Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

lc4 620 dymi na niebiesto bieże sporo oleju
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaban2222




Dołączył: 20 Kwi 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań

PostWysłany: Wto 11:58, 03 Maj 2011    Temat postu:

no tak pany ale gdzie się rozglądać za wymianą tuleji nic w necie nie moge znaleść,ile taka przyjemnośc mnie wyniesie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Wto 14:51, 03 Maj 2011    Temat postu:

kaban2222 napisał:
no tak pany ale gdzie się rozglądać za wymianą tuleji nic w necie nie moge znaleść,ile taka przyjemnośc mnie wyniesie?

no tuleji nie znajdziesz, tylko cały cylinder, tuleje mogą ci dorobić z żeliwa, ale lepiej zostawić nikasil Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:24, 03 Maj 2011    Temat postu:

Motor-tech wstawia tuleje do cylindrów. Cena 300zł.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tylko z nicasilem jest problem bo nie słyszałem, żeby ktoś professionalnie to w PL robił. Kolega z serwisu wysyła do Anglii cylindry i tam nakładają nowy nicasil. W takim sprzęcie jak LC4 to tuleja będzie najlepszym rozwiązanie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip dnia Wto 15:26, 03 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaban2222




Dołączył: 20 Kwi 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań

PostWysłany: Wto 22:40, 03 Maj 2011    Temat postu:

dzięki łukasz Very Happy jak się okaże że jednak będziesz tuleja do wymiany to napewno ją tam podesle.w czwartek moto idzie do mechaniora i się okarze co dalej.A masz może namiary gdybym potrzebował wymiany samych pierścieni?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:11, 04 Maj 2011    Temat postu:

pisz do sobka1985 na forum bo pracuje w serwisie KTM'a albo do jakiegoś przedstawiciela Wossnera lub Wiseco w zalezności jakiej firmy masz tłok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fakir




Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:51, 20 Maj 2011    Temat postu:

Witam orginalne uszczelniacze w ktore napewno warto zainwestowac okolo 23 zł za sztuke , pierscienie na zwykły tłok ok 220 zł na kuty 310 oczywiscie mowa o orginałach pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
papisx007
Gość






PostWysłany: Pią 21:57, 01 Lip 2011    Temat postu: Ktm gs 620rc

Witam, mam powazny problem z moim katem a jest to model gs620 rc z 95r. Ostatnio postanowilem wyjac instalacje i zostawic tyko gaszenie i czujnik temp. wraz z wenttylatorem. wywalilem wszystko typu swiatla kierunki i czunik luzu. po odpaleniu moto jak tylko silnik sie rozgrzał zaczal on strzasznie kopcic na bialo-niebiesko, i oczywiscie zaczal tez brac sporo oleju. Kilka dni przed zmiana instalacji zauwazylem ze dziwne rzeczy dzieja sie z olejem, a mianowicie na zimnym silniku na miarce bylo 3/4 jak troche pochodzil to bylo bardzo duzo ponad stan a po wystygniecie na miarce bylo ponizej minimum... dzisiaj zdjalem głowice wraz z cylindrem w celu sprawdzenie czy nie wydmuchalo uszczelki i czy z pierscieniami jest wszystko ok. Z tego co zaobserwowalem to wszystko jest w porzadku. Spotkaliscie sie juz kiedys z taka usterka? to ze wywalilem polowe instalacje ma jakis wplyw na dawke oleju??? gdy zdjalem cylinder w komorze korbowej bylo sporo oleju... czy to normalne w tym moto? Ktm-a mam od jakis 2 miesiecy i to jest pierwsza taka powazniejsza usterka.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
papisx




Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 22:17, 01 Lip 2011    Temat postu:

Mam jeszcze jedno pytanie... przy okazji wiecie moze jakie powinny byc luzy zaworowe w moim kacie?? na ssacych i na wydechu, bo lekko mi gra rozrzad. jestem nowy na forum i nie moglem doczytac nigdzie o tym... Sorka jak juz gdzie to pisaliscie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:33, 01 Lip 2011    Temat postu:

Brzmi jak zacięty zaworek bypass.
Oczywiście nie ma to żadnego związku z instalacją elektryczną.
Luzy zaworowe to 0,15mm na obu stronach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:56, 01 Lip 2011    Temat postu:

radze zagladac do zaworka bypass na dole silnika , prawdopodobnie zaciety .. typowa usterka , koszta czesci groszowe ,ma koszta rozwalonej korby po olaniu tego ....wiadomo... wal korbowy w kacie pracuje jak pompa , dostaje olej do smarowania , a potem go wypycha w silnik...chyba ze masz zaciety baypass to wlasnie olej dostaje sie do komory korbowej i nie moze z niej wyplynac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
papisx




Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 12:10, 02 Lip 2011    Temat postu:

Dzisiaj rozpołowiłem silnik, mieliscie racje zawór bypass jest zaciety ( w pozycji otwartej) przedmuchalem go i wylecial z niego jakis syf. teraz chodzi normalnie ale nie chcem znow zakladac starego bo dziala on mechanicznie to pewnie z biegiem lat sie zuzyl. orientujecie sie moze gdzie moge dostac taki zawor ? i jaki jest jego koszt? Przy okazji zapytam czy to wina zaworku ze wypchalo mi simering od strony zebatki lancuszka rozrzadu? tak ze starło cala gume i zaczelo trzec o metal.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:25, 02 Lip 2011    Temat postu:

o czesci pytaj w Auner.pl - jak maja na miejscu , to nastepnego dnia po zamowieniu masz ja w domu .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
papisx




Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 22:14, 14 Lip 2011    Temat postu:

Mieliście racje to była wina tylko i wyłącznie zaworka by-pass. po założeniu nowego wyjeździłem już 4 baki i nic się nie dzieje wszystko jest ok Smile dzięki za pomoc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 10:11, 13 Paź 2013    Temat postu:

Czy zawór bypas to to samo co jakiś zawór pod korbą, odpowiadający za odprowadzanie oleju do skrzyni biegów?
Ja u siebie LC4 wyczyściłem bypas ten pod silnikiem ale nadal coś się dzieje z olejem chyba niema obiegu albo coś takiego .
Gdzie ten zawór pod korbą, i jak go sprawdzić czy działa ?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin