Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dla czego na tym forum tak cicho i spokojnie?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:49, 29 Lis 2010    Temat postu: Dla czego na tym forum tak cicho i spokojnie?

Witam,
tak się zastanawiam dla czego tu taki mały ruch i mało dyskusji? LC4 to przecież zacny motocykl, wręcz kultowy. Ma duże możliwości w porównaniu do konkurencji ze tej półki, ma wielu zwolenników i wielu wręcz fanatyków. Po tym forum jednak tego nie widać... a szkoda.
Chociaż im dłużej się zastanawiam tym bardziej klaruje mi się w głowie jedna odpowiedź: Bo miłośnicy LC4 nimi po prostu jeżdżą a nie o nich mówią, nie tracą czasu na gadanie a korzystają z jego możliwości sprawiając sobie przyjemnośćWink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Pon 21:37, 29 Lis 2010    Temat postu: Re: Dla czego na tym forum tak cicho i spokojnie?

mariantofana napisał:
Witam,
tak się zastanawiam dla czego tu taki mały ruch i mało dyskusji? LC4 to przecież zacny motocykl, wręcz kultowy. Ma duże możliwości w porównaniu do konkurencji ze tej półki, ma wielu zwolenników i wielu wręcz fanatyków. Po tym forum jednak tego nie widać... a szkoda.
Chociaż im dłużej się zastanawiam tym bardziej klaruje mi się w głowie jedna odpowiedź: Bo miłośnicy LC4 nimi po prostu jeżdżą a nie o nich mówią, nie tracą czasu na gadanie a korzystają z jego możliwości sprawiając sobie przyjemnośćWink


HeHe dobry temat!
Ja właśnie jestem takim użytkownikiem, który jeździ a nie gada o tym:)
Teraz czeka nas przymusowa abstynencja, zima na maxa i nawet nieche mi sie jechac do garazu i popatrzeć na maszynę popijając piwo;/. a przydalo by sie bo cos mi sie poci dekel magneto i musial bym to sprawdzic, aku tez przydalo by sie wyjac i zawiesc do ciepłego.
Pozostalo mi ogladanie filmow na youtube i swoich produkcji.
Nie wiem czy kojarzycie grupe dyskusyjna 'precle' - pl.rec.motocykle
, to jest wlasnie taki klub malkontentów i omnibusów, po 3 latach czytania tej grupy stwierdziłem, ze szkoda moich nerwów i zrezygnowałem z subskrypcji bo mi sie zygac chcialo - hehe. Jak ktos chce pocztac o niczym to tam bedzie sie czul jak w domu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:55, 29 Lis 2010    Temat postu: Re: Dla czego na tym forum tak cicho i spokojnie?

Karambol napisał:


Teraz czeka nas przymusowa abstynencja, zima na maxa
no wlasnie z tego powodu założyłem ten temat bo póki nie zrobię "zimówek" do Kata to nie pojeżdżę. Na szczęście garaż mam w domu i ciepło tam jak w pokoju (23 st. C) wiec mogę grzebać do woli a wieczorem z kumplami od moto wypić piwo patrząc na maszynęSmile

Przydałoby się spotkać w gronie miłośników LC4 tylko jak to zorganizować kiedy mało kto to czyta...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Pon 22:05, 29 Lis 2010    Temat postu:

Moze nie tyle malo czyta, co malo ludzi u nas ma lc4 bo jak widze watki o enduro na forach czy grupach dyslkusyjnych to nie ma zadnego, ktory poleca lc4. Same xt, tt itp - porazka.
Wogole zauważyłem ze lc4 to jest jakis dziwnie postrzegany u nas motocykl, za silony, za ciężki, za wymagajacy i wogole za malo japoński.
aha no i gazniki do dupy, odpalic tego nie mozna, psuje sie.. same rewelacje. wystarczy poczytac te cholerne precle


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 3:26, 30 Lis 2010    Temat postu:

Właśnie też nie rozumiem takiego podejścia a nade wszystko mitów na temat jego awaryjności i obsługi. Według mnie jeżeli się dba i robi wszystko zgodnie z zaleceniami producenta to nie ma żadnych problemów. Lekki to on nie jest ale nie ma co przesadzać! przy tej mocy i zawieszeniu tej wagi się nie odczuwa. Do wariowania po lesie i takiej jazdy jak w Twoich filmikach jest git:) Piszesz o gaźniku Delląorto... że gaznik do dupy piszą ci co nie dbają o niego i go nie regulują. Czy za mało japoński? ja wiem... zapłon japoński, pompy oleju japońskie, gaźnik (w 640) japoński, obręcze kół też japońskie... Psioczą że mało w nim Austrii i tak dalej... ale nie sztuką jest zrobić całość w jednym kraju a zebrać to co najlepsze z różnych krajów, firm i poskładać do kupy. W ten sposób mamy Hamulce Brembo, zawias WP, plastiki Acerbis, koła DID, i kilka innych rzeczy dobrych firm połączonych włoskim "dizajnem" co sprawia, że to na prawdę ładna mocna i dająca dużo przyjemności z jazdy maszyna...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Wto 18:56, 30 Lis 2010    Temat postu:

Fakt, ma duzo japonskich elementow, wyglada najlepiej ze wszystkich enduro, brzmi tez najlepiej, ma największa moc w porownaniou do konkurencji (chyba tylko XR650R jest mocniejsza ale za to mniej uniwersalna). Jest tez najlżejszy z Hardendurowych motocykli, wazy swoje ale prowadzi sie super, ma tez najlepsze zawieszenie. Ale u nas jest zupelnie niszowy, nie brany pod uwage. Ludzie reaguja pozytywnie- O! KTM, super..ale nikt nie tratuje go jako potencjalnej maszyny dla siebie. Kiedy prawie 6 lat temu kupowaliśmy swoje pierwsze LC4 zaden servis nie poitrafil ich servisowac, nikt nie wiedzial co to. Po kilku latach wszystko robie w nim sam a w okolicy pojawilo sie jakies 10 KTM'ow - ludzie sie naoglądali i pokupowali. I tak zapoczątkowaliśmy z bratem mode na Katy:D Ale w necie nadal widac, ze to bardzo rzadki sprzet. DObrze, ze czesci mozna dostac bez problemow, chyba tylk oza wyjatkiem linek, np ssania czy predkosciomierza;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin