Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SX / EXC 525 przeskakujący trzeci bieg
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:35, 06 Maj 2014    Temat postu:

Zęby na kołach oglądałeś a co z bocznymi kłami?
Jak wygląda mechanizm zmiany biegów, wybierak?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Wto 21:39, 06 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaacaman




Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:43, 07 Maj 2014    Temat postu:

wszystko było oglądane i wyglądało ok... dzisiaj przyjechał do mnie gość, który mi to składał i mówi, że tryby itd oglądał i wyglądało wszystko ok, a wyczuliłem go na to bo wcześniej przeczytałem to co pisaliście. wybierak jeśli chodzi o o co jest pod prawym deklem to właśnie zrobiłem fotki i prześlę je takiemu gościowi z serwisu kat serwis z dąbrowy górniczej, on się udziela na forum motox, niektórzy pewnie kojarzą. Ja się zgrają to tu wrzuce. Macie fotki otwartego prawego kartera żeby było widać te mechanizm blokujący bieg ze sprężynką? Niby tam wszystko ok, ale na ramieniu tego mechanizmu jest takie nacięcie jakby tam miała siedzieć ta sprężynka, a jest z drugiej strony, chciałbym to spawdzić.

Ostatnia rzecz, która wydaje mi się ważna to fakt, że kiedy moto stoi, zgaszone, wbijam luz, przepchne go czasasmi 5m, czasami 20cm i zapina się bieg... to mi trochę dyskwalifikuje tryby, a ten objaw był już przed rozebraniem silnika... macie jakiś pomysł?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:54, 07 Maj 2014    Temat postu:

Z twojego opisu wynika że problem leży w mechanizmie zmiany biegów począwszy od "ramienia" które opisujesz aż do programatora(wybieraka). Problem w tym że programatora nie obejrzysz beż rozebrania silnika. Pokaż te foty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaacaman




Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:20, 07 Maj 2014    Temat postu:













Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:46, 07 Maj 2014    Temat postu:

Takie dwie moje sugestie, odkręć nóżkę zmiany biegów i wyciągnij cały wałek, sprawdź czy między wałkiem a karterem jest podkładka. Druga sprawa, jak wyciagniesz wałek to trzeba skontrolować sprężynę i stan zębów na końcu ramienia, na niektórych fotach wydeję mi się że ramię nie jest do końca wysunięte.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaacaman




Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:49, 07 Maj 2014    Temat postu:

Mógłbyś napisać trochę bardziej szczegółowo, bo nie bardzo wiem jak się za to zabrać? Silnik jest w ramie, da się to zrobić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:01, 07 Maj 2014    Temat postu:

Nie pamiętam dokładnie ale na 99% trzeba ściągnąć całe sprzęgło żeby ten wałek wyszedł. Następnie odkręcasz nóżkę zmiany biegów(po lewej stronie, ta którą zmieniasz biegi) i wyciągasz cały wałek na prawą stronę( tam gdzie sprzęgło). Z prawej strony między tym wałkiem a karterem ma być podkładka. Następnie trzeba zdiagnozować stan ramienia(sprężyna, kły itd.) Pamiętaj że żeby wyciągnąć wałek musisz najpierw ścisnąć sprężyne, aby przesuwka wyszła z programatora.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaacaman




Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:19, 07 Maj 2014    Temat postu:

całe sprzęgło tj. to co pod prawym deklem, tarcze? będę potrzebował do tego pneumata?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jaacaman dnia Śro 21:19, 07 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:25, 07 Maj 2014    Temat postu:

Jeśli nie masz przyrządu do blokowania kosza podczas odkręcania głównej nakrętki to tak, potrzebujesz klucz pneumatyczny.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Śro 21:26, 07 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaacaman




Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:33, 07 Maj 2014    Temat postu:

dzięki wielkie, jutro postaram się tym zająć, ale ten pneumat będzie utrudnieniem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaacaman




Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:19, 14 Maj 2014    Temat postu:

rozebrałem silnik drugi raz i tryby są zajechane jak śmieciarza koń... nie wiem jak one były oglądane, ale generalnie moim zdaniem są na śmietnik, wrzucę później fotki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin