Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 620 lc4, wątpliwość przed zakupem. Na co zwracać uwagę?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:22, 09 Lut 2011    Temat postu:

Zależy, który rocznik SC. Od któregoś roku zaczęli klepać SC z wałkiem. Między moto z wałkiem i bez wałka jest różnica, tj. czuć, czy moto ma wałek czy nie ma wałka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:00, 10 Lut 2011    Temat postu:

czy spotkal sie ktos z plaska, nie zebrowana puszka mikrofiltra w SC rocznik ponoc 97 - i do tego ma wyjscia na wezyki olejowe w innym miejscu niz ta zebrowana. Wyglada jak puszka filtra z EXC

p.s jest roznica w karterach SC a GS ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Czw 16:47, 10 Lut 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:53, 10 Lut 2011    Temat postu:

Rysiek24 napisał:
czy spotkal sie ktos z plaska, nie zebrowana puszka mikrofiltra w SC rocznik ponoc 97 - i do tego ma wyjscia na wezyki olejowe w innym miejscu niz ta zebrowana. Wyglada jak puszka filtra z EXC

p.s jest roznica w karterach SC a GS ?


Co do puchy to widziałem tylko żebrowane w LC4.


Różnica w karterach jest zawsze. Wcześniej główną różnicą był wałek wyrownoważający, potem wersja SC nie miała miejsca na rozrusznik, a GS miał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:13, 10 Lut 2011    Temat postu:

to zobaczcie na tego SC [link widoczny dla zalogowanych] , wizualnie bardzo piekny , nie wytarta rama , ladne plastiki - tylko ta puszka microfiltru dziwna . Co do goscia to jest to handlarzyna , kiedys mialem kupic od niego sprowadzoną 640 , ale cos mi w papierach sie nie zgadzalo i odpuscilem.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Czw 20:18, 10 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Czw 20:25, 10 Lut 2011    Temat postu:

Rysiek24 napisał:
to zobaczcie na tego SC [link widoczny dla zalogowanych] , wizualnie bardzo piekny , nie wytarta rama , ladne plastiki - tylko ta puszka microfiltru dziwna . Co do goscia to jest to handlarzyna , kiedys mialem kupic od niego sprowadzoną 640 , ale cos mi w papierach sie nie zgadzalo i odpuscilem.


Puszka mikrofiltru wyglada jak rozrusznik, w sumie czemu dziwna? Dziwny to dla mnie jest ten tacho, caly motocykl odpicowany a zegar jak z ubota rocznik 43:). Ale moto zacne, ja bym sie zainteresowal, zawsze mozna przetestowac na zywo, na zdjeciach to wzzystko moze fadnie wygldac i na odwrot


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:34, 10 Lut 2011    Temat postu:

dziwna , bo gdzie sie podziala oryginalna ? zegar fakt przestawiony , moze ktos aktualizowal przebieg do potrzeb klienta Very Happy

najchetniej kupil bym egs-e , ale malo tego i raczej w cenie , jeszcze sie zastanawiam czy szukac sc czy gs , w sumie jakis dlugich tras nie planuje nim robic , od tego mam VFR ke . No ale moze sie trafic 2 -3 tys w pare dni z tabolami na bagazniku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Czw 20:53, 10 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Czw 20:40, 10 Lut 2011    Temat postu:

Rysiek24 napisał:
dziwna , bo gdzie sie podziala oryginalna ? zegar fakt przestawiony , moze ktos aktualizowal przebieg do potrzeb klienta Very Happy

najchetniej kupil bym egs-e , ale malo tego i raczej w cenie , jeszcze sie zastanawiam czy szukac sc czy gs , w sumie jakis dlugich tras nie planuje nim robic , od tego mam VFR ke . No ale moze sie trafic 2 -3 tys w pare dni z tabolami na bagazniku.


Ja mialem EGS-E i mi styka, tzn nadal mam tylko teraz mam silnik 625HF w ramie. Plusy EGS-E oprucz 'guziczka' to bardzo male spalanie w lesie absolutny max 6.5 w trasie 4,7.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:59, 10 Lut 2011    Temat postu:

miales go na gazniku mikuni ? czy dellorto ? ponoc delki dosc kaprysne i czule na regulacje. Mam dostep do nowych mikuni tm z pompka i plaska przepustnica w cenie ok 1500 zl.

Mciek_KSF mysle zmiescic sie w 7 tys , nie boje sie mechaniki , swoje parchy robie sam. Jak jestes z Nowej Soli , to w tej miejscowosci stoi LC4 620 z 94 sporo wola , jak za sprowadzony , ale moze bys kuknal co to jest ?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Czw 21:08, 10 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:17, 10 Lut 2011    Temat postu:

Co do tego pierwszego SC to ładny. Jest nieźle oryginalny włącznie z siedzeniem i okleiną. Zegar też z tego modelu. Rok 97 miał w modelu SC właśnie taki licznik. Wydech na pewno nie z LC4. Według serwisówki tego modelu powinien mieć mikrofiltr w paski, a nie gładki. Cena 6,9tys + rejestracja około 500-700zł i cena za bdb stan KTM z tego rocznika.

Co do tego pomarańczowego to już pisałem gdzieś o nim. Cena chyba zaczynyał się rok temu od 6,5tys-7tys, żeby teraz kosztował 5tys ;] Jest to zwykły EGS z 94 bez wałka wyrównoważającego z malowanymi na pomarańczowo plastikami.

Ja mam EGS z 96r na gaźniku DELL'ORTO z dyszami wersji SC (195 dysza główna). Najniższe spalanie jakie zarejestrowałem to było 5,5l/100km. Co do regulacji to ja nie mam z nim najmniejszych problemów, ale może przez to, że mój jest w idealnym stanie, bo moto ma dopiero 24tys km.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip dnia Czw 22:18, 10 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 9:27, 11 Lut 2011    Temat postu:

wlasnie tez mi sie zdawalo ze tego pomaranczowego juz widzialem na aukcji za duzo wyzsza cene , celuje w sumie na roczniki z walkiem . Mieszkam przy granicy niemieckiej ,ale u nich ceny sa kosmiczne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek_KSF




Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowa Sól / Zielona Góra

PostWysłany: Sob 21:28, 12 Lut 2011    Temat postu:

co do tego z Nowej Soli to też się jeszcze zastanawiam, bo co do kupna to mi się aż tak bardzo nie spieszy.
jeździłem nim to silnik palił i chodził ładnie.
zmartwiło mnie tylko to, że jak jechałem na 3 bez gazu i dodałem mu troszkę więcej to się troszkę zdławił, ale puścił i zaczął iść normalnie.
kupujący informował mnie o tym, ale że niby był zimny, bo nikt nim nie jeździł na trasy ani nic od 2 lat, bo on sprowadził i wypucował i mu już nie leży bo woli ścigi...
Mój kolega zna dobrze sprzedawce i ponądź jest w bdb stanie silnika, ale ja się aż tak nie znam... Prawdopodobnie jak sprzedam niepotrzebne auto, to wybiorę się do niego ze znajomym mechanikiem i zdam relacje.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 0:01, 17 Lut 2011    Temat postu:

Co do tego, że się przydusi to może być kilka czynników. Jak długo stał to na pewno gaźnik do czyszczenia. Ja tak miałem w swoim kacie, że właśnie szybke odpuszczenie manetki i potem jej gwałtowne odkręcenie powodowały lekkie zachłysnięcie się moto. Regulacje gaźnika pomogły w moim przypadku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:10, 21 Lut 2011    Temat postu:

co to za wersja LC4 GS 620 RD ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek_KSF




Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowa Sól / Zielona Góra

PostWysłany: Pon 14:16, 21 Lut 2011    Temat postu:

nie wiem ale jest moja ;D
prawdopodobnie zwykłe EGS


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maciek_KSF dnia Pon 14:18, 21 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:58, 21 Lut 2011    Temat postu:

w tych oznaczeniach GS 620 RD i RA to ci dokładnie nie powiem. Są to oznaczenia fabryczne i często jedna literka może oznaczać np. aluminiową płytę pod silnik. Podobno RA oznaczało RALLY AUSFUHRUNG ale tego nikt nie wiem do końca. Dla ludzi były nazwy EGS, SC, SX, EGS-E, SXC, SM

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin