640 weszło mi bez problemu żadnego - wszystko się ładnie zgrało. Jedynie po zmianie gaźnika (FCR MX) jest on niepokojąco blisko rury.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:39, 05 Kwi 2011    Temat postu:

oslon rure bandazem izolacyjnym do kolektorow

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:46, 05 Kwi 2011    Temat postu:

Za mało miejsca - wolę żeby zostały te 2-3 mm luzu niż żeby stykało się przez bandaż.
Będę jeszcze kombinował z prowadzeniem wydechu - tam powinno być więcej luzu, muszę tylko dojść gdzie go wcięło Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:59, 07 Kwi 2011    Temat postu:

Dziś moto zaczęło nabierać powoli kształtów:
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak jako ciekawostkę mogę powiedzieć, że ten egz. jest obecnie poskładany z mniej-więcej 12 innych KTMów (bez przesady) i paru innych motocykli.
Z pierwszej LC4ki, którą kupiłem 1.5 roku temu mało co już zostało,
2x rozbierałem go do gołej ramy.

W najbliższym czasie moto zostanie postawione na kołach SM, dostanie podwyższenie kiery o 4cm (własny patent - pokażę), deflektor, bagażnik, dłuższe przełożenie, twardsze sprężyny i będzie LC4 SMT Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fxrider dnia Czw 23:02, 07 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Pią 19:36, 08 Kwi 2011    Temat postu:

fxrider napisał:
Dziś moto zaczęło nabierać powoli kształtów:
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak jako ciekawostkę mogę powiedzieć, że ten egz. jest obecnie poskładany z mniej-więcej 12 innych KTMów (bez przesady) i paru innych motocykli.
Z pierwszej LC4ki, którą kupiłem 1.5 roku temu mało co już zostało,
2x rozbierałem go do gołej ramy.

W najbliższym czasie moto zostanie postawione na kołach SM, dostanie podwyższenie kiery o 4cm (własny patent - pokażę), deflektor, bagażnik, dłuższe przełożenie, twardsze sprężyny i będzie LC4 SMT Wink


Tp bedzie chyba pierwszy castom lc4 w Polsce hehe


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:03, 08 Kwi 2011    Temat postu:

I dlatego kocham LC4. Z tymi motocyklami idzie zrobić wszystko. Można mieć wersję SC a następnego dnia ADV ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin