Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czy warto.
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Pią 10:00, 03 Sie 2012    Temat postu:

Ok napisałem do typa zeby mi napisał nr ramy i zrobił więcej zdjęć. Jak się okaze ze faktycznie to 92r to niech spada.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:34, 03 Sie 2012    Temat postu:

bo to jest 600 bez wałka wyrównowazajacego czyli roczniki chyba do max 93r, daj sobie spokuj z tym badziewiem lepiej kupic w tej cenie zabite 2t niz pchac sie w tak starego kata w 4t

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
7beat




Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: makó maz

PostWysłany: Sob 8:31, 04 Sie 2012    Temat postu:

o stare 2t to chyba jeszcze gorszy wybór od 4t,tak sie potrafią sypać i rujnować kieszeń że szok, ten kat jak sie okaże żę ma wmiare zdrowy piec to myśle żę by się opłacało, ja kupiłem swojego i też mocno dymił i wgl. nie chciał odpalać, rozebrałem piec i tłok siedział wossnera, korba w idealnym stanie, łańcuszek rozrządu podobno był nowy i na taki wygladał, zregenerowałem głowice za 150zł i kupiłem nowe pierścienie i śmigałem ponad rok, zrobiłem z 10tys. bez żądnych awarii silnika, tylko trzeba często zawory ustawiać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Sob 11:28, 04 Sie 2012    Temat postu:

A co myślicie jak bym kupił cały motocykl tylko ze beż silnika, a silnik jakiś na allegro dorwał od nowszego modelu? Da radę wstawić jakiś nowszy silnik do tego rocznika kata?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:40, 04 Sie 2012    Temat postu:

to zalezy ale beda z tym problemy , silnik z walkiem nie wejdzie do ramy w ktorej byl silnik bez walka bo jest po prostu dluzszy ,druga sprawa obieg oleju w ramie , ale to mozna przerobic na mikrofiltr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Nie 8:01, 05 Sie 2012    Temat postu:

A to ja dziękuję, nie chce mi się aż tak kombinować, a na koniec okaze się ze wsadziłem tyle kasy że mógłbym sobie kupić sprawną maszynę i o wiele bardziej młodszą rocznikowo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
7beat




Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: makó maz

PostWysłany: Nie 10:16, 05 Sie 2012    Temat postu:

no dokładnie, teraz za 5-6 tys. idzie wyrwać mega zdrowego kata, tylko musisz troche poszukać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 22:23, 17 Paź 2012    Temat postu:

Jeśli sprawa aktualna, to mam KTM LC4 96r. na sprzedaż. W kacie wymieniałem tłok wraz z uszczelkami i innymi bajerami. Największym jego mankamentem jest brak przedniej owiewki. Do tego linka od licznika oraz odprężnika i brak tylnych kierunków. Poza tym w 100% oryginał. Silnik jest mega zdrowy. Oczywiście papiery OC przeglądy itd posiada.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin