Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dziwny problem
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kabat




Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Śro 13:29, 30 Mar 2011    Temat postu:

bully napisał:
W serwisowce z 97 roku na stronie 24tej jest napisane, że nie trzeba rozpoławiać silnika żeby dostać się do zaworka, bo sie odkręca jakąś śrubę na lewym karterze na wysokości wlaśnie tego zaworka, ale dotyczy to SX, bo tylko tam był ten zawór w tym roku, reszta miała już dwie pompy.
,


Rzeczywiście, no to jadę do garażu luknąć czy mam taka śrubkę w silniku


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kabat




Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Śro 14:03, 30 Mar 2011    Temat postu:

niestety, u mnie nie ma tej śrubki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:33, 30 Mar 2011    Temat postu:

jesli masz silnik z walkiem , to i 2 pompy masz , wiec zaworka niema , bo zamiast niego druga pompa wyciaga olej. Jaka wersje LC4 masz ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kabat




Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Śro 19:33, 30 Mar 2011    Temat postu:

Nie ma co jzu kombinowac mam jedna pompe , ten zaworek i tyle. Jestem na 100% pewny ze to zawor sie zawiesil i nie pozwala olejowi przedostac sie do skrzyni biegow, dlatego komora korbowodu jest pelna oleju, a obok w skrzyni jest sucho. Kat jest z 95 roku wiec wszytko sie zgadza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:45, 30 Mar 2011    Temat postu:

Rysiek24 napisał:
jesli masz silnik z walkiem , to i 2 pompy masz , wiec zaworka niema , bo zamiast niego druga pompa wyciaga olej. Jaka wersje LC4 masz ?


Błąd. Dwie pompy są dopiero od 97r. Wcześniejsze silniki mają i wałek i ten zaworek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Śro 20:02, 30 Mar 2011    Temat postu:

A ja nie mam wałka, drugiej pompy, ani zaworka, nie ma nawet miejsca żeby go gdzieś wkręcić, wiem bo miałem silnik rozłożony do zera, nie mam tego kanału olejowego w prawym karterze który wychodzi do góry i łączy sie metalową rurką z skrzynią biegów, mam tylko węża, który leci z dolnej części skrzyni korbowej do skrzyni biegów od góry.

LC4 600 rok 1993 przejściówka czyli cały silnik i rama jak w 620 a cylinder i glowica 600.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bully dnia Śro 20:02, 30 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:08, 30 Mar 2011    Temat postu:

A od 2004 są 2 pompy o innych przełożeniach - wydajniejsze (kosz sprzęgła też ma inną koronę w związku z tym) i zdaje się, że dodatkowy przewód i dysza smarująca doszła (od przodu silnika w lewym karterze).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:39, 30 Mar 2011    Temat postu:

czyli ciagle maja problemy ze smarowaniem ...ciekawe ile taka 620 pociagnie bez wymiany korby i tloka ? 30 tys km ? ja mam niby 15 , ale malo mozliwe , nawet jak na niemca , aczkolwiek tarcze w idealnym stanie , oleju nie lyka , silnik pracuje nie za cicho ( szczegolnie sprzeglo slychac na luzie)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:27, 30 Mar 2011    Temat postu:

U mnie też sprzęgło słychać. Jest to objaw użycia łożyska kulkowego czyli masz jeszcze oryginał jak ja. Po wymianie na rolkowe podobno problem znika. Była też akcja serwisowa w którymś roku wymiany tego łożyska.

Co do przebiegów:
Na niemieckim forum jest kolo co ma nalatane 130tys na jednym tłoku w LC4 600. Na advriderze jest kilka tematów o 640 z przebiegami około lub ponad 100tys bez wymiany tłoka. Ja mam aktualnie 24tys na oryginalnym tłoku i wszystko przy 19tys km było w jak najlepszym porządku w silniku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip dnia Śro 22:27, 30 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kabat




Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Sob 9:05, 09 Kwi 2011    Temat postu:

Silnik już zrobiony. Stary zaworek był tak zapieczony, ze nie moglem ruszyć tej kulki śrubokrętem. Zawiesiła się w pozycji zamkniętej, tak jak myślałem. Założyłem nowy zaworek i wszytko śmiga jak trzeba:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sztamgres




Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wola Blakowa ŁÓDZKIE

PostWysłany: Sob 14:33, 30 Kwi 2011    Temat postu:

Więc jak trzeba rozpoławiac silnik czy nie trzeba, mam 400 z 95 roku i mam to samo:((

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kabat




Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Nie 16:41, 01 Maj 2011    Temat postu:

sztamgres napisał:
Więc jak trzeba rozpoławiac silnik czy nie trzeba, mam 400 z 95 roku i mam to samo:((


Trzeba.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Nie 19:28, 01 Maj 2011    Temat postu:

sztamgres napisał:
Więc jak trzeba rozpoławiac silnik czy nie trzeba, mam 400 z 95 roku i mam to samo:((


Pisałeś chyba do mnie dzisiaj na GG, właśnie wróciłem z rajdu i nie miałem czasu odpisać, ale tak - trzeba rozebrać silnik:/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jadwtr
Gość






PostWysłany: Czw 12:22, 17 Paź 2013    Temat postu:

LC4 95 400 ER Strasznie sie grzał i kopcił na czarno.
Rozwaliło mi silnik bo wyczyściłem tylko bypas myślac że to to i tak jeździłem -efekt :
- tłok przypiepszył w swiece i teraz nie dochodzi do GMP i nie schodzi do końca w dół.
Pewnie uszkodzony zawór w głowicy a w skrzyni korbowej pełno oleju ?
Porażka -wał też napewno spierdzielony i tłok ?
jak sprawdzi ten kugelventil (zawór zwrotny)bez rozpoławiania silnika i go rozruszac - mże przez tą rurkę olejową do skrzyni biegów koło dźwigni sprzęgła (pierdyknąc ciśnieniem lub podciśnieniem - może ruszy zawór)
Wymyslcie cos bo niemam kasy a sam się bję rozbierac silnik.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jadwtr
Gość






PostWysłany: Nie 12:44, 20 Paź 2013    Temat postu:

EUREKA Sprawdziłem kugelventil bez rozbierania silnika.
(mam tylko jedną pompę r.95)
Tak jak myślałem :
Wkręciłem rurkę olejową tą koło dźwigni sprzęgła.
W otwór bliżej głowicy wkręciłem gumową rurkę a do niej podłączyłem dużą strzykawkę 100ml z apteki.
Jak wtłaczam powietrze nie idzie, ale jak zasysam wciąga olej i powietrze z korby więc działa.
Dodatkowo: sprawdziłem tak zamiast świecy wkręciłem gumową rurkę , zatkałem szczelnie wejście do głowicy i wyjścia wydechu z głowicy.
Gdy dmucham zwiększając ciśnienie , to tym otworem co była wcześniej strzykawka po pokonaniu oporu sprężyny (kugelventil) - idzie powietrze !!! , a gdy zasysam w komorze korby robi się podciśnienie. Czyli zawór zwrotny działa.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin