Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ktm 620 lc4 problem z ładowaniem akumulatora

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartekba




Dołączył: 09 Mar 2019
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:08, 14 Kwi 2020    Temat postu: Ktm 620 lc4 problem z ładowaniem akumulatora

Witam mam problem z ktm 620 lc4 96 rok(zapłon sem) brak ładowania na wolnych obrotach (12,4 v-potrafił rozładować aku) po dodaniu gazu wzrasta nawet do 20 volt. Gdy zauważyłem awarię ładował do 14,5 volta przy wyższych obrotach brak na wolnych. W tej chwili pali żarówki. Podmieniałem regulator napięcia brak jakichkolwiek zmian. Przy wyższych obrotach tj przy tak dużym ładowaniu zapala kontrolkę od kierunkowskazów moto nie gasnie nie ma problemu po nagrzaniu normalnie zapala (oczywiście nie jeżdżę nim bo coś jeszcze cholera usmaży) Dodam że jeszcze niczego nie mierzyłem (oporności na statorze i napięcie) i nie rozkręcałem od czego zacząć?
Pozdr Bartek


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bartekba dnia Wto 19:19, 14 Kwi 2020, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 19:27, 14 Kwi 2020    Temat postu:

hmm jakby nie było ładowania to problem jest w "elektrowni" - statorze, albo regulatorze, jak ładuje za dużo to tylko moze byc problem w regulatorze - on "uwala" prąd do masy regulując do tych 14V około, moze ten który podmieniałes jest uszkodzony

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartekba




Dołączył: 09 Mar 2019
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:03, 14 Kwi 2020    Temat postu:

Jest to bardzo prawdopodobne po jego założeniu (używany) takie mocne ładowanie poszło, wróciłem do starego tj tego który miałem w moto i dalej mam to samo tj ładowanie do 20 V (wychodzi na to że mam uszkodzone dwa regulatory). Tylko czy ten regulator nie uszkodził czegoś jeszcze w moto tj statora i stąd pytanie od czego zacząć ewentualnie jaki regulator założyć? Z kolejnym używanym orginałem już chyba nie będę eksperymentował

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 21:11, 14 Kwi 2020    Temat postu:

Jakby sie uszkodzil stator to by nie ladowal nic w ogole. Moze beda jakies zamienniki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodylktm




Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 41
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 17:28, 15 Kwi 2020    Temat postu:

regulator uszkodzony ... lub połączenie regulatora ... sprawdź połączenie z masą

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartekba




Dołączył: 09 Mar 2019
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:52, 15 Kwi 2020    Temat postu:

ok jutro posprawdzam dziękuję (krokodylktm zerknij w priv)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartekba




Dołączył: 09 Mar 2019
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:42, 17 Kwi 2020    Temat postu:

Sytuacja wygląda następująco prąd zmienny na uzwojeniu statora jest takich samych wartości co prąd stały na aku w trakcie pracy motocykla reszta uzwojeń ok. Wolne obroty około 13v wyższe nawet do 21v. Regulator napięcia zamienia tylko prąd zmienny na stały nie redukując napięcia. Help Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 13:51, 17 Kwi 2020    Temat postu:

czyli uszkodzony regulator napiecia - albo nie ma jak "ubic"pradu do masy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartekba




Dołączył: 09 Mar 2019
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:48, 17 Kwi 2020    Temat postu:

Dziękuję za pomoc już zaczynam działać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin