Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

LC4 620 SC czy EGS ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:26, 11 Paź 2014    Temat postu:

Czy DR-Z ma jakąkolwiek inna zaletę poza trwałym, niewysilonym silnikiem ??? Ja takowej nie znajduje...
Oczywiście "pancerność" dotyczy wersji S, bo w E i Y już nie jest tak kolorowo...
SXC to poważny, duży motocykl, który sprawnie porusza się w terenie. Do tego zap...la podobnie jak 525. Oczywiście kupno w stanie "przyzwoitym" graniczy z cudem...

Tutaj temat o SXC z innego forum:http://www.orangepower.pl/viewtopic.php?f=37&t=1083


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Sob 10:27, 11 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
loq
Gość






PostWysłany: Sob 18:08, 11 Paź 2014    Temat postu:

To teraz już się całkiem zamotałem. KTM 625 SXC strasznie mi się podoba i podejrzewam, że masa w terenie po przesiadce z tenery ważącej ok 200kg i mającej zawieszenie jak stara sofa to i tak będzie dla mnie rewelacją. Jednak jak się poczyta w necie o tych "wybuchających" LC4 i popatrzy na ceny części do KTM-a to robi się mętlik w głowie. Suzuki jednak ma części tańsze i ma miano pancernego silnika. (podobno 30-40 tys. km to nie wyczyn)
To że co jakiś czas remont trzeba będzie zrobić to oczywiste w każdym sprzęcie tylko żeby nie za często Smile Patrząc na to, że w remont silnika w starej tenerze w same części wsadziłem 3000 to w KAcie pewnie to nie starczy, tym bardziej, że nie znoszę "druciarstwa" i uważam, że jak coś robić to już tak żeby to miało ręce i nogi albo dać sobie spokój i nie tworzyć kolejnego "ulepa"....
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adrian2410




Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:08, 12 Paź 2014    Temat postu:

Przy twoim wzroście możesz mieć problem z dobrym podparciem na LC4. Ja mam 185cm i ledwo się łapię, żeby sięgnąć na płasko nogami do ziemi. Ogólnie jest to mega wielka kobyła. Uważam, że motocykl fajnie się sprawdza na szybkie przeloty po szutrowych ścieżkach, ale w trudniejszy teren wysokość siodła może stanowić problem. Punkt ciężkości jest wysoko. Takie EXC 400/520 jest jak rower przy LC. Z perspektywy czasu teraz szukałbym czegoś mniejszego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adrian2410




Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:08, 12 Paź 2014    Temat postu:

Przy twoim wzroście możesz mieć problem z dobrym podparciem na LC4. Ja mam 185cm i ledwo się łapię, żeby sięgnąć na płasko nogami do ziemi. Ogólnie jest to mega wielka kobyła. Uważam, że motocykl fajnie się sprawdza na szybkie przeloty po szutrowych ścieżkach, ale w trudniejszy teren wysokość siodła może stanowić problem. Punkt ciężkości jest wysoko. Takie EXC 400/520 jest jak rower przy LC4. Z perspektywy czasu teraz szukałbym czegoś mniejszego myśląc o poważniejszej zabawie w terenie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adrian2410 dnia Nie 13:09, 12 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adrian2410




Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:08, 12 Paź 2014    Temat postu:

Przy twoim wzroście możesz mieć problem z dobrym podparciem na LC4. Ja mam 185cm i ledwo się łapię, żeby sięgnąć na płasko nogami do ziemi. Ogólnie jest to mega wielka kobyła. Uważam, że motocykl fajnie się sprawdza na szybkie przeloty po szutrowych ścieżkach, ale w trudniejszy teren wysokość siodła może stanowić problem. Punkt ciężkości jest wysoko. Takie EXC 400/520 jest jak rower przy LC. Z perspektywy czasu teraz szukałbym czegoś mniejszego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 23:47, 13 Paź 2014    Temat postu:

loq - naczytales sie bzdur o KTM-ie , czesci sa duzo tansze od japoncow , silnik LC4 robi 100 tys bez remontu na oryginalnych fabrycznych czesciach, jesli o niego zadbasz , pokaz mi DR ktora zrobi wiecej jak 40 bez wymiany glowicy czy trybow w skrzyni biegow.

ale ja sie nie znam , mam dopiero 60 tys na oryginalnym silniku , tylko rozrzad zmienilem na "zas" - oleju nie dolewam ani grama , a wymieniam co 3- 4 tys km , moto ostro dostaje w terenie.

kiedys namawiano mnie na honde , bo honda sie nie psuje ....kupilem xr 600 za 8 tys po kapitalce , odmalowana , tlok , korba , lozyska silnika oryginal nowe , prawie jak nowa , po roku sprzedalem za 4 ..wkladajac w nia w ciagu tego roku 4 tys ...a ponoc honda nie psujliwa mial byc ....odradzano ktm-a bo tak jak napisales , ktm sie psuje ..ja mam go 4 rok , troszke masa dokucza , ale napewno nie psuje sie jak honda.

625 sxc , ma rozrusznik , super sprawa kosztem wagi ....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
loq
Gość






PostWysłany: Wto 8:45, 14 Paź 2014    Temat postu:

Pewnie to prawda, że naczytałem się bzdur, ale nie mam nikogo znajomego który jeździ katem, więc pytam wśród użytkowników czyli tutaj. Najlepiej było by się przejechać i wtedy bym wiedział, czy to jest to czego oczekuję od motocykla. DRZ 400S miałem okazję się przejechać w terenie i mi pasowało, 625 sxc katalogowo legitymuje się tą samą wagą, ale wiadomo, że waga to nie wszystko, ciekawe który lżej by się prowadził w terenie, nie mówię tu o torach MX.
A co do DRZ to problemy ze skrzyniami i głowicami były w DR, w DRZ nie slyszałem żeby to była jakaś typowa przypadlosc.

Trzeba będzie się przejechać jeszcze DRZ 400E, KTM-em 625 SXC i najlepiej jeszcze jakimś EXC i wtedy myslec dalej Wink Chociaz EXC to juz inna bajka....
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:53, 14 Paź 2014    Temat postu:

exc 400 to cos jak drz wielksociowo - silnik bardzo trwaly jak na prawie wyczyna , mysle ze nie gorzej bedzie sie mial do drz-e gdzie tez wedlug serwosowki serwis jest czesty .

no niestety drz kontynuuje awarie swojego poprzednika - glowica czesto leci , co do skrzyni to tez sa delikatne jak ja zle traktujesz. , ale glowice leca na 100%, do tego jakies odkrecajace sie sruby w silniku ktore miela alternator...

625 sxc to kawal kobyly , napewno drz latwiej sie prowadzi w terenie , ale na szosie odstaje moca i predkosciami no i zawieszenie to inna bajka w KTM-e , zalezy gdzie masz zamiar uzytkowac moto , tylko teren czy dualowo.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Wto 12:55, 14 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
loq
Gość






PostWysłany: Śro 21:21, 05 Lis 2014    Temat postu:

Wybór padł jednak na KTM EXC 525 2002r. Trafił się w fajnym stanie i blisko, więc zakupiłem;)
Jednak z DRZ ciężko to porównywaćSmile Zobaczymy jak to będzie się sprawowało Smile
Dzięki za pomoc.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
loq
Gość






PostWysłany: Śro 21:22, 05 Lis 2014    Temat postu:

sorry, zapędziłem się, EXC 520 a nie 525 Wink
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin