Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

TPI nie wkręca sie na obroty
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pisiek




Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:34, 03 Cze 2018    Temat postu: TPI nie wkręca sie na obroty

Cześć wszystkim, 2 tygodnie temu stałem się szczęśliwym (do dzisiaj) posiadaczem nowego KTMa 250TPI. Dziś w wąwozie motor zaczął przerywać na wyższych obrotach, po czym zapaliła się lampka silnika i silnik nie chce się wkręcać sie na wysokie obroty. Tak jak by się coś przytkało. Kontrolna silnika mruga 2x. Nie wiem co to może oznaczać, obstawiam że jeden wtrysk się przytkał lub padł, ten od wysokich obrotów.
Kolejna wątpliwość czy jeśli chciałbym oddać motor na gwarancję to czy muszę zakładać ten homologowany dyfuzor ? I czy mogę go oddać do każdego ASO KTM w PL ? Bo kupiłem w nowym targu a najbliższy Serwis mam w KRK
Dodam że motor ma zrobione 7MTH.
Z góry dzięki za rady


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek919




Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Dynowa

PostWysłany: Pon 6:27, 04 Cze 2018    Temat postu:

może nie na temat ale kolega kopił 250 tpi i zrobił 2 kilometry 0,3mth i zatarł mu się silnik i został odwieziony do dilera tam gdzie był kupiony

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 7:36, 04 Cze 2018    Temat postu:

nie musisz dyfuzora zakładać.

a jak kupiłes motocykl to dostałes go rozblokowanego czy sam zmieniałes dyfuzor/ dolot itp ?

sprawdź w instrukcji obsługi którą dostałes co oznaczają 2 migniecia - prawdopodobnie sie nie wkreca bo wszedł w jakis truyb awaryjny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pisiek




Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 7:44, 04 Cze 2018    Temat postu:

Jak kupiłem to był już ten dyfuzor co mam teraz. Czyli Duży. Ale nie wiesz czy na podstawie Faktury VAT powinni mi to zrobić np w Krakowie? Czy muszę jechać tam gdzie kupiłem. Sprawdzałem manualal co to może oznaczać i nie moge tego nigdzie znalezć co oznaczaja 2 mignięcia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 8:30, 04 Cze 2018    Temat postu:

teoretycznie zadnej faktury nie potrzebujesz - jestes posiadaczem ktma na gwarancji to nawet w bangladeszu cie ta gwartancja obowiązuje - ale róznie dealerzy podchodza z terminami usług tego typu - wiec to musisz juz indywidualnie sie umawiać jak cie potraktują w krakowie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:57, 04 Cze 2018    Temat postu:

Spróbuj odpowietrzyć pompę oleju

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pisiek




Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:54, 04 Cze 2018    Temat postu:

W Krakowie sie dowiedziałem że Gwarancja obejmuje pod warunkiem że po 1Mth zrobiło sie pierwszy serwis w ASO . To jaka kompletna porażka. To tak jak bym kupił nowy samochód i żeby nie stracić gwarancji po 100Km mam zrobić pierwszy serwis. Rams a co może mieć wspólnego pompa oleju z przerwaniem na wysokich obrotach?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 18:05, 04 Cze 2018    Temat postu:

czemu porażka ? gwarancja zawsze ma swoje wymagania.

to sa motocykle wyczynowe/sportowe - przy pierwszych godzinach pracy wiele rzeczy sie układa i wymaga kontroli - to nie skuter który ma byc bezobsługowy

zapytaj u swojego dealera - ja pracuje w ASO ktma, jeżeli klient u nas by kupił motocykl i miał problem nawet bez tego przeglądu po 1mth na pewno bysmy pomogli - ale jak ktos woli kupic dalej bo znajdzie 500 zł taniej Very Happy to teraz taki klient jest mało cenny dla dealera... a naprawy gwarancyjne są zwykle mało opłacalne dla dealera - ktm ma swój cennik zwykle mocno naciągniety. wiec na przyszłosc - polecam zaopatrywać sie w sprzęt u dobrego sprawdzonego dealera i problemów aż takich nie bedzie

co do pompki - komnputer moze widziec jakis błąd i wejść w tryb awaryjny/bezpieczny żeby niczego nie uszkodzic. warto pompe odpowietrzyc - masz narzedzie do tego wiec stracisz jedynie kilka minut a moze rozwiązesz problem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thomas-74-74




Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko

PostWysłany: Pon 20:28, 04 Cze 2018    Temat postu:

[quote="henio12323"]czemu porażka ? gwarancja zawsze ma swoje wymagania.

to sa motocykle wyczynowe/sportowe - przy pierwszych godzinach pracy wiele rzeczy sie układa i wymaga kontroli - to nie skuter który ma byc bezobsługowy

Ale co taki serwis skontroluje jak się klocki ułożyły do tarczy czy du*a ridera do siedzenia,gwarancja jest tak napisana aby wyciągnąć jak najwięcej kasy od posiadacza ew go wydymać w takiej sytuacji Zresztą co ma się układać po za tymi dwoma wspomnianymi elementami ,jak ma jebnąć to jebnie ot tyle


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pisiek




Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:12, 04 Cze 2018    Temat postu:

Dla mnie ta 1mth to porażka, sorry, ale co ma zrobić klient który najbliższy ASO ma np. 200 km od domu. Ma kupić motor odpalić przewiezć i się i dymać 400km tam i z powrotem żeby mu pieczątkę wbili? Ścigacze też są sprzętami wyczynowymi/sportowymi a nikt nie nakazuje ich serwisować po pierwszych 100Km.
Jutro jadę do ASO podpiąć się pod kompa i dam znać co wyszło, mam nadzieję że to pierdoła Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 21:17, 04 Cze 2018    Temat postu:

hehe widze że wiekszosc ludzi którzy wypowiadaja sie w takich tematach nówke widzieli tylko w katalogu Razz

otóż sporo rzeczy potrafi wyniknąć - nie zawsze tez chodzi o zuzycie po 1h a o "poprawienie" fabryki. zdaza sie że cos sie poluzuje, często dosyc potrafią sie ( to akurat w kazdym motocyklu ) luzowac szprychy w kołach - wiekszosc uzytkowników nawet nie kontroluje tego. a kasa ? jaka kasa jak ktos kupuje moto za prawie 40 tysiecy to 200-300 zł w jedna czy druga strone to żadna kasa.

jakie scigacze ? scigacz to sprzet torowy - to co sprzedaja dla uzytkowników to sa motocykle szosowe. interwały miedzyserwisowe sa max wydłużone. tam nie bedzie opisu w ksiazce że sprawdzic korbe co 100 godzin bo nie ma szans na jej uszkodzenie - w EXC juz inna sprawa.

zwykle to pierdoła - przy nowym motocyklu mało kiedy wychodzą grubsze awarie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pisiek




Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:55, 04 Cze 2018    Temat postu:

Każdy ma trochę racji, ale to że ktoś wydaję ponad 30tys na moto to nie znaczy że jest jeleniem i zapłaci za wszystko co producent sobie wymyśli. Prawda jest taka że KTM ma poniekąd monopol na rynku ponieważ są krok przed konkurencją. A po godzinie faktycznie może się się coś popuścić, ale wg mnie prościej by było jak by sprzedawali motocykle z przebiegiem 1MTH. A szprychy to każdy może sobie sam sprawdzić.
Henio słyszałeś coś o wadliwych membranach w nowych modelach?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thomas-74-74




Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko

PostWysłany: Pon 22:30, 04 Cze 2018    Temat postu:

[quote="henio12323"]hehe widze że wiekszosc ludzi którzy wypowiadaja sie w takich tematach nówke widzieli tylko w katalogu Razz

otóż sporo rzeczy potrafi wyniknąć - nie zawsze tez chodzi o zuzycie po 1h a o "poprawienie" fabryki. zdaza sie że cos sie poluzuje, często dosyc potrafią sie ( to akurat w kazdym motocyklu ) luzowac szprychy w kołach - wiekszosc uzytkowników nawet nie kontroluje tego. a kasa ? jaka kasa jak ktos kupuje moto za prawie 40 tysiecy to 200-300 zł w jedna czy druga strone to żadna kasa.

Serio poprawiacie fabrykę i dokręcacie śrubki za 300 złotych po 1mth,to są chyba jakieś jaja a z szprychami to już całkowicie po bandzie w motocyklu za ponad 40 koła ,jak by nie patrzeć nie jest to nic innego jak dymanie klienta.A po drodze były jeszcze korekty mapy tak jakoś to nazwali raz? ile cenili? jak już piszemy o tych drobnych wydatkach A nowy dotykałem u kolegi który zresztą sprzedał po 20mth jemu nie siadła.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 6:45, 05 Cze 2018    Temat postu:

pisiek - moze i "kazdy" potrafi sobie naciągnąc szprychy - ale mało wiesz o rynku - 80% motocykli nowych kupują panowie w przy ciasnych spodniach i szaliczkach na szyjach którzy na stacji benzynowej prosza obsługe o pomoc w tankowaniu Very Happy ale tez sporo "zawodnikow" nie mysli o takich kontrolach - bo przeciez nowe moto to co ma sie zepsuc - a niejednokrotnie widać tego typu uszkodzenia że w swiezych maszynach cos jest niedokręcone. wiec moze i ty byś spradził wszystko i dla ciebie serwis nie byłby potrzebny - ale wiekszosc uzytkowników niestety to olewa.

żeby sprzedawac motocykl z przebiegiem 1mth musiał by byc zatrudniony tester który by jeździł tą jedną godzine - chciałbys kupowac nowe moto uwalone gdzies błotem ? z troche zjechanymi oponkami i to jeszcze drożej - bo testera trzeba oplacic Very Happy

thomas - skoro to dla ciebie jaja to koncze temat bo widze pojęcia nie masz o nowych motocyklach Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
razzr294




Dołączył: 26 Mar 2018
Posty: 29
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WWA

PostWysłany: Wto 8:43, 05 Cze 2018    Temat postu:

Ja wiem Heniu że będziesz do końca bronił KTMa bo nie kąsa się ręki która karmi ale z tą 1 mth to faktycznie przesada, ja rozumiem sens tego czemu akurat po 1 mth trzeba wstawić się na przegląd, KTMy są maszynowo skręcane w fabrykach i priorytetem jest żeby naklepać ich jak najwięcej możliwie najniższym kosztem, nie mniej jednak są to najdroższe tego typu sprzęty na rynku i o możliwie najwyższym potencjale sportowym więc moim skromnym zdaniem już na poziomie fabryki motocykl powinien być sprawdzony a do klienta trafić już po tej jednej mth i nie jest to jakiś dziwny wymysł bo tak właśnie np. dociera się nowe samochody w fabryce po czym kasują licznik do 0, w innych fabrykach motocyklowych robiono dokładnie to samo. Piszesz że przy 40k 200 czy 300zł to niewiele a tyle realnie kosztowałaby obsługa takiego motocykla po 1 mth, nikt nie każe go mazać w błocie, zawsze można mieć komplet kół na warsztacie które możnaby było założyć i pojeździć po placu, wystarczy trochę wyobraźni ale z KTMem zawsze były tego typu problemy, pęknięty cylinder po 5 mth w SXF i tak samo nie było dialogu nawet z dealerem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin