Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Serwis LC4

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:16, 20 Paź 2014    Temat postu: Serwis LC4

Chaciałbym sie rozeznac jak wyglada serwis starszych LC4 czyli 620, 640 itp (pomijajac tego na wtrysku, 690). Wymiana oleju, tłoka, korby, zaworów, ewentualnie innych podzespołów, jaka jakosc skrzyni biegów. W przyszłosci chciałbym nabyc własnie takie moto..., prosze podzielcie sie swoimi doswadczeniami na temat tego motocykla.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal125




Dołączył: 20 Kwi 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: Pon 21:20, 20 Paź 2014    Temat postu:

Polecam też serwisówke Razz

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Michal125 dnia Pon 21:30, 20 Paź 2014, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal125




Dołączył: 20 Kwi 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: Pon 21:20, 20 Paź 2014    Temat postu:



Tyle w temacie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Michal125 dnia Pon 21:21, 20 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:18, 20 Paź 2014    Temat postu:

no dobra... według serwisówki wymiana oleju i regulacja zaworów co 5000 km, to jest jasne ale co ile tłok i zawory??. Dla przykładu wymiana swiecy w EXC serwisówka mówi o 30 mth, załoze sie ze wiekszosc z was wymienia swiece raz w sezonie albo co 100 mth, moja ma 90 mth i wizualnie jest jak nowa a w praktyce motocykl chodzi bajecznie tak samo jest o cylindrze i tłoku zeby sprawdzic i ewentualnie wymienic juz od 45 mth!!! potem 90 mth i nastepnie 135mth, a ja na tłoku zrobie 200mth...., wiec pytam tych co sa w posiadaniu lc4 ja to sie ma do zeczywistosci? Przejarzałem serwisówke lc4 640 nie ma nic o tłoku...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Pon 23:12, 20 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 23:22, 20 Paź 2014    Temat postu:

bo lc4 to nie wyczyn , tu grzebiesz wtedy jak masz oznaki zuzycia , tzn slaba kompresja , palenie oleju , lomot z silnika , LC4 zadbane zrobi i 100 tys km bez remontu , ja mam ok 60 tys km na oryginalnych podzespolach i nie mam powodow aby grzebac w silniku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13678
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 7:27, 21 Paź 2014    Temat postu:

zalezy jak sie uzytkuje. jak kolega mówi - jak dbasz, umiesz jeździc, nie katujesz, dbasz o serwis to przebiegi sa na prawde ogromne w porównaniu z np EXC. ale jak sie zaniedba sprzet i przykatuje to możesz co roku tłoczek zmieniać Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 7:55, 21 Paź 2014    Temat postu:

rysiek, nawet łancuszek rozrzadu masz oryginalny??
Widze tez ze jezdzisz albo jezdziłes na XR600r jak wypada KTM LC4 620 w porównaniu z tym moto...?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Wto 11:22, 21 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adrian2410




Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:23, 21 Paź 2014    Temat postu:

Różnica między LC4 a Xr600 jest ogromna na korzyść KTM moim zdaniem. Moc, zawieszenie, precyzja działania skrzyni biegów. Oba motocykle dzieli bardzo duża różnica wieku więc nie ma się co dziwić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:45, 23 Paź 2014    Temat postu:

jakie LC4 jest najbardziej agresywne? 620 SX? i czy ta wersja miała homologacje? wiem ze to bylo cos w rodzaju crossa wiec pewnie nie maiała elektrycznego startera ale czy posiadała swiatła??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:44, 23 Paź 2014    Temat postu:

sx seryjnie nie posiadal swiatel - ale takiego to ze swieca szukac

zmienialem rozrzad i lozyska walka - ale bardziej na zapas niz z potrzeby , mozna bylo jeszcze 2 lata na tym poganiac.

Xr 600 a LC4 to inne swiaty nieco , jedyny + XR to wieksza zwrotnosc i dostep do regulacji zaworow , reszta to juz tylko minusy .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin