Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

TPI nie wkręca sie na obroty
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 8:51, 05 Cze 2018    Temat postu:

mnie ta reka nie karmi - ja naprawiam wszelkie motocykle i mi obojętne co trafi. bardziej chodzi mi o ogół tego co wynika z posiadania nowego motocykla - niestety jak juz wspomniałem coraz wiecej uzytkowników tego typu motocykli nie ma pojęcia o jego serwisowaniu. i realnie po 1mth wychodza czasem rzeczy których przecietny uzytkownik moze pominac.

to że moto powinien byc sprawdzony w fabryce sie zgodze - jest kontrola jakosci, ale kiedys kazdą częśc w ktmie składał ktos z tytułem inzyniera pewnie Razz teraz to pewnie uchodźcy bo najtaniej wychodzi - niestety wszystko idzie w strone gorszej jakosci.

po jeżdzeiu po placu nie ułozysz szprych w kole, nie uzyskasz wibracji które mogą cos poluzować. a silniki są uruchamiane na hamowni - kazda sztuka wiec jeżeli chodzi o prace silnika to jest kontrolowane.

co do gwarancji - tutaj niestety ktm róznie do tego podchodzi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bakmichu




Dołączył: 14 Mar 2018
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:19, 05 Cze 2018    Temat postu:

Ja kupiłem nowa 500 six days w łodzi salon profi - ogólnie polecam, miło i sympatycznie, cenę też można negocjować a i wszystko wytłumaczą ci dla kogo się opłaca leasing, kredyt, gotówka czy na firme czy nie itp. Po kupnie odkręciła mi się tylko jedna śrubka od czujnika katalizatora. Lecz zadzwoniłem do salonu mówię ,że dziwnie chodzi i głośno tak jakby głos był pusty zarazem. I dealer mi powiedział ,abym sprawdził czujnik katalizatora bo fabrycznie oni go demontują i jest zakorkowany śrubą - i niestety słabo dokręcona była śruba i wypadła. Po zaślepieniu problem zniknął.

Jak dbasz to też tak masz. Ja np pierwszy olej wymieniłem po 0.8 mth, kolejny 11 mth, i teraz 25mth wymieniłem. Obecnie mam już 30 mth, a jeźdzę po lasach i wokół komina i własnych górach. Więc jak na taki motor wykorzystuje jego potencjał w 30%, ostatnio założyłem już nową oponę MICHELIN ENDURO 140/80-18 MEDIUM FIM 70R TT oraz tublissa.

Ciekaw jestem ile wytrzyma mi te moto bez remontu i o takie dbanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 21:58, 05 Cze 2018    Temat postu:

Pisiek napisał:
Ścigacze też są sprzętami wyczynowymi/sportowymi a nikt nie nakazuje ich serwisować po pierwszych 100Km.


"Ninja H2R - Motocykl jest sprzedawany bez gwarancji, a właściciel przyjmuje do wiadomości, że wszelkie naprawy są wyłącznie jego kosztem. „Na każde 15 godzin pracy silnika powyżej poziomu 8000 obr/min, silnik wymaga inspekcji. Na każde 30 godzin pracy, dół silnika wymaga rozebrania, gruntownego przebadania i wymian w razie konieczności”."


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pisiek




Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:19, 05 Cze 2018    Temat postu:

To są wszystko zabiegi w celu uniknięcia odpowiedzialności. Ale mniejsza o to. Byłem dziś zawieźć Ktma do serwisu. I po podłączeniu kompa pojawił się błąd nieznany 883. Pan Mechanik stwierdził że nie wie co to jest. I żebym jechał tam gdzie kupiłem motocykl. Więc zawiozlem go do nowego targu i czekam na odp. A podmieniłem kompa innego tpi i nic nie pomogło. Henio dasz radę mi sprawdzic co może oznaczac błąd 883?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 6:25, 06 Cze 2018    Temat postu:

no a w jakim innym celu ? wiadomo ze o odpowiedzialność chodzi - ale jak sobie wyobrażacie dawanie gwarancji na motocykle sportowe ? jak weźmie zawodnik i czesto nastepnego dnia po odbiorze maszyny ma zawody to zarznąć moze momentalnie - tu nie bardzo jest co gwarantować

poszperam co to moze znaczyc - ale błędy ktma maja inne kody troche ale rzuce okiem czy cos w serwisówce nie ma


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 6:53, 06 Cze 2018    Temat postu:

Polityka gwarancyjna firmy KTM/HUS jest delikatnie mówiąc mocno kontrowersyjna- nie ma sensu się rozpisywać bo się tylko można wku...ić.
Dlatego od strony konsumenta najsensowniej jest kupować u odpowiedzialnego i znanego sobie dealera- bo tacy dbają o stałych klientów i w razie problemów pomogą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Śro 14:24, 06 Cze 2018    Temat postu:

Jestem w szoku, że w serwisie KTM odczytali kod błędu, a nie powiedzieli co oznacza (o naprawie usterki nawet nie wspominam). Z tego co się domyślam to mają komputer diagnostyczny producenta i on sam powinien już rozkodować błąd. Ciężko mieć pretensje do oprogramowania, ale w takim przypadku serwis powinien zadzwonić/napisać maila do centrali i po chwili powinni mieć odpowiedź. Pełen brak profesjonalizmu. Chyba że nie byłeś w autoryzowanym serwisie KTM Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 14:51, 06 Cze 2018    Temat postu:

niestetyy tak kolorowo nie ma jak myslisz, w centrali siedzi jeden gosc co obsługuje technike na cała PL - potrafi go nie byc kilka dni w KTMie i nie dostaniesz zadnej odpowiedzi z centrali Very Happy

a błąd powinni zweryfikować dokładniej

ja nie mam opisu błędów numerkami wiec niestety nie pomoge


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Śro 17:31, 06 Cze 2018    Temat postu:

miałem na myśli Austrię Very Happy nawet nie wiedziałem, że jest coś takiego jak centrala KTM w Polsce. Masz na myśli importera?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 19:28, 06 Cze 2018    Temat postu:

siedzi gosc w zasadzie to w bratysławie - bo tam jest oddział ktory obsługuje polske czechy i jeszcze kilka panstw, on jest polakiem i z nim sie załatwia tematy. - jednego goscia nie ma i juz nikt ci nie pomoże praktycznie. ( czasem zdalnie w kompie grzebią inni pracownicy ale zgłasza sie do tego jednego goscia)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Śro 19:32, 06 Cze 2018    Temat postu:

to słabiutko. Szczególnie z kompem, który robiony jest pod zaledwie kilka motocykli i nie działa jak powinien

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 20:03, 06 Cze 2018    Temat postu:

nie wiem co oni w ogóle odczytali za błąd i czym

w ktmie jakie kody spotykałem to wszystkie były 4 cyfrowe ( i 4 cyfry inne w nawiasie ) nigdy sie nie rozgryzałem co te kody znacza - bo zawsze przy kodzie jest po angielsku opis błędu wiec tutaj cos dziwnie im wyszło Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
e46




Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin

PostWysłany: Śro 20:24, 06 Cze 2018    Temat postu:

Można gdybać, że jeśli to jakiś kod OBD (jeśli podłączyli jakiś komp diagnostyczny uniwersalny) to:

P0883 TCM Power Input Signal High - jakieś zwarcie zasilania sygnału ze skrzyni (ale chyba w tym moto takiego nie ma)

P1883 Engine Coolant Level Switch Circuit Failure, GEM - chyba też takiego czegoś brak w TPI

Często tak jest że uniwersalne interfejsy diagnostyczne pokazują bzdury rozpoznawalne tylko na "firmowym" kompie

Dla przykładu w samochodach na uniwersalnym sprzęcie diagnostycznym nagminnie mylony jest czujnik uderzenia bocznego z czujnikiem zapięcia pasów

Odnośnie gwarancji, to przecież wiadomo że w KTM wyczynowych jest "do bramy i się nie znamy"


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez e46 dnia Śro 20:26, 06 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pisiek




Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:53, 06 Cze 2018    Temat postu:

Mam nadzieję że jutro się wszystko okaże i Mam też nadzieję że nie stracę sympatii do do marki Ktm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 7:42, 07 Cze 2018    Temat postu:

kup bete Very Happy to sie zaprzyjaźnisz ze spawaczami ram przy okazji Razz albo gasgasa - bedziesz czekał miesiac na częsci. o sherco nie wspomne Very Happy takze czy chcesz czy nie kochać musisz Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin