Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tarcze sprzęgłowe
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:25, 29 Lip 2015    Temat postu:

pisze tam że ma to też wpływ na klamkę więc może popróbuj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:28, 29 Lip 2015    Temat postu:

Sprawdzę jutro. Teraz mam ustawione na Z.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:47, 10 Sie 2015    Temat postu:

Wymieniłem wszystko tak jak pisałem. Teraz mam problem taki, że gdy wcisnę klamkę sprzęgła do samego końca i lekko puszczę to motocykl rusza. Sprzęgło nie działa tak jak miałem we wcześniejszym motorze, że jak do połowy wcisnąłem klamkę to już sprzęgło było rozłączone. Teraz muszę wcisnąć całą klamkę żeby wysprzęglić. Odpowietrzałem sprzęgło i żadnych efektów to nie dało. Czy powodem tego działania może być ten pręt co idzie od wysprzęglika do kosza sprzęgłowego? Troszeczkę wydaje mi się podejrzany, ktoś przy nim coś kombinował wcześniej bo jest tak jakby przeszlifowany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pon 18:18, 10 Sie 2015    Temat postu:

Oczywiście przycięcie prętu miałoby właśnie takie objawy. Z tego co pamiętam jest on delikatnie zestożkowany z obydwu stron(podszlifowane krawędzie), więc możesz sprawdzić. Ja na poczatku jednak pokombinowałbym z grubością uszczelki przy wysprzegliku. Daj cieńszą uszczelkę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:52, 10 Sie 2015    Temat postu:

Tylko u mnie nie ma uszczelki jest tylko oring. Patrzę teraz na ten pręt i ewidentnie jest przeszlifowany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:11, 10 Sie 2015    Temat postu:

nie zostaje Ci nic innego jak go wymienić
mógłbyś wsadzić na próbę jakąś kulkę ale nie wiadomo ile go tam dziabneli spece


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pią 1:05, 26 Sty 2018    Temat postu:

Trochę odkopie temat bo powoli sprzęgło kończy żywota. Jaki zestaw sprzęgła (tarcze, przekładki, sprężyny) polecacie? EBC, TRW, Prox, chińczyki? Wink Jak do tej pory jeździłem na fabrycznych i EBC DRC.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13674
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 7:30, 26 Sty 2018    Temat postu:

miałem chinskieś nhc jakos to jeździło, chociaz z perspektywy czasu wolalbym cos lepszego - czuc ze to sprzegło nie było ideralne, troche sie kleilo zwłaszcza na zimnym, z drugiej strony w crossówce to sprzegło potrzebne tylko do ruszenia Very Happy wiec najlepsze dostepne moze nie byc do konca wykorzystane - w enduro troche gorzej bo sie ostro pałuje na półsprzęgłach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Sob 13:58, 27 Sty 2018    Temat postu:

Nie chcę przepłacać za OEM a z EBC ostatnio coś ciężko (przynajmniej u mnie w sklepach).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin